آیا خرید گزارش بدون لینک روی سئو تاثیر می گذارد؟ (توصیه از تجربه)

همانطور که می دانید عوامل زیادی بر رتبه یک وب سایت در گوگل تاثیر می گذارد. یکی از این عوامل نام تجاری است. ذکر نام تجاری، ذکر نام برند شما توسط افراد دیگر است که می تواند مثبت یا منفی باشد. در این مقاله سعی کرده ایم مفهوم نام تجاری را برای شما شرح دهیم. اگر ارتقاء برند و سئو برای شما بسیار مهم است، این مقاله را از دست ندهید. تجربیات بیان شده در این صفحه از یک سری مقالات در وب سایت استخراج شده است.

نام تجاری چیست؟

نام تجاری به معنای گفتن نام تجاری خود به دیگران است. به عنوان مثال، فرض کنید شخصی در یک سایت یا وب سایت شبکه اجتماعی می گوید که ارائه دهنده سئو است و خدمات ما را با رقبای خود مقایسه می کند. این شخص از نام نشونت استفاده می کرد و در این مورد نشنت اشاره ای به برند داشت. سپس، هر زمان که نام برند شما ذکر شود، یک تگ نام ایجاد می شود. نام تجاری بیش از حد به معنای ارزش ویژه برند است. اما به یاد داشته باشید که این کار نیز مانند بسیاری از موارد دیگر مانند خرید یک بسته بک لینک ارزان باید به خوبی انجام شود و تمرکز صرفاً روی کمیت به جای کیفیت باعث بهبود سئوی سایت ما نمی شود. ذکر نام تجاری می تواند مرتبط یا بدون پیوند باشد.

گزارش بدون پیوند نوعی نام تجاری است

سوال این است: آیا برند باید بدون لینک باشد؟ البته که نه. برندسازی برند شما می‌تواند با پیوندی به وب‌سایت شما همراه باشد، اما از آنجایی که پیوند دادن فرآیند پیچیده‌تر و ظریف‌تری است، سعی می‌کنیم لینک را بدون لینک برندسازی کنیم.

اگر فقط روی خرید گزارشی که در https://neshoonet.ir/reportage/ توضیح داده شده و لینک دادن به برنامه های سئو خارجی و لینک بیلدینگ تمرکز کنید، کسب و کار شما موفق نخواهد بود. چگونه است که حتی یک منبع در شبکه نام تجاری شما را بدون لینک ذکر نکرده است؟ پس مراقب گزارش هایی که منتشر می کنید باشید و سعی کنید درصدی از آن گزارش ها غیر مرتبط و نمایه شده ایجاد کنید تا کار شما طبیعی به نظر برسد.

می توان گفت برای تبلیغات و خرید مقالات باید هزینه های زیادی را صرف کنیم و ارزشی ندارد که در آن لینک قرار نگیریم. ناشران برای این مشکل راه حلی دارند و مقالات ارزان می فروشند تا بتوانید مقالات خود را بدون مشکل در هیچ منبعی منتشر کنید. فکر نکنید که اضافه نکردن لینک مقاله از ارزش مقاله شما می کاهد، اما می تواند موثرتر باشد.

آیا خرید رپورتاژ نام تجاری می تواند موثر باشد؟

گزارش های بدون لینک یا همان برچسبی که ما می خواهیم بدون شک برای سئو مفید هستند. نکته مهم این است که گوگل نمی تواند به راحتی مچ شما را بگیرد و شما را به خاطر مشارکت مجازات کند (زیرا شما هیچ کار غیراخلاقی یا غیرطبیعی انجام نداده اید). بنابراین می توان گفت از برند ذکر شده بیشتر استفاده کنید، تاثیر آن اگر بیشتر از بک لینک نباشد کمتر نیست. اما ساختن شعارهای برندسازی و برند قطعا اصول و قوانین خاص خود را دارد که اگر آنها را رعایت نکنید ممکن است بودجه شما به هدر برود.

