پول بیشتری می خواهید؟


Business Card Design For Real Estate Agent book cover design businesscard creative flyer design mockup creative logo design design graphic design illustration logo design poster design print design ui همان طور که گفته شد، بزرگترین چرخ و فلک جهان یعنی عین دبی در نزدیکی منطقه جمیرا در جزیره بلو واترز قرار دارد. چرخ و فلک چشم دبی بزرگترین چرخ و فلک در جهان بوده که به تازگی افتتاح شده است. این کابینها دارای نیمکتهایی برای نشستن نیز هستند و افراد میتوانند به انتخاب خود روی این نیمکتها بنشینند یا بهصورت ایستاده از نمای دیدنی اطراف لذت ببرند. نورپردازی در اطراف آسانسور و پایههای ستونها نیز جلوهای خاص به فضای داخلی برج میبخشد. چرخ و فلک عین دبی که عنوان بزرگ ترین و بلند ترین چرخ و فلک دنیا را به دوش می کشد دارای ۴۸ کابین مستقل است که در حدود ۴۰ دقیقه زمان لازم است تا یک دور کامل به دور محور چرخ و فلک بچرخند و زیبایی و هیجان را به گردشگران ارائه کنند. نمای بیرونی خلاقانه و فضای داخلی زیبای هتل ، مشاهیر و گردشگران زیادی از سراسر جهان را به خود جذب میکند. 2 جلسه تمرین ورزشی به همراه مربی شخصی به مدت 30 دقیقه. اگر با اتومبیل شخصی قصد رفتن به باغ را دارید و از سمت بخشهای شمالی شهر به سمت باغ ارم میروید، بهترین مسیر برای دسترسی بلوار شهید چمران است. هیچ فرد غریبه ای خارج از لیست شما سوار کابین خصوصی تان نمی شود و به نوعی می توان گفت که کابین کاملا برای شما شخصی سازی شده و کاملا ویژه شما و افراد مد نظر شما خواهد بود. چگونه خودمان را به این مرکز خرید برسانیم؟ شهر لوکس دبی بهترین ها، گران ترین ها، لوکس ترین ها و خلاصه منحصر به فرد ترین جاذبه های گردشگری جهان را به خود اختصاص داده است که آخرین شاهکار تفریحی و دیدنی آن هم چرخ و فلک عین دبی یا همان چشم دبی می باشد، دبی به عنوان شهری که در رکورد شکنی در زمینه ساخت و ساز شهرت دارد این بار با ساخت بلند ترین و بزرگ ترین چرخ و فلک جهان رکورد شکنی کرده است.

علاوه بر آن، موزه آینده دبی شامل ۷ طبقه است که هر طبقه به تجربیات مختلفی اختصاص داده شده. طبق گفته مسئولین بزرگ ترین چرخ و فلک جهان؛ تمامی خبرهای رسمی مبنی بر بازگشایی چشم دبی در سایت رسمی آنت اعلام خواهد شد. چرخ و فلک عین دبی برای کسب لقب بزرگترین چرخ و فلک جهان؛ باید از چرخ و فلک ((های رولر لاس وگاس)) که 167 متر ارتفاع داشت عبور میکرد. افراد زیر ۱۶ سال برای حضور در کابین پرایوت اسکای بار باید یک همراه بالای ۲۱ سال داشته باشند. این کابینها برای گروههای ۱۰ تا ۱۶ نفر مناسب هستند. اندازه آکواریومهای دیواری بین ۵ تا ۱۰ متر مربع میباشند. آسمان خراشهای متعدد، دریای خلیج فارس و منطقه نشست هوایی دبی (عملیات آکروباتیک هوایی) از شاخصههای ساحل جی بی آر میباشند. برخی از این بلیطها مخصوص افراد بالای 21 سال میباشند. این برج بلندترین ساختمان در تمام دنیا است. شما از طریق رودخانه خروشان با یک تسمه نقاله در حالی که در تیوپ خود نشسته اید به بالای برج قدرت (Power Tower) می روید و سپس از فاصله ۵۸ فوتی ( حدوداً ۱۸ متر) با سرعت به سمت پایین حرکت می کنید. سرسره رقابت (Slitherine) : این سرسره رقابتی، در ساختمانی بزرگ شبیه به معبد قرار گرفته است. این سرسره بلندترین و پر سرعترین سرسره دنیا (به غیر ازسرسره آمریکای شمالی) است که در آن حس هیجان یک سقوط نفس گیر 33 متری همراه با یک آبشار به عمق وادی را حس خواهید کرد. بلیط «لانژ پلاس» (Lounge Plus): شامل دسترسی به سالن «ویآیپی» (VIP) و یک نوشیدنی است. فاصله این جاذبه دبی تا مرکز شهر دوبی بیش از 30 دقیقه است.

