تحصیل در ترکیه


تحصیل در ترکیه، شرایط و هزینه مهاجرت تحصیلی به ترکیه منطقی ترین انتخاب مهاجرت ایرانیان در سال آینده می باشد. زیرا این کشور نه تنها تحصیلات ارزانی را برای متقاضیان فراهم می کند، بلکه هزینه زندگی دانشجویان در ترکیه نیز نسبت به کشورهای اروپایی کمتر است. همچنین مدارک اعطا شده از سوی دانشگاه های ترکیه بین المللی بوده و متقاضی نه تنها می تواند با حقوق مناسب در ترکیه کار کند بلکه می تواند برای کار و تحصیل از این کشور وارد بهترین کشورهای اروپا و آمریکا شود. چیزی که تحصیل در ترکیه را بیش از هر چیز دیگری جذاب می کند، سهولت ورود به دانشگاه های این کشور به دلیل سهولت در کنکور حتی بدون کنکور است. با شرکت مهاجرتی همراه باشید.

در نتیجه داوطلبان می توانند به راحتی در پرطرفدارترین رشته های دنیا مانند پزشکی در ترکیه، رشته های مختلف مهندسی و دندانپزشکی در ترکیه تحصیل کنند.

سیستم آموزشی ترکیه تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش این کشور است. به طور کلی تحصیل در ترکیه شرایط و هزینه تحصیل در ترکیه چه در مقطع دانشگاهی و چه در دوره پیش دانشگاهی نسبت به سایر کشورهای مشابه از کیفیت بالا و قیمت پایین تری برخوردار است. همچنین کیفیت تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی در ترکیه بالا است و تمامی دانشگاه های دولتی و خصوصی در ترکیه زیر نظر شورای عالی آموزش ترکیه که یک سازمان YOK است که خوابگاه و خوابگاه دانشجویی را ارائه می دهد، فعالیت می کنند. آنها همچنین از محبوب ترین مقاصد در ترکیه هستند. استانبول یکی از شهرهای بزرگ ترکیه است که در آن خوابگاه های دانشجویی با امکانات مختلف وجود دارد.

سیستم آموزشی دانشگاه های ترکیه هیچ تفاوتی با سیستم آموزشی اتحادیه اروپا ندارد. از این گذشته، ترکیه نیز بخشی از توافق بولونیا است. تحصیل در دانشگاه های ترکیه در سه سطح لیسانس، فوق لیسانس و دکترا انجام می شود. برخی از دانشگاه های ترکیه برنامه های آموزشی خود را به زبان انگلیسی و برخی به زبان ترکی یا هر دو ارائه می دهند.

او در ترکیه در رشته پزشکی تحصیل می کند

ترکیه دارای دانشگاه های معتبر و بزرگ بین المللی است و در زمینه پزشکی شهرت جهانی دارد. رشته پزشکی یکی از پرطرفدارترین و پرطرفدارترین رشته ها در ترکیه می باشد که دانشجویان زیادی را از سراسر جهان به ویژه دانشجویان ایرانی جذب می کند، از سال 2001 سیستم آموزشی ترکیه به سیستم آموزشی اتحادیه اروپا ملحق شد به همین دلیل کلیه مدارک تحصیلی صادر شد. از ترکیه توسط اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی به رسمیت شناخته شده اند.

این در حالی است که دانشگاه های ترکیه همکاری علمی نزدیکی با دانشگاه های معتبر جهانی دارند و توسط اساتید بین المللی از آمریکا و کشورهای اروپایی تدریس می شوند. بنابراین، دانشجویان این فرصت را دارند که در اجرای پروژه‌های مشترک با بهترین دانشگاه‌های بین‌المللی با دریافت آموزش با کیفیت بالا شرکت کنند.

دوره دکتری در ترکیه 6 سال است. در سه سال اول تحصیل علاوه بر حضور در کلاس ها، دانشجویان باید تحقیقات آزمایشگاهی و بالینی انجام دهند. دانش آموزان در سال چهارم و پنجم در مرحله آزمایش و تشخیص بیماری ها و یافتن راه حل برای داروهای خود هستند و سال گذشته به عنوان دانشجو به بیمارستان ها مراجعه کردند.

از جمله دلایلی که مهاجرت تحصیلی به ترکیه مورد توجه بسیاری از دانشجویان ایرانی قرار می گیرد می توان به اعتبار بین المللی مدارک پزشکی، نزدیک بودن مسافت، امکان سفر به ترکیه بدون ویزا که دانشجویان باید از آن برخوردار باشند اشاره کرد. پس از ورود به رشته تحصیلی وی علم بالای دانشگاه های ترکیه، مجاورت فرهنگی دو کشور و هزینه پایین زندگی و تحصیل در ترکیه نسبت به سایر کشورهای اروپایی را برشمرد. یکی دیگر از مزایای مهم تحصیل پزشکی در ترکیه، ارائه کارت پزشکی بین المللی برای فارغ التحصیلان می باشد. از سوی دیگر، رشته پزشکی در ترکیه به زبان ترکی یا انگلیسی تدریس می شود و با توجه به اینکه تحصیلات پزشکی در ترکیه به زبان انگلیسی تدریس می شود، دانشجویان به دانش و سطح علمی بین المللی دست خواهند یافت و به راحتی می توانند در اروپا و کشورهای انگلیسی زبان برای ادامه تحصیل یا کار کنند. مطالعات آنها

برای تحصیل بدون آزمون در رشته پزشکی در ترکیه، متقاضی باید دارای مدرک دیپلم یا در حال تحصیل در سال آخر دبیرستان باشد.

برای تحصیل پزشکی در ترکیه به زبان انگلیسی، متقاضی باید نمره آیلتس حداقل 6 را هنگام ورود به دانشگاه ارائه دهد.

شرایط سنی برای تحصیل پزشکی در ترکیه

شرایط سنی خاصی برای دانشجویان در دانشگاه های ترکیه وجود ندارد.

اعتبار مدرک پزشکی ترکیه در جهان

یکی از دلایلی که تحصیل پزشکی در ترکیه مورد توجه بسیاری از دانشجویان ایرانی قرار گرفته اعتبار بین المللی مدارک پزشکی است. از سال 2001 سیستم آموزشی ترکیه به سیستم آموزشی اتحادیه اروپا پیوست، بنابراین کلیه مدارک آموزشی صادر شده توسط ترکیه مورد تایید اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی قرار گرفته است. از سوی دیگر دانشگاه های ترکیه با دانشگاه های معتبر جهانی همکاری علمی نزدیک دارند و اساتید بین المللی از کشورهای آمریکایی و اروپایی در آنها تدریس می کنند. از این رو، دانشجویان این امکان را دارند که ضمن برخورداری از سطح تحصیلات عالی، در اجرای پروژه های مشترک با دانشگاه های پیشرو بین المللی شرکت کنند.

[ بازدید : 5 ]

[ شنبه 25 فروردين 1403 ] [ 11:22 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]