آنچه که باید درباره پنجره دوجداره بدانید


هافمن یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید دروپنجره دوجداره گردد. هر سه برند مورد اشاره تبحر خاصی در تولید این محصولات دارند و تنوع بسیار زیادی را ایجاد کردهاند. در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت میکنیم. ما سعی داریم در این زمینه شما را راهنمایی کنیم. این شرکت داراي كارگاه تخصصي ساخت درب و پنجره دوجداره يو پی وي سي و آلومينيوم اختصاصي است و در مدت يك روز و بدون نياز به تخريب، پنجره هاي جديد را جايگزين پنجره هاي قديمي مينمايد. در ادامه در مورد درب و پنجرههای دوجداره هافمن بیشتر صحبت خواهیم کرد. بعد از اعطای نمایندگی پنجره وین تک مشهد ، تولیدات شرکت نماینده ، بایستی طبق دستور العمل و استاندارد های مورد تایید وین تک باشد و درب و پنجره تولیدی با برند وین تک بعد از بررسی و تایید کارشناسان ؛ به محل مشتری برای نصب طبق استاندارد های لازم ارسال می گردد. پنجره UPVC


در بحث عایق بودن می توان به دو مورد عایق نور و گرما نیز اشاره کرد. این فریم دور دارای شاخک هایی ( در شکل روبرو با دایره های قرمز مشخص شده است)هست که این شاخک ها داخل دیوار فرو رفته اند و همچنین قسمتی از فریم نیز داخل دیوار قرار می گیرد. این پنجره ها مزایای بیشمار دیگری دارند که با نصب این پنجره متوجه تمامی آن ها خواهید شد. همچنین تست های لازم جهت مقاومت پروفیل در برابر ضربه ناشی از سقوط در آزمایشگاه ها برای بررسی بیشتر انجام میشود. علاوه بر تست مقاومت در ضربه ، سایر تست های مقاومتی در برابر گرما و سرما نیز سنجیده میشود که پروفیل هافمن را برای استفاده برای تمامی اقلیم های ایران مناسب می نماید. ساز و کار یکی از عرضه کنندگان معتبر محصولات شرکت وین تک در اصفهان است که امکان ارسال محصول به سراسر کشور با تضمین سلامت کالا وجود دارد. پروفیل وین تک سری 60 یا W640 دارای عرض 6 سانتی متر اما پروفیل سری 70 یا W700 دارای عرض 7 سانتی متر می باشد. عدم استفاده از مواد شوینده اسیدی که موجب تغییر شکل و تغییر رنگ پروفیل شود .


به همین دلیل ساختمانهای قدیمی که در مکانهای شلوغ هستند، معمولا از پروفیل بازسازی شده برای تعویض پنجره های قدیمی آنها استفاده می شود. از پروفیل قاب بازسازی اغلب در پروژه های بازسازی و به منظور تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های UPVC جدید استفاده می شود. همینطور که میبینین شیشه چهارجداره، سطح بزرگی از یه ضلع پروژه رو در بر میگیره. همانطور که اشاره کردیم، فضای بین شیشهها با یک گاز بیاثر مثل آرگون پر میشود. در فصل زمستان نیز از خروج هوای گرم به بیرون جلوگیری میشود. از دیگر محصولات شرکت هافمن میتوان به درب و پنجره سایبانی نیز اشاره کرد که معمولا در سرویسها بهداشتی یا انباری استفاده میشود. عدم نیاز به رنگ کاری: با توجه به این که در پنجره دو جداره وین تک هیچ گونه پوسیدگی و خوردگی وجود ندارد نیاز به استفاده از سرویس کاری و رنگ کاری نمی باشد. در و پنجرههای دو جداره دارای دو شیشهای هستند که توسط یک تاکوز یا فاصله گیر بر روی هم قرار گرفتهاند و با شکافی بین 6 تا 20 میلیمتر از هم جدا شدهاند.در واقع زیر شیشه هایی هستند که وزن شیشه را در طول پنجره دو جداره یکنواخت نگه می دارند. نمایندگی پنجره وین تک تمامی محصولات خود را که در برابر تغییر رنگ پروفیل، انحنا، تغییر شکل مقاوم است، به مدت 10 سال ضمانت می کند. پنجره دوجداره در کرج


تا هوای تازه را همیشه در منزل یا محیط کار خود داشته باشید. برای اکثر ما، بخشی از برنامهی جمعه تمیزکاری و گردگیری منزل است. هر چقدر پنجره دوجداره UPVC بهتر در قاب فیکس شود، دوام بیشتر داشته، ظاهر زیباتری خواهد داشت و بخشی از کیفیت ساخت و طراحی پنجره دوجداره UPVC بستگی به اجرای دقیق این قسمت دارد. بنابراین میتوانید با خیال راحت از پنجره دوجداره خود استفاده کرد و نیازی به تغییر پنجره و هزینه های ناشی از آن نخواهد داشت . تمامی پروفیل های پنجره دوجداره هافمن از زمان نصب ، در صورت رعایت سرایط نگهداری مناسب ، تا مدتهای زیادی بدون تغییر یا اشکالی دوام و کارایی خود را به عنوان پنجره عایق برای ساختمان خواهند داشت . توانسته است رتبه دوم در بین با کیفیت ترین و بهترین پروفیل های مصرفی در صنعت پنجره دوجداره در ایران را به خود تخصیص دهد. شرکت هافمن بعد از خرید و نصب پنجره های دوجداره خود به مدت 25 سال پروفیل های پنجره خود را گارانتی و تضمین می نماید . بنابراین اگر به به دنبال خرید پروفیل با کیفیت و مناسب هستید ما به شما برند وین تک را پیشنهاد می کنیم. متفاوت می باشد.ویژگی پنجره وین تک علت این تفاوت نوع فریم مصرفی و نوع نصب آن می باشد. 

[ بازدید : 199 ]

[ چهارشنبه 24 اسفند 1401 ] [ 10:24 ] [ N20 ]

[ ]

آموزش مراقبت از پوست در خرم آباد


به دنبال بهترین آموزش پاکسازی پوست در خرم آباد (لرستان) هستید؟ آیا می خواهید پس از گذراندن دوره آموزشی پاکسازی پوست در خرم آباد وارد بازار شوید؟ چگونه پوست صورت را کاملا تمیز کنیم و پوستی قوی و جوان داشته باشیم؟ جوانسازی و پاکسازی پوست یکی از مهم ترین مواردی است که متخصصان زیبایی و پزشکان به همه توصیه می کنند. پاکسازی پوست به رفع مشکلات پوستی مانند تیرگی پوست، پف زیر چشم، سیاهی دور چشم و غیره کمک می کند. اما قبل از پاکسازی پوست بهتر است کمی مکث کنید و با مفهوم پاکسازی پوست، اهداف آن و موثرترین دوره پاکسازی پوست در خرم آباد آشنا شوید.

https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-khorramabad/

پاکسازی پوست چیست؟

به دلیل عوامل متعددی مانند رژیم غذایی ناسالم، آب و هوای آلوده، استرس و اضطراب، پوست ما به طور مداوم و پیوسته در معرض آسیب و آلودگی است. با گذشت زمان، تجمع این آلاینده ها می تواند باعث کاهش طراوت، شادابی و شادابی پوست شود. در اینجا لازم است پوست را تمیز کنید. در واقع پاکسازی صورت یکی از روش های اثبات شده پاکسازی پوست از چربی اضافی و انواع آلودگی هاست. بنابراین یکی از رازهای داشتن پوستی شاداب، شاداب و جوان در مراقبت و نگهداری مداوم از آن نهفته است که در پاکسازی پوست در خرم آباد کاملا آشکار می شود. برای ثبت نام و شرکت در دوره های پاکسازی پوست در معروف ترین آموزشگاه پاکسازی پوست خرم آباد می توانید با من تماس بگیرید.