یک دور کامل این چرخ و فلک 38 دقیقه به طول خواهد انجامید . تعداد بسیاری معتقد هستند این تغییر به دلیل شکل برج العرب است، زیرا در صورتی که برج العرب را از پشت نگاه کنید، آن را شبیه یک صلیب میبینید. هر طبقه این برج میتواند به طور مستقل حرکت کند و چرخشی ۳۶۰ درجهای را در هر دو جهت داشته باشد، به همین دلیل است که ساختمان همیشه شکلی متفاوتی خواهد داشت. بهتر است در این فروشگاه کفش راحت بپوشید زیرا رفتن به بخشهای مختلف ممکن است طول بکشد. این هتل دارای 202 سوئیت است که هر کدام دو طبقه دارند و در طبقه بالای آن بالکن قرار گرفته است. برج العرب جمیرا در مجموع دارای 202 سوئیت مجلل است و حریم خصوصی و تجملاتی را که شایسته هر تعطیلات است به مسافران ارائه می دهد. این هتل ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت دارد و در صورتی که مسافران بخواهند از آن استفاده کنند، با رولزرویس به هتل منتقل خواهند شد. بهطور کلی، اغلب مهمانان، از مسافران کاری گرفته تا افرادی که با خانواده یا گروههای دوستانه و یا حتی برای ماه عسل در این هتلها اقامت میکنند، معمولا هر آنچه از اقامت خود انتظار دارند را دریافت میکنند. حتی می توانید گردهمایی ها و جلسات کاری خود را نیز در آن تدارک ببینید و با این کار طرف مقابل خود را بسیار تحت تاثیر قرار دهید. پارک آبی وایلد وادی را می توانید بین برج العرب و هتل ساحلی جمیرا ببینید. از طریق این هتل هم می توان به مال آو امارات و برج خلیفه دسترسی مناسبی داشت. در این پکیج پس از گردش در کابین لاکچری چرخ و فلک دبی و تماشای چشماندازی خارقالعاده از شهر، میتوانید از انواع پیش غذا، سوپ، غذای اصلی، پنیر و دسر و همچنین نوشیدنی به تعداد نامحدود در سالن استراحت (برای دو ساعت) لذت ببرید.

در این پکیج پس از گردش ۳۸ دقیقهای در کابین مجلل چرخ و فلک دبی و تماشای چشمانداز و خط افق دبی، میتوانید از پیش غذا، غذای اصلی و دسر و همچنین نوشیدنی به تعداد نامحدود در سالن استراحت (برای دو ساعت) لذت ببرید. در این پکیج پس از گردش ۳۸ دقیقهای در کابین لوکس چرخ و فلک دبی و تماشای مناظر جاهای دیدنی دبی و خط افق شهر، میتوانید انواع اسنکها، پیش غذا، غذای اصلی و دسر و همچنین نوشیدنی به تعداد نامحدود را در سالن استراحت (برای دو ساعت) امتحان کنید. پس از رسیدن به میدان ارم باید به راست بپیچید و وارد خیابان ارم بشوید، پس از طی مسافتی کوتاه باغ ارم در سمت راست شما قرار دارد. دارای تمام امکاناتی است که یک مرکز خرید معروف باید داشته باشد. این یک اعتبار برای معمار Shaun Killa است که می خواست این سازه نمایانگر چشم انداز آینده دبی باشد.طرح کاومانند این سازه نمادین و نشاندهنده انسانیت است. ضمن این که گنجایش هر کابین چرخ و فلک چشم دبی 40 نفر است. به گفته ی بانکوک پست برای دومین بار در سه سال گذشته است که یک چرخ و فلک بزرگ برای شهر پوکت در تایلند به مرحله بهره برداری می رسد . از جمله مناظری که از چرخ و فلک عین دبی قابل مشاهده است میتوان به خط ساحلی زیبای شهر، دبی مارینا و نقاط دیدنی مشهور دبی مانند برج العرب، پالم جمیرا و برج خلیفه اشاره کرد. یکی از تجربههای بینظیری که در صحرای دبی میتوان تجربه کرد، سفرهای چادری و گردشهای طبیعتی است.

