انواع و اقسام صورت لاغر

 «چاق» مشکل رایجی است که اکثر مردان و زنان در سراسر جهان با آن مواجه هستند و سعی در درمان آن دارند. آیا راه حلی برای این مشکل رایج پیدا کرده اید؟

اکثر ما با کمی تغییر در برنامه و رژیم غذایی خود با کاهش وزن مواجه می شویم. به طور کلی کاهش وزن در صورت یکی از مشکلاتی است که کمتر کسی تا به حال با آن مواجه شده است. کافی است ورزش را از سر بگیریم تا به سرعت جذابیت و زیبایی صورت خود را از دست دهیم و صورت خود را تمیز کنیم.

در طب مدرن روش هایی مانند تزریق ژل و بوتاکس برای چرب کردن صورت وجود دارد اما توصیه می کنیم به جای استفاده از این روش های مضر و پرداخت هزینه های هنگفت به توصیه های درمانگران طب سنتی و دستورهای گیاهی و طبیعی آن ها توجه کنید. او چهره ای پر و زیبا و بدون عارضه و نگرانی دارد.

ماساژ صورت یکی از موثرترین روش ها برای چاق کردن صورت است:

یکی از بهترین راه‌ها برای درخشندگی صورت، ماساژ صورت با روغن بادام، روغن زیتون و روغن نارگیل هر شب قبل از خواب و مصرف قرص چاق کننده صورت است.


برای بالا بردن صورت و گونه های خود ، می توانید هر روز پوست خود را با روغن جوانه گندم ماساژ دهید تا در طی یک هفته صورت کامل تر و پر آب بدست آورید.

برای ضخیم شدن سریع صورت، صورت خود را به مدت 20 دقیقه با شیر سرد ماساژ دهید و اجازه دهید شیر به مدت 5 دقیقه روی صورت تان بماند، سپس صورت خود را با آب گرم بشویید.

برای چاق شدن صورت خود از چینی ها کمک بگیرید:

اگر می خواهید از روشی بسیار سریع برای پرکردن صورت خود استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. متخصصان طب سوزنی از سوزن های ظریف طب سوزنی برای بهبود گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر استفاده می کنند. این روش با افزایش خون رسانی به صورت به افزایش و تولید کلاژن در پوست و تقویت و فرم دهی عضلات صورت نیز کمک می کند. ماهیچه ها نتیجه می دهند با کمک طب سوزنی فرازطب می توانید در کمتر از یک ماه چهره ای پر و زیبا داشته باشید.

تکنیک ورزش برای چاق کردن صورت:

یکی از بهترین راه های چاق شدن صورت استفاده از روش های ورزشی است.

چگونه آن می رود:

روی یک صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید.

سپس لب های خود را تا حد امکان تمیز کنید و 5 ثانیه نگه دارید.

سپس بدون اینکه لب های خود را باز کنید یا دندان های خود را نشان دهید لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را پهن و بلندتر کنید.

لب ها را به مدت 5 ثانیه در این حالت نگه دارید و این تمرین را 15 بار انجام دهید.

بعد از انجام تمرین پانزدهم متوجه می شوید که عضلات صورت خسته شده اند.

خستگی عضلات صورت بهترین علامت برای بهبود خون رسانی و خون رسانی به سلول های صورت است.

برای این کار هر روز کمتر از 20 دقیقه برای این کار وقت بگذارید و این روش را دو بار تکرار کنید.

برای چاق شدن چه بخوریم؟

میوه ها و سبزیجات:

میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر هستند و هیدراتاسیون بهتری را برای سلولهای پوست صورت فراهم می کنند. همچنین ، خوردن میوه باعث می شود احساس کمتری برای غذاهای آشغال مانند میان وعده و فست فود کنید.

هویج یکی از بهترین میوه های کم کالری و آب رسان است که می توان بین وعده های غذایی در طول روز مصرف کرد. این روش را به مدت یک هفته ادامه دهید تا سلول های پوست صورت خود را بهتر آبرسانی کنید.

مصرف گردو چربی یکی از بهترین راهها برای نشان دادن عضلات صورت است. اضافه کردن 4 گردو به رژیم غذایی و برنامه ریزی یکی از ساده ترین و طبیعی ترین راه ها برای ریختن صورت شما است. پسته ، بادام ، فندق و خرما برای تهیه این قرص مورد نیاز است.

طرز تهیه قرص برای چاقی صورت

4 عدد از این مغزها (پسته، بادام، فندق) و 2 عدد خرما را با هم ترکیب کنید تا خمیر غلیظی به دست آید. همچنین می توانید به جای خرما از شیره خرما استفاده کنید.

از این خمیر گلوله های گرد کوچک درست کنید و روزی 10-5 گلوله بخورید.

هر شب یک سالاد کاهو و جوانه گندم بخورید:

سالاد کاهو و جوانه گندم را در وعده های غذایی خود بخصوص شام بگنجانید. تاثیر افزایش نشاط و شادابی صورت خود و بهبود ظاهر آن را تجربه کنید.

جوانه گندم حاوی ویتامین های E و B است که تاثیر بسزایی در آبرسانی و افزایش رطوبت بین بافتی دارد.

همچنین می توانید پودر جوانه گندم را با کشک مخلوط کرده و بعد از غذا 2 قاشق غذاخوری مصرف کنید. اگر می خواهید فقط روی صورت چاق شوید، پس از خوردن غذا بیش از 2 قاشق دانه گندم و کشک نخورید زیرا زیاده روی در خوردن باعث افزایش چاقی می شود.

آب آشامیدنی و چاقی صورت

نوشیدن آب در طول روز تأثیر باورنکردنی بر روی پوست و چربی شما دارد، به خصوص زمانی که ورزش و وزنه برداری می کنید. مردان و زنانی که به طور منظم لاغری صورت را انجام می دهند و پس از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورتشان از بین رفته است.

نوشیدن مقدار مناسب آب به این افراد کمک می کند تا آب میان بافتی سلول های صورت را تامین کرده و از این طریق به چاق شدن صورت و افزایش حجم عضلات آن کمک می کند.

[ بازدید : 61 ]

[ يکشنبه 17 دی 1402 ] [ 9:43 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]