شناخت انواع پوست

یکی از مهم ترین مراحل در پاکسازی صورت و پوست، مشاوره با متخصص زیبایی است و در این مرحله می توانید با نوع پوست خود و نحوه مراقبت از آن آشنا شوید. در دوره مراقبت از پوست صورت در خرم آباد به طور کامل به این موضوع پرداخته شده است. انواع پوست به شرح زیر طبقه بندی می شوند.

پوست چرب: این نوع پوست معمولاً چرب و براق است که با جوش و منافذ باز پوست همراه است.

پوست مختلط: قسمت‌های T صورت (یعنی پیشانی و چانه چرب) و قسمت U شکل صورت (یعنی کناره‌های لب و زیر چشم‌ها) خشک هستند و سطح صورت سفت می‌شود. چرم

پوست خشک: این نوع پوست دارای یک سری منافذ، لکه ها و جوش های ریز روی صورت است و سطح پوست سفت می شود.

پوست خشک و حساس: این نوع پوست تمام خصوصیات پوست خشک را دارد، اما با این تفاوت که حساس تر و مستعد التهاب و حساسیت است.


https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-zahedan/


اهداف پاکسازی پوست چیست؟

حذف سلول های مرده روی سطح پوست

روغن اضافی و انواع آلودگی ها را از بین ببرید

به آبرسانی پوست خشک، بهبود گردش خون و بهبود تغذیه پوست کمک می کند

نکات:

مراقبت و نگهداری از پوست صورت باید به مدت زمان تمیز شدن کامل آن توجه شود. البته باید به خاطر داشت که این روش باید با دقت و ماهرانه انجام شود تا آسیبی به پوست وارد نشود. بنابراین اگر می خواهید نحوه تمیز کردن پوست خود را به صورت حرفه ای و عملی یاد بگیرید، پیشنهاد می کنم برای ثبت نام و شرکت در بهترین آموزش پاکسازی صورت در خرم آباد با من تماس بگیرید.




فواید پاکسازی پوست چیست؟

روند پیری پوست صورت را کند می کند.

تمام جوش های سر سفید و سر سیاه را از بین می برد.

تیرگی و تیرگی پوست (به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استفاده از لوازم آرایشی) تا حد امکان برطرف می شود.

رطوبت و ویتامین های مغذی را برای پوست خشک فراهم می کند، از چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می کند.

اگر می خواهید تمام فواید پاکسازی را بدانید و اطلاعات مفیدتری در این زمینه کسب کنید، به شما توصیه می کنم با حرفه ای ترین دوره پاکسازی صورت در خرم آباد همراه شوید.



مراحل پاکسازی پوست

شستشوی صورت و شستشوی صورت با مواد شوینده با کیفیت بالا

سلول های مرده روی سطح پوست را تمیز و از بین می برد

ماساژ پوست صورت باعث بهبود گردش خون می شود.

استفاده از محصولاتی مانند مرطوب کننده ها و ماسک های پوستی با کیفیت برای پوستی نرم و درخشان.



آیا شستشوی صورت عوارضی دارد؟

اگر پوست در مراکز معتبر و توسط افراد متخصص و ماهر در این زمینه پاکسازی شود، هیچ عارضه ای برای پوست ایجاد نمی شود. در غیر این صورت قطعا اثرات جبران ناپذیری مانند حساسیت پوستی، التهاب و ... بر روی پوست صورت خواهد گذاشت. پس بهتر است در دوره آموزشی پوست صورت در خرم آباد شرکت کنید تا اصول پاکسازی را بدانید و در این زمینه متخصص شوید.




آیا می توانم بعد از اتمام آموزش پاکسازی پوست در خرم آباد پاکسازی کنم؟

بله، با گذراندن دوره نظافت چرم در خرم آباد می توانید بسیاری از چرم ها را به نحو احسن تمیز کنید. البته به شرطی که به توضیحات دوره با دقت گوش دهید و تمرینات را به درستی انجام دهید. پس لطفا جهت ثبت نام آموزشگاه پاکسازی صورت خرم آباد با من تماس بگیرید تا در ادامه برای ثبت نام بهترین دوره پاکسازی در آموزشگاه پاکسازی پوست خرم آباد مرا راهنمایی کنید.




بعد از دوره درمان صورت در خرم آباد چه کارهایی می توان انجام داد؟

با توجه به آنچه گفته شد، اگر به توضیحات و نکاتی که در آموزش پاکسازی پوست در هرم آباد داده شده است گوش دهید و تمرینات دوره را دنبال کنید، مطمئناً می توانید به سرعت و بدون تلاش زیاد به عنوان یک حرفه ای وارد بازار کار شوید. تبدیل شوند و به درآمدهای بالایی دست یابند.

[ بازدید : 37 ]

[ دوشنبه 22 اسفند 1401 ] [ 10:41 ] [ N20 ]

[ ]

نقش و اهمیت آب در زندگی سالم

با اینکه قیمت تولید آب در دستگاه های تصفیه آب صنعتی در سیستم های ار او بسیار اندک میباشد، اما این سیستم 99 تا 100 درصد قادر به شیرین سازی و تصفیه آب است. برای اینکه بهترین انتخاب در برند و نوع و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی را داشته باشیم، باید از راهنمای خرید دستگاه تصفیه کننده آب استفاده نماییم.در این بخش بطور مختصر انواع دستگاه تصفیه آب و نکات مهم خرید دستگاه تصفیه آب را شرح میدهیم . 2. توجه به برند دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی: از مهم ترین نکات برای خرید دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی توجه به برند است به این صورت که اگر برند دستگاه خریداری شده دارای کیفیت و استانداردهای لازم باشد سطح کیفی آب خروجی به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. به همین خاطر برای جلوگیری از ایجاد طعم و بوی احتمالی ناشی از راکد ماندن آب در مخزن از یک فیلتر کربن خطی با عنوان پست کربن در دستگاه های تصفیه آب استفاده می شود، تا قبل از استفاده نهایی شما بو و یا طعم احتمالی تاثیر تانک بر آب مخزن حذف شود. فیلترهای مواد معدنی تمامی املاح مورد نیاز بدن که در آب موجود هستند را مانند کلسیم، منیزیم و


حجم زیادی از مواد تشکیل دهنده بدن انسان آب است به همین دلیل باید به طور مداوم آب بدون املاح اضافی به بدن برسد تا بدن بدون مشکل به ادامه حیات خود ادامه دهد. طول عمر دقیق این فیلترها به میزان املاح موجود در آب بستگی دارد و هر زمان که رنگ فیلتر مایل به قهوهای شد باید فیلتر جدید را با آن جایگزین کنید. این آلاینده ها به جای اینکه تولید شوند در نهایت به زمین می رسند. از آنجاکه هزینه خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بالاست، این دستگاه نیاز به مراقبت و تعویض برخی قطعات دارد. برای همین قیمت تعویض فیلتر تصفیه آب نیز متفاوت خواهد بود. این موضوع به علت ظاهر متفاوت مدل رومیزی است. تعداد فیلترها در دستگاههای مختلف تصفیه آب متفاوت است اما معمولا فیلترهای مرحله 2 و مرحله 3 در این دستگاهها به تعویض نیاز دارند. این دستگاه قابلیت جابجایی دارند و بر حسب سیستم فیلتراسیون آنها ( اولترا فیلتراسیون یا اسمز معکوس ) و تعداد فیلتر به کار رفته در آنها انواع مختلفی دارند. این موضوع نشان می دهد افزایش تعداد فیلتر در دستگاه تصفیه کننده آب خانگی همیشه به معنای کیفیت بهتر نمی باشد. مجموع هردو سختی آب که با نام سختی کل شناخته شده است، در اصفهان بین 135 تا 175 ppm بوده که مقداری مجاز است و مشکل خاصی برای مصرفکننده ایجاد نمیکند.


