چگونه محتوا و استراتژی های خود را بازنویسی کنید


اگر می خواهید وب سایت شما در گوگل یا سایر موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد، باید زمان زیادی را صرف تولید محتوا کنید. به هر حال، «محتوا پادشاه است» و هر چه مقالات و محتوای بهتری در سایت خود داشته باشید، ترافیک بیشتری جذب خواهید کرد. اما یک مشکل جدی وجود دارد! نوشتن و تولید محتوا از ابتدا نیاز به فکر و زمان زیادی دارد. اینجاست که مواد نوشتاری جدید به کار می آید.

بازنویسی محتوا یکی از ساده ترین و رایگان ترین راه ها برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. این کار معمولا به دو صورت انجام می شود:

ما نمی دانیم چه زمانی می خواهیم محتوا بنویسیم و چه زمانی می خواهیم برخی از محتوای قدیمی وب سایت خود را تغییر و به روز کنیم.

بازنویسی محتوا چیست و چه روش هایی دارد؟

بازنویسی محتوا اساساً گرفتن محتوای منتشر شده قدیمی و تبدیل آن به محتوای غنی تر و با کیفیت تر و البته بازنشر آن به عنوان یک پست وبلاگ جدید است. شما همیشه به دنبال مطالب و موضوعات جدید نیستید، گاهی اوقات می توانید محتوای قدیمی را استخراج کنید، آن را تکان دهید و محتوای جدیدی ارائه دهید.

هنگام بازنویسی مطالب باید چند نکته را نیز در نظر داشته باشید تا محتوای شما با مقاله قبلی یکی نباشد. باید بدانید که با ایجاد محتوای مشابه زیاد، نمی توانید سیگنال مثبتی به گوگل ارسال کنید. بازنویسی محتوا نیز اصولی دارد که باید هنگام انجام آن رعایت کنید. در زیر روش هایی را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید مطالب قدیمی خود را با دقت چاپ مجدد کنید.

محتوای قدیمی را به تصویر تبدیل کنید

اینفوگرافیک یکی از بهترین گزینه ها برای تبدیل محتوای قدیمی به تصویر است. با استفاده از اینفوگرافیک می توانید تمام ایده هایی که در محتوای خود استفاده کرده اید را در یک تصویر خلاصه کرده و به مخاطب ارائه دهید. اگر در ایجاد اینفوگرافیک متخصص نیستید، سایت ها و برنامه هایی وجود دارند که می توانند کار را برای شما آسان کنند. همچنین اینفوگرافیک ها یکی از پرطرفدارترین انواع محتوای گرافیکی هستند و می توانید با تبدیل محتوای قدیمی به آنها جان تازه ای به آنها ببخشید.

محتوای قدیمی را به آموزش رایگان تبدیل کنید

یکی از بهترین و رایج ترین راه ها برای جذب بازدیدکننده به وب سایت و به دست آوردن ایمیل و شماره تلفن کاربران، دوره های آموزشی رایگان است. این دوره ها می توانند به شما کمک کنند تا کاربر را به دوره های پولی یا محصولاتی که ارائه می دهید هدایت کنید.

مجموعه ای از محتوای قدیمی برای جمع آوری ایمیل یا شماره تلفن

برخی از شنوندگان به دنبال محتوای کامل و جامع برای پرسیدن سوال در مورد موضوع هستند. برای ایجاد یک مجموعه و دریافت شماره تلفن و ایمیل از کاربران، مطالب قدیمی نوشته شده در یک موضوع خاص را جمع آوری کنید. دریافت ایمیل یا شماره تلفن مشتریان هدف شما می تواند بسیار مفید باشد و به شما کمک زیادی خواهد کرد. این به شما کمک می کند تا با ارائه محتوای کاملی که به دنبال آن هستند و اطلاعاتی از آنها به مخاطبان خود برسید، به اهداف خود برسید.

