پمپ کارواش برتولینی

پمپ کارواش صنعتی چیست؟

واتر جت های صنعتی تجهیزات پیشرفته و تخصصی هستند که در کارواش های صنعتی مختلف برای ارائه انواع خدمات و تجهیزات پاکسازی محیطی نصب می شوند. فناوری های به کار رفته در این ابزار موثر و قدرتمند در نظافت محیطی خوب، موثر و مقرون به صرفه بوده و ماشین آلات نظافتی صنعتی را به یکی از بهترین و محبوب ترین دستگاه ها تبدیل کرده است.

کارواش ها معمولا در مدل ها و برندهای مختلفی تولید می شوند که از جمله آنها می توان به برندهای مطرح و معتبری چون برتولینی، میشلین، پانپاک، اینترپمپ، بوش اشاره کرد. تنوع ساختار و مدل های طراحی این محصول، شک و تردید کاربر را برای خرید یک کالای مرغوب خوب برطرف کرد. به بیان دقیق تر، بسیاری از مدل های پمپ کارواش با ویژگی های کاربردی به کاربران صنایع مختلف این امکان را داده اند که با توجه به نیاز و مواد سطوح و تجهیزات خود، انتخاب درست و مناسبی داشته باشند.


گروه صنعتی آب نرو می خواهد هر آنچه که در رابطه با پمپ کارواش و ویژگی های آن است را در این بخش در اختیار شما قرار دهد.


محدوده کارواش این شرکت شامل کارواش برتولینی ایتالیا، کارواش اینتر، کارواش بوش آلمان و ... می باشد. فشار پمپ های خودرو از 100 بار شروع و تا 1000 بار (از جایی که از ایران وارد می شود) می رسد. اگر پمپ خودرو را با برقی مشابه شاسی ترکیب کرده باشید، به آن ماشین لباسشویی یا پمپ پمپ خودرو می گویند.

عوامل زیادی در انتخاب و خرید یک کارواش صنعتی خوب نقش تعیین کننده ای دارند که این یکی از مهمترین آنهاست. از آنجایی که به عنوان یک عامل مهم در تامین نیاز تجهیزات صنعتی مکانیزه و پیشرفته استفاده می شود، کیفیت آن می تواند باعث افزایش راندمان کار و افزایش طول عمر کارواش و سایر تجهیزات شود. علاوه بر بهبود کیفیت محیط زیست. در طول سالیان متمادی، استفاده از طیف وسیعی از تجهیزات نظافتی پیشرفته و مدرن مانند کارواش های صنعتی، جایگزین روش های قدیمی نظافت با کارایی و کارایی بی نظیر برای شستشوی سریع و آسان و حذف آلودگی ها از سطوح شده است. می تواند اکثر نیازهای کاربران از صنایع مختلف را برآورده کند. بدون شک تجهیزات مکانیزه مانند پمپ های کارواش به عنوان یک عامل بسیار مهم در کارواش صنعتی کارآمد، بهینه و مقرون به صرفه مطرح شده است.


اجزای پمپ موتورشوئی را بشناسید

البته ماشین لباسشویی صنعتی به اندازه قطعات و تجهیزات دارای ویژگی های مشابهی است که به کمک آن کارهای نظافتی را در قسمت های مختلف انجام می دهد. اگر بخواهیم روی این ویژگی ها تمرکز کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:


سیلندر


دریچه ها


بسته بندی و اورینگ


مهر


شاتون


مهمات


سرامیک


میل لنگ دستی


درختچه های آب متوسط


بوش های برجی


و …..


مزایای استفاده از پمپ واشر تجاری


با توجه به کاربردهای مختلفی که برای واترجت صنعتی ذکر شده است، می توان آن را به عنوان بهترین و قوی ترین پاک کننده برای نظافت سطوح مختلف معرفی کرد و در انتخاب یک کارواش صنعتی با کیفیت و بادوام، مهمترین فاکتور را در نظر گرفت. در واقع استفاده از انواع پمپ کارواش صنعتی مزایای بسیاری را برای کاربران در صنایع مختلف به همراه دارد که از آن جمله می توان به:


افزایش کیفیت و سرعت راندمان کار کارواش صنعتی


سازگاری پمپ با محیط زیست به دلیل عدم استفاده یا استفاده محدود از مواد شوینده


با شوینده بالا به بالاترین کیفیت تمیز کردن دست می یابد


در حین تمیز کردن به سطوح و سایر مواد آسیب نمی رساند


قیمت های مناسب و استاندارد


کاهش نیاز به نیروی خدماتی


افزایش بهره وری و دامنه اقتصادی


قابلیت ویژه و برتر از بین بردن لکه ها و ذرات قدیمی، مدفوع، آسیب های بتن و ... با اسپری آب فشار قوی.


مطالعه از رفرنس: https://abniro.com/car-wash-pump/پمپ-کارواش/ 

[ بازدید : 69 ]

[ دوشنبه 1 خرداد 1402 ] [ 9:53 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]