حد مجاز کلر آزاد آب ورودی نیز باید 0.1 میلی گرم بر لیتر باشد، در غیر این صورت باعث تخریب غشا می شود. خرید آنلاین امکان مقایسه و بررسی محصولات را به صورت کامل و دقیق در اختیار شما قرار میدهد. لازم به ذکر است پیش از اقدام به تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خود، ابتدا فلکه آب ورودی به دستگاه را بسته و دستگاه را خاموش کنید سپس فیلتر را تعویض کنید. 7. آیا دستگاه تصفیه آب می تواند فشار ورودی آب را محدود کند؟ همچین این مخزن فشار آب تصفیه شده روی شیر را نیز تعیین میکند پس در صورتی که فشار آب بسیار کم است میبایست مخزن ذخیره بررسی شود. دانستن قیمت تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی موضوع مهمی در تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب است. محفظه فیلتر دستگاه: این محفظه همان مکانی هستند که برای نگهداری فیلترها در نظر گرفته شده است، هر یک از فیلتر های اول تا ششم جای مخصوص به خود را دارند و در مکان مشخصی قرار میگیرند. اما همیشه آب آشامیدنی کاملا تصفیه نمیشود، به همین جهت با گذشت زمان استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی به امری معمول در مصارف خانگی تبدیل شد. بنابراین توصیه می شود که فقط از شرکت های معتبر و شناخته شده خرید نمایید تا محصولی با کیفیت و اصلی به شما ارائه شود و علاوه بر آن گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش نیز داشته باشد.


تا علاوه بر اطمینان از اصالت کالای خریداری ، در صورت نیاز بتوانیم از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند شویم . جوی مارکت به عنوان یکی از قدیمیترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، صداقت در ارائه ، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصلبودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاههای معتبر جهان، به بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم تصفیه آب ایران تبدیل شود. ارتفاع، عرض و عمق دستگاه به ترتیب 50 ،40 و 25 سانتی متر است. از طرفی شرکت های سودجو با اضافه نمودن فیلترهای بی فایده و اضافی به دستگاه تصفیه کننده آب خانگی ، به دنبال فروش گران تر محصولات به مشتریان هستند. گاهی اوقات فقط حرف گارانتی و خدمات پس از فروش میشود، اما در واقعیت به آن عمل نمیشود. دستگاه آب شیرین کن 6 مرحله ای یکی از جامع ترین دستگاه های تصفیه کننده آب است که در بازار وحود دارد، این دستگاه ها قیمت بسیار مناسبی دارند و یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار ایران و جهان به حساب می آیند. دستگاههای تصفیه آب رومیزی در دو مدل مخزن دار و بدون مخزن تولید میشوند، دستگاه تصفیه آب بدون مخزن یک دستگاه کوچک است که روی شیر نصب شده و هر زمانی که شیر آب را باز کنید به شما آب تصفیه شده میدهد.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir دستگاه تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764

[ بازدید : 189 ]

[ پنجشنبه 11 اسفند 1401 ] [ 11:45 ] [ N20 ]

[ ]

آپارتمان به متراژ 106 متر در جاده چمخاله

واحد موردنظر در محدوده جاده چمخاله واقع شده است. به دلیل قرارگیری این منطقه در مسیر ساحل چمخاله، دسترسی به تمامی امکانات رفاهی و تفریحی و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی برای ساکنین این محله فراهم شده است. جاده چمخاله به معابر مهم شهر لنگرود مانند بلوار جمهوری اسلامی،بلوار آزادگان، نیروی انتظامی و همچنین آزادی متصل شده است.


واحد موردنظر در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته که به صورت دو واحدی است. در بدو ورود شما به این واحد زیبا و شیک، سالن پذیرایی بزرگ و دلبازی قرار گرفته است که اتاق خواب به همراه آشپزخانه در سمت راست شما قرار گرفته است. پوشش های کف این واحد از نوع سرامیک است. سیستم گرمایشی از نوع پکیج و رادیاتور است. کابینت های آشپزخانه این واحد از نوع ام دی اف است و هود و گاز رومیزی نیز در آن نصب شده است. برای این واحد دو اتاق خواب درنظر گرفته شده است که کمد دیواری نیز در آن نصب شده است.


سایر امکانات و امتیازات این واحد شامل موارد زیر است: 


آسانسور

هود و گاز رومیزی

درب ضد سرقت

آیفوت تصویری

درب ریموت دار

انباری

بالکن

سند تک برگ

پارکینگ اختصاصی

 


لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید. 

https://amlakarman.com/property-location/langroud-apartment-and-house/

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

https://amlakarman.com/property-location/saadi-bolvar-apartment-and-house/

جزئیات

شناسه ملک: 7449                                                            مساحت ملک (مترمربع): 106 مترمربع 

اتاق ها: 2                                                                       قیمت کل (تومان): 2 میلیارد و 800 میلیون تومان 

وضعیت: برای فروش                                                         تعداد کل طبقات: 4 

تعداد واحد در هر طبقه: 2                                                  قیمت هر متر مربع (تومان): 26000000


امکانات

آیفون تصویری 

پارکینگ 

پکیج و رادیاتور 

پوشش کف سرامیکی 

داکت اسپلیت 

درب ضد سرقت 

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی 

کمد دیواری 

گاز رومیزی 

هود

املاک آرمان

نمای ساختمان

سنگ

[ بازدید : 95 ]

[ شنبه 29 بهمن 1401 ] [ 15:21 ] [ N20 ]

[ ]

استفاده از خرید ردیاب خودرو


که در این شرایط احتمال یافتن و جداسازی آنها توسط سارق وجود ندارد و همچنین به دلیل اینکه از برق خودرو تغذیه می شوند ، دائما فعال هستند. حتی ماشینهای مدل بالای خارجی نیز با وجود داشتن قویترین سیستمهای امنیتی باز هم نتوانستند در مقابل سارقان خودرو دوام بیاورند . پس از نصب هر گروه از ردیاب ها در خودروی خود، می توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل یا نرم افزارهای موجود که در نسخه های مختلف ویندوز و ios و android وجود دارد، با تلفن همراه یا رایانه و تبلت خود موقعیت مکانی خودرو را تحت نظر داشته باشید. نکته دیگر قابل ذکر این است که ردیاب خودرو از فناوری شبیه به تلفن های همراه جهت ارسال و نمایش موقعیت مکانی وسیله نقلیه استفاده می کنند. اگرچه در بسیاری از صنایع ، جهت ردیابی و تشخیص مکان افراد ، پرسنل و متخصصین از این نرم افزار می توان استفاده نمود. از اینرو این دستگاه مزایا و کاربردهای زیادی برای شرکت های باربری بین المللی ، ناوگان های فعال در صنایع نفت و گاز ، سازمان های امداد و نجات دارد. همانطور که میدانید سیستم مدیریت ناوگان کریوت مجموعه ای کامل از ابزارهای مدیریتی خودرو و وسائل نقلیه را دربر میگیرد و سامانه ردیابی خودرو یکی از بخش های مورد توجه و محبوب این سامانه است.