محتوای قدیمی را به پادکست تبدیل کنید

پادکست ها و فایل های صوتی یکی از انواع محتوا هستند که اخیراً بسیار محبوب شده اند و به طور فزاینده ای در بین شنوندگان محبوب می شوند. پس کافی است از محتوای قدیمی خود محتوای مفید و جذاب را انتخاب کرده و به پادکست تبدیل کنید و در پلتفرم های انتشار پادکست منتشر کنید. با انجام این کار، شما نیز به افزایش آگاهی از برند خود و جذب شنوندگان مشتاق پادکست کمک خواهید کرد.

محتوای قدیمی را به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید

نوشتن کتاب الکترونیکی کاری بسیار زمان بر و دشوار است. بسیاری از کاربران نیز علاقه مند به مطالعه کتاب های الکترونیکی به جای کتاب های فیزیکی هستند. با استفاده از مطالب قدیمی و تجمیع آنها می توانید روند تولید کتاب الکترونیکی را سرعت بخشیده و در مدت زمان کوتاهی یک کتاب الکترونیکی ارزشمند تهیه و تولید کنید. مزیت دیگری که کتاب های الکترونیکی به شما می دهند این است که می توانید شماره تلفن و ایمیل را به همراه آن دریافت کنید.

محتوای قدیمی را به ویدیو تبدیل کنید

ویدئو در حال حاضر جذاب ترین شکل محتوا برای مخاطبان است. با پلتفرم هایی مانند یوتیوب و آپارات می توانید به راحتی مخاطب جذب کنید. فقط محتوای قدیمی وب سایت خود را پیدا کنید و شروع به ساختن ویدیو در مورد آن کنید. حتی می توانید آنها را به عنوان انیمیشن یا انیمیشن منتشر کنید تا محتوای ویدیویی خود را جذاب تر کنید. علاوه بر همه اینها، با انتشار ویدیوهای خود در یوتیوب، می توانید به فکر کسب درآمد از این راه نیز باشید. اگر محتوا پادشاه در نظر گرفته شود، محتوای ویدیویی تاج درخشانی بر سر پادشاه است. بنابراین، استفاده از آن را نباید نادیده گرفت.

اهداف بازنویسی محتوای ما چیست؟

آیا صرف این زمان برای بازنویسی محتوا منطقی است؟ وقتی می توانید محتوای جدیدی ایجاد کنید، هدف از بازنویسی محتوا چیست؟ در زیر به این سوالات پاسخ خواهیم داد و اهدافی را برای بازنویسی محتوا به شما ارائه خواهیم کرد.

ترافیک سایت را افزایش دهید

بازنویسی محتوا، محتوای قدیمی سایت ما را به روز می کند، که برای ارسال سیگنال مثبت به گوگل و اعتبار بیشتر محتوای شما کافی است. با بازنویسی محتوا، مخاطبان بیشتری شما را می شناسند و ترافیک سایت شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

در زمان و هزینه صرفه جویی کنید

از آنجایی که نیازی به جستجوی موضوع جدید و صرف وقت برای جستجو و تحقیق و در نهایت نوشتن مطالب جدید نیست، باعث صرفه جویی در زمان می شود. اگر محتوای وب سایت خود را در اختیار شرکت های مختلف قرار می دهید، نیازی به ثبت سفارش جدید ندارید و می توانید خودتان مطالب قدیمی را کپی کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

آخرین مطالب

امروزه با پیشرفت سریع علم و فناوری، محال است که محتوای قدیمی مفید واقع نشود. بازنویسی محتوا به شما کمک می کند تا محتوای خود را به روز نگه دارید و اجازه ندهید از بین برود. به عنوان مثال، اگر مقاله ای در مورد الگوریتم ها و موتورهای جستجوی گوگل منتشر می کنید، احتمالاً نیاز به بازنویسی دارد زیرا گوگل همیشه در الگوریتم های آن ها تغییراتی ایجاد می کند و عملکرد آن ها را بهبود می بخشد.