چهارمین هتل بلند جهان درجزیرهای مصنوعی در ۲۸۰ متری ساحل جمیرا واقع شده است.این اثر نمادین یکی از مشهورترین جاهای دیدنی دبی است که دارای سوئیتهای مجلل، طیف وسیعی از رستورانهای عالی، سواحل باورنکردنی و تراس بسیار وسیعی است. چرخ و فلک دبی در جزیره بلوواترز که یکی از جزایر مصنوعی دبی است واقع میباشد. هزینه ساخت این پروژه ۲۰۸ میلیون یورو میباشد. برای بازدید از موزه آینده دبی شما می توانید به صورت آنلاین از طریق وبسایت این موزه اقدام به خرید بلیط موزه آینده دبی بکنید. این موزه در ابتدا، با هدف نمایش آینده به مخاطبان طراحی شده بود اما بعدها، در جهت ترویج و توسعه فناوری های روز دنیا، به ویژه در زمینه رباتیک و هوش مصنوعی، تغییر مسیر داد. در پایان چنانچه سوالی در زمینه اخذ ویزای توریستی دبی و یا خرید بلیط هواپیمای دبی دارید با ما در تراولا در تماس باشید. اگر به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی علاقه دارید باید در ایستگاه «دبی هلث کر سیتی» مترو از قطار پیاده شوید و با عوض کردن خط، در نهایت در ایستگاه برجمان پیاده شده و از مترو به سمت مرکز وافی مال حرکت کنید. و به همین دلیل است که روشنایی و نورپردازی آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. سازههایی شگفت انگیز که قرار است مساحتی به اندازه ۶۳۰ زمین فوتبال را در بر بگیرند و از تعداد بیشماری سالنهای سینما و فروشگاههای مختلف، ۱۰۰ هتل با بیش از ۲۰، ۰۰۰ اتاق و سوئیت و یک منطقه ویژه پزشکی برخوردار است. نمای بیرونی موزه آینده دبی را میتوان به سه بخش تقسیمبندی کرد. در ادامه برخی از معروفترین اکواریومهای دبی را به شما معرفی خواهیم کرد. طراحی و زاویه سازی چشم دبی به گونه ای انجام شده تا بیشترین چشم انداز از دریای خلیج فارس و شهر دبی را داشته باشد.

در این اتاق تقریبا 21 مترمربعی که آثار هنری تعاملی جهت تحریک حواس طراحی شده است با کنترل حرکت، غوطه ور می شوند و یک تجربه تعاملی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. به طور میانگین یک دور گردش عین دبی ۴۸ دقیقه طول میکشد و لحظات شاد و باور نکردنی را در طول این سفر تجربه خواهید کرد. این مرکز خرید بزرگ با 1200 فروشگاه و چندین رستوران بین المللی فوق العاده به همراه تمامی امکانات تفریحی جذاب ترین بخش سفر دبی شما را رقم خواهد زد. کابینهای لوکس و بزرگتر عین دبی دارای امکانات بسیار فوق العاده و لوکسی از جمله کاناپههای راحتی، میز و … لوکس ترین بوتیک های پاساژ بورجومان لوئی ویتون، هرمس و مون بلان هستند. این پاساژ در مرکز تجاری قدیمی بور واقع شده است. باغ ارم شیراز در شمال غربی شهر شیراز در خیابان ارم واقع شده است که این باغ به دلیل داشتن تنوع گیاهایی بسیار زیاد، به عنوان باغ گیاه شناسی شیراز شناخته شده و در اختیار دانشگاه شیراز قرار دارد. همه مردم جهان از دیدن توهماتی به این شکل که تقریباً رنگ و بویی بسیار نزدیک به واقعیت دارند، شگفتزده میشوند. قیمت این بلیطها با توجه به نوع خدمات و کابین با هم متفاوت است.