دستگاه ساخته شده توسط شرکت کریوت ، دارای سنسور GPS با حساسیت -۱۶۵ dBm بهره می برد. مگر اینکه دستگاهی در بازار موجود باشد که علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت رقابتی نیز برخوردار باشد خرید ردیاب خودروی بیکیفیت، ارزان و گمنام باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل قطع و وصل شدن ارتباط دستگاه ردیاب GPS خودرو با سرور، کاربری دشوار به دلیل استفاده از زبان غیر فارسی در نرمافزار و همچنین صدمه زدن به سیستم برق خودرو خواهد شد. اما ردیاب اکتیو که محبوبتر از نوع قبل است و برای جلوگیری از سرقت خودرو و مکانیابی لحظه ای کاربرد دارد ، هرآنچه در حال رخ دادن باشد را بصورت آنلاین به اپلیکیشن نصب شده روی موبایل ارسال می نماید. درگاه سیمکارت و قابلیت اتصال به اینترنت ، سنسور شتاب سنج سه محوره و سنسورهای دماسنج و رطوبت سنج بخش دیگری از امکانات این دستگاه هستند و بازه عملکرد دستگاه کریوت بین ۰ تا ۹۵ درصد درجه رطوبت و دمای تا ۵۰ درجه سانتیگراد است. اگر امنیت و موقعیت مکانی خودرو و وسائل نقلیه شخصی شما ، کارکنان و افراد خانواده برای شما اهمیت دارد ، پیشنهاد ما به شما نرم افزار ردیاب خودرو کریوت است.

https://www.darkoob.ir/index.php?option=com_content&view=article&preview=0&id=3236

از آنجا که این جی پی اسها معمولاً توسط آهنربا به خودرو متصل میشوند، بهتر است یک سطح فلزی و صاف برای نصب آن در نظر بگیرید. ما در این مقاله صرفا به بررسی ردیاب خودرو میپردازیم. ما در این مقاله سعی میکنیم، ابهامات شما در زمینه خرید و نصب ردیاب خودرو را رفع کنیم. ردیاب کریوت ، جدیدترین سیستم ردیابی خودرو در ایران است و همانطور که گفتیم به کارگیری حداکثر قابلیت ها در ساخت آن لحاظ شده و از نظر سخت افزاری و نرم افزاری ، طراحی منحصر به فردی دارد. یکی دیگر از برتری های کریوت ، امکان ارسال اطلاعات در هر ثانیه است که می توان به کمک آن ردیابی خودرو را در هر لحظه زیر نظر داشت. سیستم موقعیت یابی جهانی GPS یک سیستم ناوبری رادیویی در سراسر جهان است که از صورت فلکی ۲۴ ماهواره و ایستگاه های زمینی آنها تشکیل شده است و در هر لحظه و هر ساعت قادر به نشان داد موقعیت هر وسیله ای است که مجهز به سیستم ردیاب باشد. در کنار اهداف ذکر شده باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی افراد سودجو ممکن است جهت رسیدن به اهداف نامتعارف خود بر روی خودروی شما دستگاه ردیاب نصب کرده و از موقعیت و مسیر رفت و آمد شما مطلع شوند.


در حقیقت این اپلیکیشن ، بخشی از نرم افزار جامع مدیریت ناوگان می باشد ، اما به گونه ای طراحی شده که به منظور ردیابی خودرو مورد استفاده قرار بگیرد تا در صورتی که قصد بهره برداری تجاری ندارید ، هزینه کمتری را جهت نصب و راه اندازی این نرم افزار بپردازید. برای شرکت های پخش یا ناوگان های خودرویی که نیاز به خرید این ردیاب برای تعداد زیادی وسیله نقلیه دارند، تخفیف ویژه و قیمت فوق العاده در نظر گرفته می شود. به این ترتیب اگر صاحب ناوگان حمل و نقل هستید یا خودروی خود را در اختیار فرد دیگری قرار داده اید و یا در صورت بروز حوادثی نظیر سرقت خودرو، به راحتی قادر خواهید بود تا موقعیت مکانی وسیله خود را به کمک سخت افزار ردیاب شناسایی کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. درحالیکه پس از خرید حتی یک سخت افزار ردیاب خودرو از شرکت کریوت ، یک تیم تخصصی ، پشتیبانی شما و آموزش استفاده از دستگاه را تضمین می کنند. کریوت تلاش کرده بهترین قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری را با دانش متخصصان ایرانی طراحی و راه اندازی نماید که نه تنها با قیمت بسیار کمتری ارائه می شود ، بلکه از لحاظ فنآوری بسیار پیشرفته تر و هم تراز نمونه های تولید شده توسط شرکت های اروپایی و آمریکایی است. http://mashadmag.ir/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8/

[ بازدید : 245 ]

[ دوشنبه 17 بهمن 1401 ] [ 11:56 ] [ N20 ]

[ ]

آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «قصه برکه و ماهی»

متن آهنگ قصه برکه و ماهی گرشا رضایی

من مـــــــن• یه برکم وســــــط♩♪ قلب یه 🎶بیشه

هیشــــــکی سالی یه بارم♩♪ از ایـــــنجا رد🎶 نمیشه

ـطُـ •از دل دریــــاے♩♪ شــــــور از یه جـــــای دور🎶 دور

اومدی• خــــــــوش اومدے ماهـــــــے🎧 خــــسته

تو وقتی •رد شـــــدی از این بــــــرکه ے🎶 تنهاMusicdel | موزیکدل

دانلود آهنگ گرشا رضایی قصه برکه و ماهی + متن و کلیپ MP3 - موزیکدل

من♩♪ آرزوم •شـــــــد برسم یه روزے 🎶دریـــــــا

باز♩♪ واســــــه🎧 ی دیدن• تو واسه رسیــــدن 🎶به تو

اومدم♩♪ بگذرم از• این در بســــــته

ماهے 🎶ماهی 🎧ماهــــــی شدم• امشب راهی

کجای🎧 دریـــــارو• بـــــــگردم

ماهے 🎶ماهی ماهــــــــــی •هی میکشم آهــــــــے

چرا• هنـــــــوز پیدات🎧 نکردم



[ بازدید : 42 ]

[ چهارشنبه 5 بهمن 1401 ] [ 10:06 ] [ N20 ]

[ ]

بهترین روش ها برای پاکسازی پوست

یکی از اصول مهم در مراقبت از پوست صورت تمیز نگه داشتن آن است. اگر بعد از هر آرایش صورت خود را با مواد و شوینده های مناسب پوست تمیز نکنید، در دراز مدت باعث ایجاد جوش زیر پوست، لکه های قهوه ای، جوش های سرسیاه و ... می شود. همچنین، از آنجایی که پوست شما همیشه در معرض آلاینده های مختلف است، ممکن است به این آلاینده ها واکنش نشان دهد و پوست صاف شما را از بین ببرد. برای مقابله با همه این آلودگی های ذکر شده بهتر است پوست را با استفاده از مواد و روش های خاص در بازه های زمانی مشخص پاکسازی و عمیقا پاکسازی کنید. https://fatemehhabashi.com/


بلیچینگ پوست چیست و چرا اتفاق می افتد؟

پوست صورت دارای منافذی است که برای مرطوب کردن پوست استفاده می شود. زمانی که آلاینده های مختلف در این منافذ جمع می شوند، به پوست نفوذ کرده و مشکلات پوستی ایجاد می کنند. تمام روش ها و روش هایی که برای از بین بردن این آلودگی ها از روی پوست استفاده می شود، پاکسازی پوست یا فیشال می نامند. به طور کلی شستشو و پاکسازی پوست با روش های خاص به سه منظور انجام می شود. این شامل:

سلول های مرده پوست را از بین ببرید

پاکسازی صورت از آلودگی و چربی اضافی

کمک به آبرسانی و کلاژن سازی پوست

در زیر به بررسی هر یک از آنها می پردازیم و اینکه چرا هر کدام باید تمیز شوند.