مزایای بازنویسی محتوا چیست؟

بازنویسی محتوا مزایای مختلفی را برای شما به ارمغان می آورد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

مدیریت زمان یکی از مهمترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. برای نوشتن یک مقاله جدید، یک تولید کننده محتوا نیاز به تحقیق در مورد کلمات کلیدی، یافتن مقاله، نوشتن مقاله و موارد دیگر دارد. این فرآیند زمان زیادی را از پردازنده محتوا می گیرد و گاهی اوقات مقالات جدیدی پیدا نمی شود. در این صورت محتوا نویسی گزینه خوبی است. زیرا می توان در مدت کوتاهی به قدیمی ها جان تازه ای بخشید و آن را نو ساخت. به خصوص زمانی که ذهن نویسنده پس از انجام کارهای زیاد خسته می شود.

با تولید مداوم و منظم محتوا در محیط دیجیتالی بسیار رقابتی امروزی، اگر دائماً در مقابل مخاطب نباشید، به راحتی فراموش خواهید شد. بنابراین برای عقب نماندن باید به طور مرتب محتوا تولید و منتشر کرد. بازنویسی محتوا به شما کمک می‌کند مقالات را سریع‌تر تولید کنید و مخاطبان خود را برای چیزهایی که قدیمی و مفید نیستند، دوباره جذب کنید.

استفاده از اشکال دیگر محتوا تصور کنید که قبلاً محتوای متنی گسترده و کاملی را در مورد یک موضوع خاص ایجاد کرده اید. اکنون می توانید همان محتوا را به ویدیو تبدیل کرده و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید، آن را به فایل پادکست تبدیل کنید یا در قالب یک اینفوگرافیک جامع به مخاطبان خود ارائه دهید. ارائه متفاوت محتوای شما می تواند تاثیر آن را افزایش دهد و با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کند.

به روز رسانی و ویرایش محتوا اگر محتوای شما برای مدت طولانی در دسترس بوده است، ممکن است اطلاعات موجود در آن قدیمی یا تغییر کرده باشد. با بازنویسی محتوا، محتوا را با آخرین اخبار، آمار و اطلاعات به روز می کنید تا وقتی کاربر به آن دسترسی پیدا کند، همچنان در دسترس باشد.

تکنیک های بازنویسی محتوا

آیا به نحوه نوشتن در مورد محتوا فکر کرده اید؟ معمولاً وقتی انشا نوشته می شود، فرض بر این است که به طور کامل و جامع نوشته شده است و اکنون ممکن است در نگاه اول ایجاد تغییرات در آن دشوار به نظر برسد. در ادامه تکنیک های بازنویسی را به شما می گوییم که با استفاده از آن ها می توانید مطالب خود را به آسان ترین شکل ممکن بازنویسی کنید.

با استفاده از مسیرها

سعی کنید کلمات مشابه را تغییر دهید و ایده های مشابه را به روشی دیگر بیان کنید بدون اینکه زیبایی و روان متن را از بین ببرید.

شکل و ساختار کلمات و جملات را تغییر دهید

جدا از استفاده از همان کلمات، می توانید شکل و شکل جملات و کلمات را نیز تغییر دهید. با استفاده از این روش این فرصت را دارید که معنی همان جمله را با کلمات دیگر بیان کنید.

تغییر ساختار گرامری

تغییر فعل تا زمانی که به محتوا آسیبی نرساند می تواند یک تکنیک بازنویسی در نظر گرفته شود.

تغییر اعداد و درصد

علاوه بر تغییر ساختارهای دستوری و ایجاد مترادف، می توانید اعداد و درصدها را به روش های دیگری نیز بیان کنید.

تغییر ترکیب کلمات

اگر معنی جملات را از بین نبرید، می توانید با بازنویسی محتوا، موقعیت جمله را تغییر دهید، مانند تغییر فعل و فاعل یا موقعیت های معلوم و مجهول. همچنین می توانید با استفاده از تکنیک های بالا به طور همزمان یک بازنویسی موفق ایجاد کنید.

[ بازدید : 13 ]

[ يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 ] [ 12:10 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]