نکاتی در مورد استفاده از کرم پودر


اگر فونداسیون مایع جامد را دوست دارید، ایده استفاده از پودر می تواند بسیار ترسناک باشد. اما صرف نظر از نوع پوست یا نیاز آرایش شما، پودر فواید زیادی دارد، از جمله ایجاد فونداسیون، کنترل درخشندگی، جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد روکش مات. . و با یک برنامه شلوغ، هیچ چیز ساده تر از استفاده سریع از فونداسیون در صبح نیست.

در حالی که افراد دارای پوست چرب ممکن است فونداسیون را ترجیح دهند، افرادی که پوست خشک دارند نگران اثرات خشن پودر هستند. در واقع راه‌های مختلفی برای مقابله با خشکی و چین و چروک‌هایی که می‌توانند با پودرها ایجاد شوند وجود دارد – اولین راه، انتخاب فرمول مناسب است. کرم پودر ما با پایه غنی از کره آووکادو برای جلوگیری از خشکی ساخته شده است - و ما نکات مفیدی در مورد نحوه استفاده از کرم پودر مانند یک حرفه ای داریم.

پنکیک در مقابل پودر تثبیت کننده

پنکیک به کرم پودری گفته می شود که در یک جعبه تزئینی تا می شود و صاف می شود. خمیر یک پودر خامه ای در شیشه یا لوله است که دارای ذرات آزاد مانند آرد است. تفاوت فقط در طراحی بسته بندی نیست، بلکه در اجرا نیز هست. خمیر پنکیک به راحتی درست می شود. اگر به پوشش غلیظ علاقه دارید، پنکیک به عنوان پایه ای برای صورت شما مناسب است.

کرم حالت دهنده سبک تر و ابریشمی تر است، اما احتمالاً خاکی تر است. اگر مراقب نباشید به راحتی پخش می شود! پودر سفت کننده برای سفت شدن فونداسیون و کانسیلر، به خصوص با محصولات مایع، عالی است. پودر همچنین برای مات کردن و پوشاندن درخشش عالی است. همچنین می توانید به دلیل جلوه ابریشمی از آن به عنوان پایه اصلی استفاده کنید.

توجه: اگرچه اینها تفاوت های کلی هستند، اما هم محصول پنکیک و هم پودر سفت کننده می توانند به عنوان فونداسیون یا پودر سفت کننده عمل کنند.

کرم پودر شفاف در مقابل پودر رنگی

پودر نیمه شفاف، پودری ابریشمی و بی رنگ است که روی تمام رنگ های پوست کار می کند. در مقابل، پودرهای رنگی در سایه‌های مختلف هستند و مانند پوست دوم با رنگ پوست شما مطابقت دارند. پودر خالص بدون ایجاد پوشش اضافی، فونداسیون شما را یکدست می کند. اما پودر رنگی پوششی را فراهم می کند که می تواند به تنهایی یا به صورت پودر با پوشش اضافی عمل کند. نکته مهم دیگر این است که آیا شما فقط به یک محصول مات کننده نیاز دارید یا یک محصول روشن کننده اضافی.

بهترین ابزار برای استفاده از روغن خامه

انواع مختلف پودرها و ابزارهای مختلف برای اهداف مختلف استفاده می شود. تفکیک ما در اینجا بهترین تجهیزات را برای هر نوع پودر و کاربرد پوشش می دهد.

اسفنج آرایشی پودری

اسفنج پودری برای پودر خشک ساخته شده است، البته باید در مورد آن صحبت می کردیم. این یکی از بهترین گزینه های شما برای ضد گرد و غبار است. بافت و جذب روغن آن برای ظاهر مات مورد نظر شما عالی است.

بهترین برای: ایجاد پودر برای پوشش طبیعی مات

سال

اگر به دنبال استفاده سریع و آسان هستید، برس سبک کابوکی عالی است. از آنجایی که این برس کرکی است و دارای موهای متراکم است، می توانید پوشش خود را لایه لایه کنید و آن را با هم ترکیب کنید. به طور کلی، برس های پودری به شما کمک می کنند تا محصول را در مقایسه با اسفنج از دست ندهید.