پاکسازی صورت برای از بین بردن سلول های مرده پوست

در بالاترین لایه پوست یعنی اپیدرم، سلول های مرده ای وجود دارد که وظیفه محافظت از پوست در برابر آلودگی های مختلف را بر عهده دارند. پوست صورت هر 30 روز یکبار جایگزین سلول های جدید می شود و سلول های قبلی بلاتکلیف می مانند. بنابراین، پزشکان با تجربه توصیه می کنند هر ماه یک بار پوست صورت را از این سلول های مرده پاک کنید.

پاکسازی پوست


صورت کثیف با روغن اضافی

تولید چربی یکی از ویژگی های پوست صورت است و برخی افراد مقادیر زیادی از این روغن را تولید می کنند. به همین دلیل پوست صورت از فردی به فرد دیگر متفاوت است و برخی از افراد پوست خشک و برخی دیگر پوست چرب دارند. برای اینکه بتوانید این چربی را کنترل کنید استفاده از محصولات مراقبتی مناسب برای پوست های چرب مهم است، علاوه بر این شستشوی پوست هر 40 روز در پاکسازی پوست از چربی انباشته شده تاثیر بسزایی دارد.


پاک کننده برای کمک به آبرسانی و کلاژن سازی پوست

تا زمانی که سطح پوست تمیز و منافذ باز باشد، می تواند پوست را آبرسانی کرده و کلاژن را افزایش دهد. بنابراین تمیز کردن پوست برای جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری بسیار مهم است.


انواع روش های پاکسازی پوست

روش های زیادی برای پاکسازی صورت وجود دارد که هر کدام بسته به موادی که دارند، صورت را در سطوح مختلفی پاکسازی می کنند. برخی از این پاک‌سازی‌ها عمیق هستند و با استفاده از دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شوند، اما برخی دیگر بسیار سطحی هستند و فقط می‌توانند سلول‌های مرده را از بین ببرند.

همه روش های نظافت هدف خاص خود را دارند و تقریباً یکسان عمل می کنند، اما مواد و ابزار استفاده شده در آنها متفاوت است. در متن زیر به بررسی سه روش اصلی پاکسازی پوست می پردازیم که عبارتند از:


خانگی

روش‌های نظافت منزل را می‌توان از ساده‌ترین روش‌های نظافت صورت و نظافت معرفی کرد. این روش با گیاهان و مواد خانگی انجام می شود و تاثیر بسیار کمی دارد. البته گاهی افراد مواد و ابزار نظافتی را می خرند و خودشان در منزل این کار را انجام می دهند که کمی خطرناک است. به طور کلی این روش توصیه نمی شود و از نظر بهداشتی مورد تایید نیست.

پاکسازی پوست


سالن زیبایی

پاکسازی صورت در آرایشگاه در سال های اخیر بیشتر از سایر پاکسازی ها انجام شده است. اگرچه این روش در مقایسه با روش های حرفه ای تر هزینه کمتری داشت، اما نتیجه قابل قبولی به همراه داشت. نظافت در آرایشگاه ها با استفاده از کرم ها و ماسک های مخصوص و در عین حال با استفاده از چندین وسیله کاربردی برای از بین بردن سلول های مرده انجام می شود. نتایج این روش برای چندین هفته موثر بوده و به ترمیم پوست کمک می کند.

مزیت روش آرایشگری دلپذیر و آرامش بخش است. از مزایای این روش نیز می توان به افزایش خون رسانی، تحریک کلاژن سازی، تحریک تولید سلول های جدید و متعادل کردن رنگ پوست اشاره کرد. با این حال، تمیز کردن عمیق را نمی توان با این روش انجام داد، بنابراین ارزش استفاده از روش بالینی را دارد.


اقدامات پزشکی و حرفه ای

نظافت در کلینیک ها و مراکز زیبایی شناخته شده با استفاده از مواد و تجهیزات حرفه ای انجام می شود. در این روش ابتدا پوست صورت را برای پاکسازی با بخور آماده می کنند. پس از آماده سازی از کرم های مخصوص برای آبرسانی و آبرسانی به پوست استفاده می شود. کلینیک ها دارای تجهیزات ویژه ای برای آبرسانی، لایه برداری، ماساژ پوست، روشن کننده پوست و ... هستند که بسیار موثر بوده و با استفاده مداوم پیری پوست را به تاخیر می اندازند.


نکات مهم بعد از تمیز کردن

در حین پاکسازی، سلول های مرده برداشته شده و جوش های سرسیاه فعال و زیر پوستی تخلیه می شوند، بنابراین پوست صورت باید بلافاصله تمیز و ضد عفونی شود. همچنین برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از آلرژی و حساسیت، چند نکته مهم را باید بعد از تمیز کردن رعایت کنید. بعضی از آنها ... هستند:

حتما بعد از پاکسازی صورت خود را تمیز کنید.

تا 24 ساعت از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

از مواد و تجهیزات تمیز کننده با کیفیت استفاده کنید.


https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/


[ بازدید : 39 ]

[ دوشنبه 26 دی 1401 ] [ 16:32 ] [ N20 ]

[ ]

علت خرابی مادربرد لپ تاپ چیست؟ رایج ترین دلایل آن

علت خرابی مادربرد لپ تاپ چیست؟ مادربردها مهم‌ترین بخش در هر سیستم کامپیوتری هستند که عملکرد صحیح این دستگاه‌ها را تضمین می‌کنند. در واقع کامپیوتر شما تا زمانی که مادربرد آن سالم باشد، قابل تعمیر و استفاده خواهد بود اما با از کار افتادن یک بخش از این قطعه، نمی‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. در ادامه با ما باشید تا به معرفی این قطعه بپردازیم و شما را با دلایل خرابی آن بیشتر آشنا کنیم.


مادربرد چیست؟

مادربرد که به انگلیسی در آن Motherboard نیز گفته می‌شود، یکی از قطعات مهم در اجزای هر سیستم کامپیوتری است که می‌توان آن را با عناوین دیگری همچون برد منطقی یا مین برد نیز معرفی کرد. این قطعه در واقع بزرگترین عنصر درون کامپیوتر شناخته می‌شود که تمام مدارهای الکتریکی بر روی آن قرار گرفته و بر روی برد آن از طریق Trackها ارتباط اجزای مختلف برقرار می‌شود. این قطعه نقش مهمی در متصل کردن تمام اجزای کامپیوتر بهم دارد به طوریکه خراب شدن آن منجر به از کار افتادن تمام بخش‌های سیستم شما خواهد شد. به همین خاطر مهم است با علت خرابی مادربرد لپ تاپ آشنا شوید و از آنها جلوگیری کنید.

