پمپ برتولینی چیست و چه کاربردی دارد؟


پمپ یکی از مهمترین وسایلی است که وظیفه افزایش فشار جریان مایع و مایع را بر عهده دارد. در این مقاله به بررسی پمپ برتولینی ارائه شده توسط نمایندگی پمپ برتولینی در ایران و بررسی کاربرد آن می پردازیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید. پمپ چیست و چرا استفاده می شود؟

پمپ ها یکی از مهم ترین وسایلی هستند که جریان سیال و سیال را افزایش می دهند. در این مقاله پمپ برتولینی عرضه شده توسط نمایندگی پمپ برتولینی در ایران را بررسی کرده و کاربردهای آن را بررسی می کنیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بمب چیست و چرا استفاده می شود؟

پمپ وسیله ای مکانیکی است که برای جابجایی و انتقال مایعات با سرعت بالا استفاده می شود. همانطور که می دانید جابجایی مایعات در لوله ها غیرممکن است. بنابراین پمپ ها سیالات را به روش های مختلف جابجا می کنند و می توانند به صورت عمودی یا افقی به مکان های دیگر منتقل شوند.

پمپ برتولینی چیست؟

برتولینی نام یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پمپ است که محصولاتی با کیفیت و ماندگاری بالا تولید می کند. به طور کلی پمپ برتولینی به پمپ هایی گفته می شود که توسط این شرکت تولید و عرضه می شود.

در سال 1918، یک اوگو برتولینی شرکت Hidromechanikas را تأسیس کرد. این شرکت در مرحله اول پمپ های پیستونی مناسب برای آبیاری و کشاورزی تولید کرد. این شرکت با توسعه ماشین آلات کشاورزی به توسعه تولید خود ادامه داد و در گام بعدی اقدام به تولید پمپ های پیستونی دیافراگمی و تنظیم کننده فشار نمود.

طی سالیان متمادی و با داشتن تجربه فراوان در این صنعت، محصولات هیدرومکانیکی را در حجم کم، با صدای کم و وزن کم تولید می کند. همچنین کیفیت محصولات این شرکت از خوب به عالی می رسد و این شرکت را به یکی از بهترین تولیدکنندگان پمپ آب در جهان تبدیل می کند. علاوه بر این، این شرکت محصولات جدید بسیاری تولید می کند که یکی از آنها به پمپ برتولینی یا پمپ کارواش برتولینی معروف است.

درباره پمپ خودرو برتولینی بیشتر بدانید

پمپ های کارواش در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارند. اما کاربرد اصلی آنها نظافت و بهداشت است که به لطف فشار زیاد و متراکم شدن آب فرآیند شستشو و نظافت را بهتر و سریعتر کرده و تاثیر بسزایی در کاهش مصرف آب داشته است. این پمپ ها آب کم فشار و ساده، با هزینه کم و فرآیند سریع، با فشار بالا را در اختیار شما قرار می دهند. پمپ های کارواش برتولینی به دو دسته اصلی تزریق مستقیم و تزریق شاسی تقسیم می شوند. همچنین از نظر جنس بدنه از فولاد یا مس ساخته می شوند. پمپ های برتولینی به طور کلی به 4 دسته تقسیم می شوند:

سری TM

جام جهانی سری

سری WJCU

سری CA

کاربرد پمپ کارواش برتولینی

پمپ برتولینی کاربردهای زیادی دارد و در هر محیط و موقعیتی که نیاز به آب فشار قوی داشته باشد قابل استفاده است. مهمترین کاربردهای پمپ کارواش برتولینی عبارتند از:

در کارواش ها برای شستشوی خودروهای سواری، ماشین آلات سنگین و سایر وسایل نقلیه استفاده می شود.

استفاده در امور مربوط به نظافت، شستشوی پنجره ها و نظافت نمای ساختمان.

حذف رنگ هایی مانند اپوکسی و ... از آسفالت و معابر

از آن برای تمیز کردن کثیفی و پاک کردن کثیفی، زباله، گرفتگی و زنگ از سطوح مختلف بدون آسیب فیزیکی استفاده کنید.

نظافت و نظافت زیر محیط مانند پارکینگ ها، بالکن ها، کارخانه ها و صنایع مختلف.

قطعات یدکی پمپ برتولینی.

اگرچه پمپ ها عملکرد ساده ای دارند، اما این عملکرد ساده حاصل ترکیب صدها قطعه کوچک و بزرگ است. به طور کلی لوازم جانبی و لوازم جانبی اصلی پمپ کارواش برتولینی عبارتند از:

سیستم آبگرمکن

برای شستشوی سطوح روغنی و چرب به آب داغ نیاز است. زیرا آب گرم می تواند چربی را از بین ببرد و آن را تمیز کند. از آنجایی که پمپ کارواش برتولینی با آب سرد کار می کند، برای گرم کردن آب باید از سیستم گرمایشی استفاده کرد.

با استفاده و نصب این دستگاه بر روی پمپ برتولینی، آب، مایع یا هر مایع دیگری در پمپ به صورت جداگانه و خارج از فضای پمپ گرم می شود تا گرمای ایجاد شده به پمپ و دستگاه آسیبی وارد نکرده و عمر آن را کاهش دهد. . . این سیستم های گرمایشی در دو نسخه برقی و دیزلی تولید می شوند که مدل دیزلی مایعات بیشتری را گرم می کند.

شلنگ

برای استفاده بهینه تر از پمپ پیستونی باید از شیلنگ هایی با مقاومت و تحمل فشار بالاتر استفاده کرد. این شیلنگ ها در مدل های معمولی سیمی و دولایه تولید می شوند. نوع دوم در برابر فشار آب مقاومت بیشتری دارد.

لنس و نازل

لنس و نازل را لوله خروجی پمپ و کنترل کننده آن می نامند. لنس در دو مدل راسته و برش تولید می شود. اگر از موتور و تیغه های برقی استفاده می کنید، بهتر است تیغه های برش را انتخاب کنید. https://news-amazing.ir/?p=209290

اخرین حرف

گروه بازرگانی پمپ ایران طیف گسترده ای از پمپ های کارواش و نمایندگی پمپ برتولینی را برای مصارف خانگی، کارگاهی و صنعتی ارائه می دهد. در صورت نیاز به این پمپ ها به سایت مجموعه پمپ ایران مراجعه کنید.

[ بازدید : 32 ]

[ دوشنبه 16 بهمن 1402 ] [ 18:07 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]