استفاده از خرید ردیاب خودرو


که در این شرایط احتمال یافتن و جداسازی آنها توسط سارق وجود ندارد و همچنین به دلیل اینکه از برق خودرو تغذیه می شوند ، دائما فعال هستند. حتی ماشینهای مدل بالای خارجی نیز با وجود داشتن قویترین سیستمهای امنیتی باز هم نتوانستند در مقابل سارقان خودرو دوام بیاورند . پس از نصب هر گروه از ردیاب ها در خودروی خود، می توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل یا نرم افزارهای موجود که در نسخه های مختلف ویندوز و ios و android وجود دارد، با تلفن همراه یا رایانه و تبلت خود موقعیت مکانی خودرو را تحت نظر داشته باشید. نکته دیگر قابل ذکر این است که ردیاب خودرو از فناوری شبیه به تلفن های همراه جهت ارسال و نمایش موقعیت مکانی وسیله نقلیه استفاده می کنند. اگرچه در بسیاری از صنایع ، جهت ردیابی و تشخیص مکان افراد ، پرسنل و متخصصین از این نرم افزار می توان استفاده نمود. از اینرو این دستگاه مزایا و کاربردهای زیادی برای شرکت های باربری بین المللی ، ناوگان های فعال در صنایع نفت و گاز ، سازمان های امداد و نجات دارد. همانطور که میدانید سیستم مدیریت ناوگان کریوت مجموعه ای کامل از ابزارهای مدیریتی خودرو و وسائل نقلیه را دربر میگیرد و سامانه ردیابی خودرو یکی از بخش های مورد توجه و محبوب این سامانه است.


دستگاه ساخته شده توسط شرکت کریوت ، دارای سنسور GPS با حساسیت -۱۶۵ dBm بهره می برد. مگر اینکه دستگاهی در بازار موجود باشد که علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت رقابتی نیز برخوردار باشد خرید ردیاب خودروی بیکیفیت، ارزان و گمنام باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل قطع و وصل شدن ارتباط دستگاه ردیاب GPS خودرو با سرور، کاربری دشوار به دلیل استفاده از زبان غیر فارسی در نرمافزار و همچنین صدمه زدن به سیستم برق خودرو خواهد شد. اما ردیاب اکتیو که محبوبتر از نوع قبل است و برای جلوگیری از سرقت خودرو و مکانیابی لحظه ای کاربرد دارد ، هرآنچه در حال رخ دادن باشد را بصورت آنلاین به اپلیکیشن نصب شده روی موبایل ارسال می نماید. درگاه سیمکارت و قابلیت اتصال به اینترنت ، سنسور شتاب سنج سه محوره و سنسورهای دماسنج و رطوبت سنج بخش دیگری از امکانات این دستگاه هستند و بازه عملکرد دستگاه کریوت بین ۰ تا ۹۵ درصد درجه رطوبت و دمای تا ۵۰ درجه سانتیگراد است. اگر امنیت و موقعیت مکانی خودرو و وسائل نقلیه شخصی شما ، کارکنان و افراد خانواده برای شما اهمیت دارد ، پیشنهاد ما به شما نرم افزار ردیاب خودرو کریوت است.

https://www.darkoob.ir/index.php?option=com_content&view=article&preview=0&id=3236

از آنجا که این جی پی اسها معمولاً توسط آهنربا به خودرو متصل میشوند، بهتر است یک سطح فلزی و صاف برای نصب آن در نظر بگیرید. ما در این مقاله صرفا به بررسی ردیاب خودرو میپردازیم. ما در این مقاله سعی میکنیم، ابهامات شما در زمینه خرید و نصب ردیاب خودرو را رفع کنیم. ردیاب کریوت ، جدیدترین سیستم ردیابی خودرو در ایران است و همانطور که گفتیم به کارگیری حداکثر قابلیت ها در ساخت آن لحاظ شده و از نظر سخت افزاری و نرم افزاری ، طراحی منحصر به فردی دارد. یکی دیگر از برتری های کریوت ، امکان ارسال اطلاعات در هر ثانیه است که می توان به کمک آن ردیابی خودرو را در هر لحظه زیر نظر داشت. سیستم موقعیت یابی جهانی GPS یک سیستم ناوبری رادیویی در سراسر جهان است که از صورت فلکی ۲۴ ماهواره و ایستگاه های زمینی آنها تشکیل شده است و در هر لحظه و هر ساعت قادر به نشان داد موقعیت هر وسیله ای است که مجهز به سیستم ردیاب باشد. در کنار اهداف ذکر شده باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی افراد سودجو ممکن است جهت رسیدن به اهداف نامتعارف خود بر روی خودروی شما دستگاه ردیاب نصب کرده و از موقعیت و مسیر رفت و آمد شما مطلع شوند.


در حقیقت این اپلیکیشن ، بخشی از نرم افزار جامع مدیریت ناوگان می باشد ، اما به گونه ای طراحی شده که به منظور ردیابی خودرو مورد استفاده قرار بگیرد تا در صورتی که قصد بهره برداری تجاری ندارید ، هزینه کمتری را جهت نصب و راه اندازی این نرم افزار بپردازید. برای شرکت های پخش یا ناوگان های خودرویی که نیاز به خرید این ردیاب برای تعداد زیادی وسیله نقلیه دارند، تخفیف ویژه و قیمت فوق العاده در نظر گرفته می شود. به این ترتیب اگر صاحب ناوگان حمل و نقل هستید یا خودروی خود را در اختیار فرد دیگری قرار داده اید و یا در صورت بروز حوادثی نظیر سرقت خودرو، به راحتی قادر خواهید بود تا موقعیت مکانی وسیله خود را به کمک سخت افزار ردیاب شناسایی کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. درحالیکه پس از خرید حتی یک سخت افزار ردیاب خودرو از شرکت کریوت ، یک تیم تخصصی ، پشتیبانی شما و آموزش استفاده از دستگاه را تضمین می کنند. کریوت تلاش کرده بهترین قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری را با دانش متخصصان ایرانی طراحی و راه اندازی نماید که نه تنها با قیمت بسیار کمتری ارائه می شود ، بلکه از لحاظ فنآوری بسیار پیشرفته تر و هم تراز نمونه های تولید شده توسط شرکت های اروپایی و آمریکایی است. http://mashadmag.ir/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8/

[ بازدید : 245 ]

[ دوشنبه 17 بهمن 1401 ] [ 11:56 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]