پمپ کارواش برتولینی ایتالیا – نمایندگی پمپ برتولینی

سیستم های میست و فوگر علاوه بر از بین بردن بو های ناخواسته، برای کنترل آفات نیز استفاده می شود. برای اینکه فوگر کارکرد صحیحی داشته باشد، قطر قطرات آب باید به اندازه ی کافی ریز و پودری باشد. از مهمترین تجهیزات کارواش بخار می توان به یک دیگ بخار با پلاک استاندارد اشاره کرد. از جمله آنها میتوان به نازل برنجی، استیل و پلاستیکی اشاره کرد. مخصوصا در گلخانه ها و فضاهای دیگر که در بالا تر به آنها اشاره شد. علاوه بر این ویسکوزیته ی مایع نیز بر سرعت پمپ تاثیر گذار بوده و پمپ های رفت و برگشتی که با مایعات با ویسکوزیته ی بالا سروکار دارند باید آهسته تر کار کنند. به این ترتیب علاوه بر آبیاری، تا حد زیادی در مصرف آب نیز صرفهجویی میشود. برای شستن دستگاهها، خودروها و ابزارهای بزرگ نیاز به داشتن پمپ کارواشی با موتور قوی است که جوابگوی قدرت لازم برای شستن این گونه ابزارها باشد. تولیدکنندگانی که سال ها است در عرصه طراحی انواع سیستم خنک کننده مرغداری هستند، قطعاً بهتر و با اطمینان بالاتری به نسبت از تازه کارها سیستم مه پاش مرغداری را آماده می کنند. فروش انواع پمپ کارواش پمپاک ایتالیا PUMPAK : پمپ کارواش پمپاک دارای مدل های صنعتی برنجی و استیل در فشار های متفاوتی باشد .

در ادامه به معرفی اجزای پمپ کارواش، ویژگیهای هر یک و نقشی که در عملکرد این دستگاه دارند، میپردازیم. البته شیلنگ پلاستیکی انعطاف بیشتری دارد و در کاربردهایی که به انعطاف بیشتر از مقاومت نیاز است، این شیلنگ ارجح است. سیستمهای مه پاش از پمپ فشار قوی و چند نازل مه پاش تشکیل شدهاند که آب را به ذراتی بسیار کوچک و با قطر کمتر از تار موی انسان تبدیل میکنند. معمولا در تهیه پمپ کارواش از شیلنگهای با قطر ۴/۱ اینچ و دو لایه استفاده میشود. قطر شیلنگ با میزان آبی که در مدت معین از پمپ خارج میشود در ارتباط است و بسته به کاربردهای مختلف میتواند متفاوت باشد. معمولاً امکان تمیزی تمام خانه به روش سنتی وجود ندارد، از جمله: درب منازل، استخر، پارکینگ و دیوارهای خاک گرفته حیاط؛ شستشوی این مناطق از خانه نیازمند آب با فشار بسیار قوی است، عملکردی که ما از کارواش صنعتی انتظار داریم. گلخانه ها: بی شک برای رشد و پرورش انواع میوه ها و گیاهان بایستی بهترین شرایط را در گلخانه ها به وجود آوریم که اصلی ترین این شرایط را دما و رطوبت تشکیل می دهد. این سرسیلندر از جنس آلیاژ برنج ساخته شده است. آبپاش های مخصوص آبیاری تحت فشار ضربه ای تمام دور یا تنظیمی ساخته شده از جنس برنج.

قبل از تولید سیستم تایمر آبی، همه از شیلنگ برای آب دهی درختان حیاط خانه و فضای سبز خود استفاده می کردند ، آبیاری به روش سنتی با استفاده از شیلنگ انجام می شد و کار زمان گیری بود و یا بهتر است بگوییم آب زیادی هدر می رفت، در آبیاری سنتی همیشه نیاز به حضور فرد برای آب دهی وجود داشت . جنسهای متفاوتی از نازل وجود دارد که میتوانند روی این سیستمها مورد استفاده قرار گیرند. با توجه به پاشش بسیار ظریف و نیز ضد چکه بودن نازل ها و نصب درست دستگاه، این سیستم مانع از تشکیل قطره آب می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که باطری را داخل تایمر آبیاری هوشمند قرار دهید سپس آنرا به شیر آب شهری وصل و طرف دیگر آن را به لوله آب رسانی وصل کنید. این وسیله میزان آبدهی پمپ و بازده آن را تعیین میکند. موتور یکی از اجزای پمپ کارواش است که نقش اصلی را در این وسیله ایفا میکند.

نازل همان سر شیلنگ یا افشانک است که جریان سیال عبوری از یک لوله را کنترل میکند. تعمیر پمپ کارواش اینتر چگونه است؟ پمپ کارواش اینتر که در دو مدل گازی و برقی عرضه میگردند، به دلیل کاربرد گستردهشان به یکی از پرکاربردترین پمپها در صنایع مختلف تبدیل گشتهاند. لنس قرار داده شده روی تفنگی نیز به منظور دسترسی راحت به فضاهایی است که ممکن است دسترسی به آنها دشوار باشد. طراحی موتور پمپهای صنعتی به منظور استفاده در مقیاس وسیع و مدت زمان طولانی انجام شده است، در حالی که طراحی موتور پمپ خانگی از نوع کلکتوری است. اما اگر بدن مرغ دغدغه هایی غیر از تبدیل به گوشت شدن، در یک کلام حجیم شدن داشته باشد، عملاً راندمان کار کاهش پیدا خواهد کرد. این ابزار برای آبیاری گیاهان و گل هایی که به صورت دسته ای پرورش می یابند بسیار مفیدند، زیرا نیاز به نازل های جداگانه را کاهش می دهند.

پمپ کارواش برتولینی ایتالیا – نمایندگی پمپ برتولینی

[ بازدید : 74 ]

[ سه شنبه 23 فروردين 1401 ] [ 18:38 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]