اجزای مادربرد عبارتند از:

سوکت CPU: قسمتی از مادربرد است که در آن پردازنده قرار گرفته و‌ می‌توانید بر روی آن سینک‌های حرارتی و فن‌هایی را نصب کنید. به این نکته توجه‌ کنید که نوع سوکت می‌بایست با نوع پردازنده‌ای که تهیه می‌کنید یکسان بوده تا هردو آنها به یکدیگر متصل شوند.

کانکتور برق: این قطعه به منظور توزیع برق به CPU و قسمت‌های دیگر به کار گرفته می‌شود و نقش مهمی در عملکرد صحیح این قطعات دارد.

اسلات‌ها: در واقع همان رابط‌های کاربری هستند که به عنوان ورودی و خروجی این قطعه شناخته شده و می‌توانید به آنها گرافیک، رم، کارت صدا و غیره را نصب کنید.

تراشه حافظه: تراشه‌های ROM نیز به عنوان بخشی از سخت افزار مادربرد شناخته می‌شود که دستورالعمل‌های راه‌اندازی برای سیستم کامپیوتری را در خود جای می‌دهد.

همچنین این قطعه دارای بخش‌های جانبی است که از آن جمله می‌توان به کانکتورهای برق و داده، خازن‌ها، هیت سینک‌ها و فن‌ها اشاره کرد.

علت خرابی مادربرد لپ تاپ چیست؟

علت خرابی مادربرد لپ تاپ به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. شما می‌توانید برحسب آنکه چگونه با این دستگاه تعامل دارید، از چه وسایلی برای آن استفاده می‌کنید و یا مدت زمان روشن بودن و کیفیت کارتان، علل متفاوتی را برای خرابی قطعه مادربرد درنظر بگیرید. برای آنکه بتوانیم با عللی که ممکن است منجر به خرابی‌های مادربرد شما بشود آشنا شویم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:


نوسانات برق: اسپایک‌های برقی، سیگنال‌هایی هستند که در لحظات بسیار کوتاهی، مقدار زیادی ولتاژ را به مدار منتقل خواهند کرد. این موضوع باعث می‌شود تا قطعه‌ای که در مسیر این سیگنال‌ها قرار دارد، به علت ظرفیت کمی که در مقابل اسپایک‌ها خواهد داشت، عملکرد درستی نداشته و رفته رفته خراب شود. این موضوع بیشتر در بخش تغذیه دستگاه دیده می‌شود و یکی از مهم‌ترین عواملی است که در صورت عدم استفاده از تجهیزات مناسب رخ خواهد داد. برای آنکه بتوانید از این مشکل جلوگیری کنید، می‌بایست اقدام به دفع این اسپایک‌ها نمایید. به طور معمول در طراحی بردهای مدرن، از مدارهایی برای قیچی کردن این اسپایک‌ها استفاده می‌شود. اما شما می‌توانید با به کاربردن ادوات شارژ اصل و استفاده از منابع قدرت پایدار و استاندارد، از به وجود آمدن حادثه با این علت خرابی مادربرد لپ تاپ جلوگیری نمایید.

تجمع مواد زاید: مورد دیگری که در لیست علت خرابی مادربرد لپ تاپ باید درنظر گرفت، تجمع گرد و غبار، مو و یا زباله‌های خانگی است. در این صورت توجه کنید مادربردها در اثر آغشته شدن به مواد زاید، به تدریج عملکرد خود را از دست می‌دهند و یا سیگنال‌هایی که از طریق Trackهای مادربرد منتقل می‌شود، دچار نوساناتی خواهد شد. در حادترین شرایط، منجر به Not Connected یا مدار باز کردن اتصال ماردبرد شده و دستگاه را از کار می‌اندازند. همچنین تجمع این مواد روی cpu و فن‌ها منجر به اختلال در عملکرد خنک کردن این قطعات و کوتاهی عمر آنها خواهد شد. بهتر است همیشه زمانی که از لپ تاپ خود استفاده نمی‌کنید، آن را درون کیف خود لپ تاپ قرار داده و درب آن را کامل ببندید تا از محیط ایزوله شود.

شما کاربران می‌توانید در این قسمت، لیست بهترین لپ تاپ‌ های برنامه نویسی را مشاهده کنید.


مواد قابل تبدیل: جالب است بدانید دود سیگار، عطرها و نیز آئروسل‌ها از جمله موادی هستند که در صورت ترکیب شدن با گرد و غبار، می‌توانند به عنوان علت خرابی مادربرد لپ تاپ درنظر گرفته شوند. این نوع مواد قادرند تا با ترکیب چنین مواد زایدی تبدیل به یک متریال چسبنده شده و در درون کامپیوتر وارد شوند. علاوه بر دود سیگار، عطر ها و یا اسپری‌های مو نیز چنین اثری دارند. بنابراین ابتدا در صورتی که محیط شما دارای چنین چیزی است، لپ تاپ خود را برای سرویس تمیزکاری آن به خدمات کامپیوتری‌ها ارائه کرده و نیز آنها را قضاوت نکنید.


رایج ترین علت خرابی مادربرد لپ تاپ
در ادامه بررسی علت خرابی مادربرد لپ تاپ و رایج ترین دلایل چنین مشکلاتی، می‌توان گفت:

مسائل گرمایشی: این مشکل در دو حالت بیشتر دیده می‌شود. زمانی که شما از یک دستگاه قدیمی و یا کم ظرفیت برخوردار هستید و مدام از آن برای بازی کردن، ادیت و تدوین یا کارهای دیگر سنگین استفاده می‌کنید. این کار می‌تواند در دراز مدت عوارض زیادی داشته باشد. اما در صورتی که فن ها به درستی کار نکنند، مواد زاید در قسمت‌های گوناگون مادربرد نفوذ کرده و از طرف دیگر، نوسانات برق بیشتری وارد شوند، فشار گرمایشی منجر به از کار افتادن، سوختن و آسیب دیدن قطعات داخل مادربرد خواهد شد. برای آنکه بتوانید از این مورد در لیست علت خرابی مادربرد لپ تاپ استفاده کنید، می‌بایست هر از چند ماه یا سالی یکبار آن را برای سرویس پاکسازی و تعویض خمیر سیلیکون به خدمات کامپیوتری‌ها ارجاع دهید.
ضربه دیدن: آسیب دیدگی یکی از مهم‌ترین علل خراب شدن دستگاه مادربرد است که می‌تواند از چند طریق تاثیر خود را بگذارد. آسیب‌های فیزیکی ممکن است به صورت ضربات فیزیکی، افتادن و یا فشار دادن بیش از حد ایجاد گردند. برای رفع مشکلاتی که از این طریق ایجاد می‌شوند، بهتر است تمام جزئیات و محل آسیب دیدگی را به تکنسین تعمیر ارائه کنید. همچنین بهتر است عواملی که به منجر به برخورد یا گیر کردن و افتادن می‌شوند را به صورت کامل از محیط خود دور کنید.
کیفیت پایین: یک علت دیگر برای خراب شدن مادربردهای لپ تاپ، عبارت است از کیفیت نامناسب و بدرد نخوری که برخی از کمپانی‌ها ارائه می‌کنند. بهتر است محصولات این بخش همگی از برندهای معتبر مانند ایسوس، اینتل و غیره باشند تا جنس تقلبی و فیک در کامپیوتر شما نفوذ نکند.