یک نام تجاری ایجاد کنید

در ابتدا، ممکن است فکر کنید که ذکر نام تجاری به این معنی است که ما گزارش هایی را منتشر می کنیم که فقط نام برند در گزارش آگهی ظاهر می شود. برند فقط در مورد کار صحبت می کند زیرا نام شما در وسط مقاله قرار می گیرد اما برند دیگران را با برند شما ذکر می کند و این اقدام کلید جذب مشتری است. بنابراین می توان گفت که اعلامیه های برند قبل از اینکه برای اهداف سئو ایجاد شوند برای اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند.بهترین راه برای رسیدن به برند شما این است که مستقیماً در مکان هایی مانند شبکه های اجتماعی شروع کنید یا به هر حال این پروژه نیاز به تبلیغات زیادی دارد و اغلب گران است.بعد از همه، بازاریابی و سئو اغلب گران و گران هستند.بنابراین اگر فکر می کنید در مسیر درستی برای ایجاد یک برند عمارت هستید، از درگیر شدن نترسید.

ساده ترین راه برای ساختن یک برند، ذکر نام برند در محتوای خود است. این بدان معناست که محتوایی که به منابع مختلف اضافه می شود نام تجاری شما را نیز ذکر می کند.

ذکر نام تجاری برای فریب گوگل دروغ نیست

ما نام های تجاری را فقط برای فریب دادن گوگل ایجاد نمی کنیم. شاید بسیاری از ما از «برندینگ» برای افزایش رتبه خود استفاده می کنیم، اما هدف اصلی ما معرفی برند به مخاطب است. از آنجایی که حفظ تعادل در ایجاد ارتباطات ضروری است، لازم است در ایجاد برند به جنبه های مثبت و منفی آن توجه شود. همه برندها برای تعریف برند ما ایجاد نشده اند. کاربران می توانند با ذکر نام تجاری ما از ویژگی های منفی ما انتقاد کنند. بنابراین باید به جنبه های مختلف برند توجه کنیم.

ذکر برند باعث افزایش اعتبار می شود

اگر نام برند شما در حوزه های مختلف ذکر شود، مخاطبان بیشتری با برند شما آشنا می شوند و این شناخت می تواند نقطه شروعی برای فروش محصولات و خدمات بیشتر باشد. بدیهی است که مردم بیشتر از هر برند دیگری برندهایی را می خرند که نامشان را شنیده اند.

یک نام تجاری برای نشان دادن نام تجاری خود وارد کنید

آیا خرید گزارش بدون لینک روی سئو تاثیر می گذارد؟ (توصیه از تجربه)

وقتی برند شما در جاهای مختلف ذکر می شود، می تواند منفی یا مثبت باشد. جنبه های مثبت برند شما را تقویت و جلا می بخشد، در حالی که جنبه های منفی ایرادات و نقاط ضعف برند شما را شناسایی کرده و سعی در اصلاح آنها می کنند. بنابراین در هر صورت تمرکز بر ذکر برندها یک بازی برنده است.

به تاثیر برندسازی روی سئو فکر کنید

ذکر برندها در سئوی موثر به عنوان تجربه نشان می دهد که گوگل اخیرا توجه بیشتری به این عامل داشته است. بنابراین باید به تدریج فرآیند لینک بیلدینگ خود را به این سمت ببریم تا روند فعالیت ما طبیعی شود و تاثیر برندسازی بهتر را در سئو ببینیم.

ابزارهای بررسی نام تجاری چیست؟

سه ابزار مفید برای شناسایی نام تجاری وجود دارد:

هشدار سخنگو

شکست

Google Alerts

این ابزارها به ما کمک می کنند تا برندهای ذکر شده را در زمان مناسب اندازه گیری کنیم تا بتوانیم در زمان مناسب به آنها پاسخ دهیم. بنابراین به این نتیجه می رسیم که تمرکز بر نام برند می تواند برای کسب و کار ما بسیار مهم و ضروری باشد، به خصوص که نقش نام برند در سئو در حال افزایش است و ذکر محصول بسیار خوب است. به همین ترتیب انجام دهید. تیم نشنت آماده ارائه خدمات مشاوره سئو در زمینه بازاریابی است تا بتوانید بیش از هر زمان دیگری روی سئو سایت خود تلاش کنید. برای ارتباط با کارشناسان سئو نشونت می توانید با شماره 01391012617 یا 09114934623 تماس بگیرید یا از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

 

[ بازدید : 62 ]

[ چهارشنبه 23 آذر 1401 ] [ 11:55 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]