آب و هوای دبی در فصول مختلف

دبی با نام مستعار عروس خاورمیانه یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده است. این تغییرات به این معنی است که دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان است. با سفر به دبی سازه های شگفت انگیزی مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای زیبا را خواهید دید که در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از رفتن به دبی باید بدانید، توجه به موارد مهم است. در ادامه سعی خواهیم کرد به تفصیل در مورد آن صحبت کنیم.



آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است; این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. در نتیجه هوای این شهر اغلب گرم و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، چنین آب و هوایی آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. در نتیجه هوا در اواسط بهار و تابستان به طور غیر قابل تحملی گرم خواهد بود و میانگین دمای آن حدود 48 درجه سانتیگراد خواهد بود.

بهترین زمان برای سفر به دبی نوامبر تا فوریه، نوامبر تا پایان فوریه است. در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد متغیر است و می توان در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کرد. این نیز سودمند است.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگر قبل از رفتن به دبی، اطلاع از زمان پرواز است. مدت زمان پرواز از تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه می باشد.



بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو آن ها یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی می باشد. این شهر مدرن دارای استانداردترین هتل های جهان برای مسافران است و در زیر لوکس ترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.


برج های هتل جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های بزرگ با غذاهای بین المللی می باشد. همچنین هتل جمیرا دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به دبی مال، مرکز شهر دبی و ... می باشد.

علامات: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



بدون Hotera Raffes

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی مال در نزدیکی این هتل قرار دارد و تا فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.

آدرس: بر دبی، خیابان شیخ رشید، مرکز خرید وافی



هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در مرکز دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. تاج رستوران های مختلفی دارد که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: مرکز شهر برج خلیفه، دبی



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا منظره بی نظیری از خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر مدرن و منحصر به فرد دبی است که دارای 225 اتاق است و تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر و با ماشین تا مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه و با ماشین حدود 30 دقیقه فاصله دارد. از دبی ساحل با ماشین آیا آن است همچنین امکاناتی که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است، تجربه خوبی از سفر به دبی را به شما می دهد.

آدرس: دبی، قایق سواری و باشگاه گلف



هتل مینا سلام

هتل مینا السلام یکی از هتل های پنج ستاره دبی است. این هتل دارای 292 اتاق مشرف به دریا و خلیج است، بنابراین تماشای آب در شهر کویری دبی تضادی منحصر به فرد و هیجان انگیز ایجاد می کند و همچنین اتاق های ویژه ای برای معلولان و افراد مسن در نظر گرفته شده است.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



به صورت کامل

در این متن سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی برای تجربه یک سفر فراموش نشدنی تمامی نکات مهم را توضیح دهیم. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید، می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت معتبر و خوشنام سعادت رنت استفاده کنید. با استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد


[ بازدید : 2052 ]

[ شنبه 19 فروردين 1402 ] [ 8:56 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]