پرسش و پاسخ های متداول
تا اینجای کار به چندین مورد از علت خرابی مادربرد لپ تاپ اشاره کردیم و تا حد خوبی با راهکارها و موضوع آن آشنا شدیم. همچنین از جمله سوالاتی که ممکن است در ذهن مخاطب باشند می‌توان گفت:

نشانه‌های خراب شدن لپ تاپ چیست؟
برخی از نشانه‌هایی که می‌توانید در این قسمت به معرفی آن بپردازیم عبارتند از افزایش دمای بیش از حد، خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ، عدم شارژ شدن باتری دستگاه و یا کندی اتومبیل و غیره  اشاره کرد.

چه عوامل و علت هایی را می‌توان برای خرابی مادربرد لپ تاپ عنوان کرد؟
از جمله این علت‌ها که در این مقاله به صورت کامل راجع به آن توضیح داده شده است می‌توان گفت: عدم تغذیه صحیح و نوسانات برق، ذرات آلوده هوا، استفاده بیش از حد و عدم رعایت دمای مناسب برای آن.

چگونه مشکلات مادربرد خود را تشخیص دهیم؟
با درک علت خرابی مادربرد لپ تاپ، می‌توانید مشکلات دستگاه خود را تشخیص دهید. برای این کار می‌بایست یک سلسله مراتب را درنظر گرفته و از همان ابتدا به صورت استاندارد قسمت‌های مختلف دستگاه را بررس یکنید.

[ بازدید : 38 ]

[ شنبه 24 دی 1401 ] [ 11:56 ] [ N20 ]

[ ]

سرور مجازی چه منابعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؟

سرور مجازی یکی از بهترین انتخاب‌های کاربران برای میزبانی سایت است چرا که این سرور ویژگی و امکانات زیادی دارد؛ در این مقاله قصد داریم به بررسی منابعی که این سرور در اختیار کاربر قرار می‌دهد بپردازیم.

منابعی که سرور مجازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد!

به طور کلی سرور مجازی منابع زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در ادامه برخی از این منابع را معرفی می‌کنیم.

حافظه رم

درست مانند تمامی کامپیوترها و سرورهای فیزیکی، سرور مجازی هم دارای حافظه رم است. در سرورهای مجازی حافظه RAM در اختیار کاربر قرار می‌گیرد؛ انتخاب میزان حافظه رم به عهده خود شما است و باید با توجه به نیازهایتان، آن را تعیین کنید.

البته توجه داشته باشید که امکان افزایش حافظه رم بعد از خرید سرویس را خواهید داشت. حافظه رم سرورهای مجازی موجود در هاستینگ‌ها از 2 گیگابایت شروع شده و به 4، 8 و بیشتر از 32 گیگابایت نیز می‌رسد. اگر در ابتدای راه هستید و قصد ندارید هزینه زیادی را برای استفاده از سرور بپردازید، حافظه رم 2 یا 4 گیگابایت هم می‌تواند جوابگوی نیازهایتان باشد.

پردازنده (CPU)

پردازنده هم منبع دیگری است که سرور مجازی مانند سرورهای فیزیکی و کامپیوترها، در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دقیقا مانند میزان حافظه رم، تعداد هسته‌های CPU سرور را هم شما تعیین خواهید کرد؛ کاربردی که از سرور انتظار دارید، رابطه مستقیمی با تعداد هسته‌های موردنیاز پردازنده دارد.

پردازنده‌های موجود در سرورهای مجازی از 2 و 4 هسته شروع می‌شود و به6، 8 یا بیشتر از 8 هسته می‌رسد؛ در صورتی که قصد اجرای برنامه‌های سنگین یا انجام کارهای سنگین با سرور مجازی را ندارید، 2 یا 4 هسته برای پردازنده انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

پهنای باند

ترافیک یا همان پهنای باند هم یکی از مهم‌ترین منابعی است که سرور مجازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. میزان ترافیک سایت که بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سنجیده می‌شود، تعداد صفحات، حجم تصاویر سایت، سایز صفحات سایت و ... در تعیین مقدار پهنای باند سرور نقش اساسی دارند.

هرچقدر که میزان پهنای باند سرور مجازی سایتتان کمتر باشد، سایت سرعت پایین‌تری برای بارگزاری صفحات خواهد داشت؛ سعی کنید میزان پهنای باند را کمی بیشتر از حد نیاز تعیین کنید تا با مشکل افت سرعت و یا از دسترس خارج شدن سایت مواجه نشوید.

فضای ذخیره‌سازی

منبع دیگری که سرور مجازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد، فضای ذخیره‌سازی است. سرور مجازی هم مانند سرورهای فیزیکی و کامپیوترها، از فضای‌ ذخیره‌سازی برخوردار است تا کاربر بتواند اطلاعات موردنیاز خود را روی آن ذخیره کند.

در صورتی که فضای ذخیره‌سازی برای سرورهای مجازی وجود نداشت، نمی‌توانستید دیتایی را روی آن ذخیره کنید و در نهایت سایت از دسترس خارج می‌شد؛ تعیین میزان فضای ذخیره‌سازی هم به عهده کاربر است که باید با توجه به نیازها و البته حجم سایت انتخاب شود.

منابع سرور مجازی به صورت مستقل در اختیار کاربر قرار می‌گیرد!

همانطور که می‌دانید، برخلاف سرورهای اشتراکی در سرور مجازی منابع به صورت کاملا مستقل و اختصاصی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد؛ در سرورهای اشتراکی، کاربر تمامی منابع رم، پردازنده، پهنای باند، فضای ذخیره‌سازی و ... را با چند کاربر دیگر شریک است اما در سرورهای مجازی این‌چنین نیست.

این مورد، امنیت سرور و سایت را هم بالاتر می‌برد و به راحتی می‌توانید منابع را با توجه به میزان نیاز سایت خود، کاهش یا افزایش دهید. البته توجه داشته باشید که این ویژگی، هزینه استفاده از سرور مجازی را هم بالا می‌برد.

میزان حافظه رم، تعداد هسته پردازنده، میزان پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی فاکتورهایی هستند که روی قیمت‌گذاری سرویس سرور مجازی شما تاثیر مستقیم می‌گذارند؛ در واقع با توجه به میزان مصرف خود از سرور مجازی، هزینه پرداخت خواهید کرد که می‌توان آن را مقرون به‌صرفه دانست.

 

[ بازدید : 33 ]

[ دوشنبه 12 دی 1401 ] [ 18:40 ] [ N20 ]

[ ]

آیا خرید گزارش بدون لینک روی سئو تاثیر می گذارد؟ (توصیه از تجربه)

همانطور که می دانید عوامل زیادی بر رتبه یک وب سایت در گوگل تاثیر می گذارد. یکی از این عوامل نام تجاری است. ذکر نام تجاری، ذکر نام برند شما توسط افراد دیگر است که می تواند مثبت یا منفی باشد. در این مقاله سعی کرده ایم مفهوم نام تجاری را برای شما شرح دهیم. اگر ارتقاء برند و سئو برای شما بسیار مهم است، این مقاله را از دست ندهید. تجربیات بیان شده در این صفحه از یک سری مقالات در وب سایت استخراج شده است.