به گزارش «تابناک با تو»؛ «دبی» را اغلب شهر آینده مینامند، شهری که رکوردهای جهانی بسیاری را به نام خود ثبت کرده است. عین دبی در یک دور چرخش مسحورکننده ۳۸ دقیقهای، نمای ۳۶۰ درجه بینظیری را از شهر دبی برای بازدیدکنندگان به ارمغان میآورد. شباهت این سازه به یک دارت بزرگ رو به آسمان است که زیباییهای آن را دوچندان میکند. با توجه به ساخت و ساز آسمان خراش های های اعجاز انگیز خود از جمله برج خلیفه و برج العرب و امکانات تفریحی لاکچری خود، به یکی از پربازدیدترین مناطق گردشگری در دنیا تبدیل شده است و به دلیل جاذبه های عالی گردشگری دبی، بسیاری از گردشگران در دنیا را به خود جذب کند، شاید جالب است بدانید که دبی در سال 2012 به عنوان بیست و دومین شهر گرانقیمت جهان شناخته شده بود و قطعا هم اکنون (سال 2020) این آمار دستخوش تغییرات زیادی شده است. احتمال میرود اتابك قراچه كه از طرف سنجر سلجوقی به حكومت فارس منصوب بوده دستور احداث این باغ را داده باشد. پیش روی چشمان شما قرار میگیرد.عین دبی در جزیره بلوواترز قرار دارد و وجود امکانات تفریحی و رفاهی مناسب در اطراف آن، محبوبیت آن را در میان گردشگران افزایش داده است. مساحت باغ ارم در دوران گذشته افزایش و کاهش بسیار یافتهاست. در این کابین که مساحت آن هم بزرگتر است، میز و صندلی هایی قرار دارد که میتوانید در آن از نوشیدنی و دیگر امکانات موردنظرتان استفاده کنید. این ساحل حدود 1 کیلومتر وسعت دارد و برای ورزشهایی مانند جت اسکی، کایاک سواری و موج سواری مناسب است.

پارک آبی آیسلند که وسعتی به بزرگی ۱۰۳ هزار متر مربع دارد دارای بیشتر از ۳۰ سرسرهی آبی، بزرگترین آبشار مصنوعی جهان، یک استخر موج بسیار بزرگ، تالار های چوبی و یک ساحل زیبا است. این بزرگ ترین زیپ لاین خاورمیانه به شما امکان تجربه ی حرکت با سرعتی بی نظیر و مشاهده ی مناظر خیره کننده ساحل، افق دبی و جزایر پالم را هدیه می دهد. شما همچنین میتوانید از گزینههای دیگر مانند اسکوتر برقی و دوچرخه نیز برای طی کردن این مسیر استفاده کنید.خودرو: اگر در دبی خودرو اجاره کنید، بهراحتی از طریق جاده شیخ زائد میتوانید خود را به عین دبی برسانید.تاکسی آبی: یکی از بهترین وسایل حمل و نقل برای دسترسی به چرخ و فلک دبی، تاکسیهای آبی هستند که از روی دریا شما را به این جاذبه میرسانند. هر چند زیبایی معیار مطلقی ندارد اما شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی از این ساختمان با عنوان «زیباترین ساختمان جهان» یاد میکند. چرخ و فلک دبی امکانات ویژهای برای برگزاری انواع جشنها و مراسم را برای علاقهمندان فراهم میکند. این مقاله را پسندیدید؟ پوشش گیاهی این باغ بینظیر با درختان سرو، نخل، مرکبات و انواع درختها و بوتههای زینتی پوشیده شده است. در کابینهای خصوصی چرخ و فلک دبی، امکان برگزاری جشن سالگرد یا مراسم خواستگاری با انواع تزیینات شمع، گل و کیک بههمراه پخش موسیقی و سرو غذا، شکلات، انواع میوه مانند توتفرنگی و غیره وجود دارد؛ تجربهای فراموش نشدنی برای زوجهای عاشق. اما اگر اهل هیجان و عاشق ارتفاعید، به شما پیشنهاد میکنیم مطلب چرخ و فلک عین دبی را بخوانید. اگر شما عاشق هیجان و سرعت هستید حتماً فراری ولد را در لیست تفریحات مجردی دبی خود قرار دهید.

[ بازدید : 1997 ]

[ جمعه 21 مهر 1402 ] [ 22:39 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]