نکات مهم در مورد خرید پرده برقی که باید بدانید


کرکره برقی ایپاکو برای مغازه ها یا پارکینگ ها استفاده می شود، مخصوصا پارکینگ هایی که می خواهید از فضای پشت در برای پارک خودرو استفاده کنید یا امکان نصب جک گاراژی وجود ندارد.

هنگام خرید قفل برقی مستقل، کیفیت تیغه ها یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. تیغه ها نباید از قطعات آلومینیومی ساخته شوند، زیرا این نوع تیغه باعث ایجاد ترک در اتصالات و ایجاد صدای زیادی در حین کار می شود. بنابراین، اگر کسی به شما قیمت پایینی برای کرکره برقی می دهد، توجه داشته باشید که ممکن است از تیغه های بی کیفیت و سنگین استفاده کند که باعث آسیب در اثر ضربه می شود. با در نظر گرفتن این موارد، هنگام خرید قفل الکترونیکی به این موارد توجه کنید:

1. نوع تیغه را بررسی کنید: از فروشنده بپرسید که نوع تیغه از چه چیزی ساخته شده است. تیغه های ساخته شده از آلومینیوم مرغوب و همچنین آلیاژهای باکیفیت مقاوم در برابر ضربه، نشانه کیفیت هستند.

2. وزن ورق: ورق هایی با وزن مناسب معمولا کیفیت بهتری دارند. تیغه های سبک می توانند در اثر ضربه ها و استفاده های متعدد آسیب ببینند.

3. کیفیت واشر: اطمینان حاصل کنید که واشر کرکره برقی از کیفیت قابل اعتماد ساخته شده است تا در هنگام استفاده از سایش جلوگیری شود.

4. تجهیزات و لوازم جانبی را بررسی کنید: از فروشنده بپرسید که آیا تجهیزات و لوازم جانبی مانند موتور، کنترل از راه دور و سیستم آب و هوا کیفیت خوبی دارند یا خیر.

5. استانداردهای ایمنی: یکی از مهمترین فاکتورها در خرید گیت برقی اتوماتیک، رعایت استانداردهای ایمنی است. اطمینان حاصل کنید که شاتر دارای سیستم های ایمنی مانند سنسورهای فلاش و قفل های ایمنی در صورت قطع برق باشد.

6. گارانتی و خدمات: حتما از فروشنده در مورد مدت گارانتی و نحوه انجام آن سوال کنید تا در آینده درگیر سرویس بدی نباشید.

انواع تیغه کرکره برقی

تیغه های تک جداره و دو جداره

تیغه های دو جداره قوی تر هستند و فرآیند ساخت آنها زمان بیشتری می برد. بنابراین قیمت آنها نیز بالاست و استفاده از آنها در مناطقی که نیاز به مراقبت و ماندگاری بیشتری دارند، حائز اهمیت است.

تیغه دو طرفه

طول عمر آنها بیشتر است و برای جلوگیری از سرما و گرما و صدا می توان عایق فوم بین دو جداره قرار داد. تیغه های کرکره تک جداره فروش بیشتری دارند زیرا مقرون به صرفه تر هستند و در فضاهای معمولی با نگهداری کمتر استفاده می شوند.

فوم برد

با گذشت زمان، کرکره های برقی معمولی فرسوده و پاره می شوند، هنگام بالا و پایین رفتن صدا ایجاد می کنند، یا سرمایش و گرمایش بیهوده می شوند. اما تیغه های فوم دار مانند عایق، صدا را تا حد امکان کاهش می دهند و منبع خوبی برای صرفه جویی در انرژی هستند. صدای واحدها کاهش یافته است، مزاحم بالا نشوید.

قلاب مقابل شما

هنگام نصب کرکره برقی، پیچ معمولاً به داخل فروشگاه یا پارکینگ پیچ می شود. در این حالت ظاهر کلی تیغه ها به سمت صاف آنها تبدیل می شود. اما در صورت نیاز به نصب غلتک پیچ در قسمت بیرونی محل باید از تیغه های قلاب به صورت معکوس استفاده کرد تا ظاهر تیغه ها آسیب نبیند.

تیغه خمیده I شکل نما - تیغه صاف

تیغه قوس دارای سطح منحنی است. این کمان استحکام را افزایش می دهد و صدا را کاهش می دهد و می تواند سریع، آسان و روان جمع شود. عملکرد این نوع تیغه بهترین بوده و برای درب های اتوماتیک معمولی بسیار مناسب است. برای چرخاندن پیچ های کوچکتر از تیغه خمیده استفاده می شود. تیغه های تخت که به نام خود شناخته می شوند دارای سطح صاف بوده و برای مصارف خاص مورد استفاده قرار می گیرند و در صورتی که اندازه رول پیچ بزرگ باشد از تیغه های تخت استفاده می شود.

نانو کامپوزیت کلینگر

تیغه هایی با دوام و ایمنی بالا هستند و در اثر ضربه های قوی و قوی آسیب نمی بینند. بنابراین امنیت بالایی در محیط ایجاد می کنند و به همین دلیل در مکان های حساس مانند طلافروشی ها و بانک ها استفاده می شوند.

تیغه پلی کربنات

دامن برقی پلی کربنات یا دامن شفاف از پلی کربنات ساخته می شود و از آنجایی که مهم ترین قسمت دامن های شفاف است، در ساخت آن از بهترین مواد استفاده شده است. پلیمر به کار رفته در ساخت این تیغه مقاوم در برابر ضربه، ضد شعله بوده و از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.

به همین دلیل از آن در مکان هایی استفاده می کنند که نیاز به نگهداری بالایی دارند، مانند بانک ها، بورس ها، جواهرفروشی ها و جاهایی که باید در آن محیط در شب کاملاً دیده شوند. ورق پلی کربنات نوار برق تیغه ای نشکن است که از شعله ور شدن آتش جلوگیری می کند و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری می کند. ورق های پلی کربنات در دو نوع لوله شفاف و تیوب شفاف به دو صورت c و مستقیم تولید و عرضه می شوند.

انواع موتور کرکره برقی

انواع موتورهای مورد استفاده در کرکره برقی آپارتمان

مهمترین جزء در ساخت کرکره برقی موتور پرده برقی است که قسمتی است که کرکره دستی را از کرکره برقی متمایز می کند. یعنی با تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی انرژی لازم برای جابجایی کرکره ها تولید می شود و اگر می خواهید از حریم خصوصی خود در برابر دزدان و مزاحمان محافظت کنید می توانید کرکره ها را از بالا به پایین و بالعکس باز و بسته کنید. راه حلی برای خنک یا گرم نگه داشتن فضای داخلی خانه یا محل کار خود می توانید از پرده های برقی استفاده کنید. برای اینکه کرکره برقی به خوبی و بدون مشکل کار کند و مشکلات و تعمیرات جزئی کمتری داشته باشد، باید موتور کرکره برقی مناسب را انتخاب کنید.

موتورهای کرکره برقی از نظر عملکرد و ساختار به سه دسته لوله ای، ساید و مرکزی تقسیم می شوند که محبوب ترین و بهترین موتور کرکره برقی در بازارهای داخلی و خارجی ساید و پس از آن توبولار می باشد.

[ بازدید : 87 ]

[ جمعه 28 ارديبهشت 1403 ] [ 11:11 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]