نام تجاری چیست؟

نام تجاری به معنای گفتن نام تجاری خود به دیگران است. به عنوان مثال، فرض کنید شخصی در یک سایت یا وب سایت شبکه اجتماعی می گوید که ارائه دهنده سئو است و خدمات ما را با رقبای خود مقایسه می کند. این شخص از نام نشونت استفاده می کرد و در این مورد نشنت اشاره ای به برند داشت. سپس، هر زمان که نام برند شما ذکر شود، یک تگ نام ایجاد می شود. نام تجاری بیش از حد به معنای ارزش ویژه برند است. اما به یاد داشته باشید که این کار نیز مانند بسیاری از موارد دیگر مانند خرید یک بسته بک لینک ارزان باید به خوبی انجام شود و تمرکز صرفاً روی کمیت به جای کیفیت باعث بهبود سئوی سایت ما نمی شود. ذکر نام تجاری می تواند مرتبط یا بدون پیوند باشد.

گزارش بدون پیوند نوعی نام تجاری است

سوال این است: آیا برند باید بدون لینک باشد؟ البته که نه. برندسازی برند شما می‌تواند با پیوندی به وب‌سایت شما همراه باشد، اما از آنجایی که پیوند دادن فرآیند پیچیده‌تر و ظریف‌تری است، سعی می‌کنیم لینک را بدون لینک برندسازی کنیم.

اگر فقط روی خرید گزارشی که در https://neshoonet.ir/reportage/ توضیح داده شده و لینک دادن به برنامه های سئو خارجی و لینک بیلدینگ تمرکز کنید، کسب و کار شما موفق نخواهد بود. چگونه است که حتی یک منبع در شبکه نام تجاری شما را بدون لینک ذکر نکرده است؟ پس مراقب گزارش هایی که منتشر می کنید باشید و سعی کنید درصدی از آن گزارش ها غیر مرتبط و نمایه شده ایجاد کنید تا کار شما طبیعی به نظر برسد.

می توان گفت برای تبلیغات و خرید مقالات باید هزینه های زیادی را صرف کنیم و ارزشی ندارد که در آن لینک قرار نگیریم. ناشران برای این مشکل راه حلی دارند و مقالات ارزان می فروشند تا بتوانید مقالات خود را بدون مشکل در هیچ منبعی منتشر کنید. فکر نکنید که اضافه نکردن لینک مقاله از ارزش مقاله شما می کاهد، اما می تواند موثرتر باشد.

آیا خرید رپورتاژ نام تجاری می تواند موثر باشد؟

گزارش های بدون لینک یا همان برچسبی که ما می خواهیم بدون شک برای سئو مفید هستند. نکته مهم این است که گوگل نمی تواند به راحتی مچ شما را بگیرد و شما را به خاطر مشارکت مجازات کند (زیرا شما هیچ کار غیراخلاقی یا غیرطبیعی انجام نداده اید). بنابراین می توان گفت از برند ذکر شده بیشتر استفاده کنید، تاثیر آن اگر بیشتر از بک لینک نباشد کمتر نیست. اما ساختن شعارهای برندسازی و برند قطعا اصول و قوانین خاص خود را دارد که اگر آنها را رعایت نکنید ممکن است بودجه شما به هدر برود.

یک نام تجاری ایجاد کنید

در ابتدا، ممکن است فکر کنید که ذکر نام تجاری به این معنی است که ما گزارش هایی را منتشر می کنیم که فقط نام برند در گزارش آگهی ظاهر می شود. برند فقط در مورد کار صحبت می کند زیرا نام شما در وسط مقاله قرار می گیرد اما برند دیگران را با برند شما ذکر می کند و این اقدام کلید جذب مشتری است. بنابراین می توان گفت که اعلامیه های برند قبل از اینکه برای اهداف سئو ایجاد شوند برای اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند.بهترین راه برای رسیدن به برند شما این است که مستقیماً در مکان هایی مانند شبکه های اجتماعی شروع کنید یا به هر حال این پروژه نیاز به تبلیغات زیادی دارد و اغلب گران است.بعد از همه، بازاریابی و سئو اغلب گران و گران هستند.بنابراین اگر فکر می کنید در مسیر درستی برای ایجاد یک برند عمارت هستید، از درگیر شدن نترسید.

ساده ترین راه برای ساختن یک برند، ذکر نام برند در محتوای خود است. این بدان معناست که محتوایی که به منابع مختلف اضافه می شود نام تجاری شما را نیز ذکر می کند.

ذکر نام تجاری برای فریب گوگل دروغ نیست

ما نام های تجاری را فقط برای فریب دادن گوگل ایجاد نمی کنیم. شاید بسیاری از ما از «برندینگ» برای افزایش رتبه خود استفاده می کنیم، اما هدف اصلی ما معرفی برند به مخاطب است. از آنجایی که حفظ تعادل در ایجاد ارتباطات ضروری است، لازم است در ایجاد برند به جنبه های مثبت و منفی آن توجه شود. همه برندها برای تعریف برند ما ایجاد نشده اند. کاربران می توانند با ذکر نام تجاری ما از ویژگی های منفی ما انتقاد کنند. بنابراین باید به جنبه های مختلف برند توجه کنیم.

ذکر برند باعث افزایش اعتبار می شود

اگر نام برند شما در حوزه های مختلف ذکر شود، مخاطبان بیشتری با برند شما آشنا می شوند و این شناخت می تواند نقطه شروعی برای فروش محصولات و خدمات بیشتر باشد. بدیهی است که مردم بیشتر از هر برند دیگری برندهایی را می خرند که نامشان را شنیده اند.

یک نام تجاری برای نشان دادن نام تجاری خود وارد کنید

آیا خرید گزارش بدون لینک روی سئو تاثیر می گذارد؟ (توصیه از تجربه)

وقتی برند شما در جاهای مختلف ذکر می شود، می تواند منفی یا مثبت باشد. جنبه های مثبت برند شما را تقویت و جلا می بخشد، در حالی که جنبه های منفی ایرادات و نقاط ضعف برند شما را شناسایی کرده و سعی در اصلاح آنها می کنند. بنابراین در هر صورت تمرکز بر ذکر برندها یک بازی برنده است.

به تاثیر برندسازی روی سئو فکر کنید

ذکر برندها در سئوی موثر به عنوان تجربه نشان می دهد که گوگل اخیرا توجه بیشتری به این عامل داشته است. بنابراین باید به تدریج فرآیند لینک بیلدینگ خود را به این سمت ببریم تا روند فعالیت ما طبیعی شود و تاثیر برندسازی بهتر را در سئو ببینیم.

ابزارهای بررسی نام تجاری چیست؟

سه ابزار مفید برای شناسایی نام تجاری وجود دارد:

هشدار سخنگو

شکست

Google Alerts

این ابزارها به ما کمک می کنند تا برندهای ذکر شده را در زمان مناسب اندازه گیری کنیم تا بتوانیم در زمان مناسب به آنها پاسخ دهیم. بنابراین به این نتیجه می رسیم که تمرکز بر نام برند می تواند برای کسب و کار ما بسیار مهم و ضروری باشد، به خصوص که نقش نام برند در سئو در حال افزایش است و ذکر محصول بسیار خوب است. به همین ترتیب انجام دهید. تیم نشنت آماده ارائه خدمات مشاوره سئو در زمینه بازاریابی است تا بتوانید بیش از هر زمان دیگری روی سئو سایت خود تلاش کنید. برای ارتباط با کارشناسان سئو نشونت می توانید با شماره 01391012617 یا 09114934623 تماس بگیرید یا از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

 

[ بازدید : 59 ]

[ چهارشنبه 23 آذر 1401 ] [ 11:55 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]