این یک اسفنج است

آنها در اشکال و اندازه های مختلف هستند و تشخیص اینکه کدام یک برای شما مناسب است دشوار است. از یک اسفنج (یا چند تا) برای پوشش هر نیازی که ممکن است داشته باشید، از نواحی کوچک صورت گرفته تا نواحی بزرگ استفاده کنید. اسفنج های زیبایی تخت یکی از بهترین گزینه ها برای صاف کردن و پودر کردن هستند. انتهای بسته یک اسفنج زیبایی سنتی می تواند برای پوشاندن زیر چشم و زیر چشم در هنگام عصر مفید باشد.

با اسفنج بشویید

آنها در شکل ها و اندازه های بسیار متنوعی هستند و تشخیص اینکه کدام یک برای شما مناسب است دشوار است. از یک اسفنج (یا چند مورد) برای پوشش هر نیازی که ممکن است داشته باشید، از نواحی کوچک صورت گرفته تا نواحی بزرگتر، استفاده کنید. اسفنج های زیبایی تخت یکی از بهترین گزینه ها برای صاف کردن و پودر کردن هستند. انتهای مخروطی یک اسفنج زیبایی سنتی می تواند برای یک شب بدون کانسیلر و کرم پودر زیر چشم شما مفید باشد.

هنگامی که ابزارها و محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کردید، وقت آن است که به سراغ بهترین روش های استفاده از کرم پودر بروید. البته تفاوت هایی در بهترین شیوه های کلیدی برای محصولات مایع و پودر وجود دارد! از این نکات و ترفندها برای جلوگیری از برخی اشتباهات و نگرانی های بزرگ استفاده کنید.

سرنوشت:

با پوست تمیز شروع کنید. مانند هر کرم دیگری، قبل از آرایش باید ناخالصی ها را پاک کنید، زیرا این ناخالصی ها در زیر آرایش شما قرار می گیرند و به سرعت منافذ را می بندند.

آبرسانی و آماده سازی. روال معمول پوست خود را دنبال کنید و حتما از محصولات مرطوب کننده استفاده کنید. این شامل استفاده از پرایمر صاف کننده است. این محصولات می توانند پوست را حجیم کنند و در عین حال خطوط ریز و چین و چروک را کاهش دهند. این به مبارزه با مشکلات ناشی از نشستن گرد و غبار در خطوط کمک کرده است و مساوی با کمتر خشکی، چین خوردگی یا ترک خوردن است.

به محصول زمان دهید تا جذب شود. زمان انتظار 5 تا 10 دقیقه ای به پوست شما فرصت می دهد تا مواد را به طور کامل جذب کند و از مزایای مرطوب کننده خود بهره مند شود. همچنین از تیره شدن و چسبندگی محصول جلوگیری می کند.

از پودر سبک روی کرم یا کرم پودر استفاده کنید. پراکندگی نرم پودر به کرمی شدن محصولات کمک می کند و به ماندگاری بیشتر آنها کمک می کند. اگر پوست خشکی دارید، این یکی از راه‌های اضافه کردن کرم پودر به برنامه روزانه‌تان است.

از اسپری مرطوب کننده استفاده کنید. اگر در طول روز متوجه خشکی یا چین و چروک شدید، یک اسپری مرطوب کننده می تواند به طراوت کرم پودر کمک کند. همچنین به ایجاد پوستی طبیعی تر کمک می کند!

مبارزه برای:

فراموش کرده اید که برس های خود را تمیز یا تعویض کنید. یک برس کثیف نه تنها باکتری ها را در تمام صورت شما پخش می کند، بلکه صورت شما را کدر می کند. محصولات قدیمی که بین موهای برس شما گیر کرده اند ممکن است از آرایش جدید جلوگیری کنند.

از انگشتان خود برای زدن پودر استفاده کنید. هنگامی که با انگشت استفاده می شود، پودرها به خوبی با پوست ترکیب نمی شوند و آرایش ناهمواری ایجاد می کنند. ناگفته نماند که روغن انگشتان شما می تواند باعث ایجاد اثر مات فرمول کرم پودر شود.

محصولات مایع را روی کرم پودر قرار دهید. با تنظیمات ترجیحی بهتر کار می کند. روی فونداسیون فقط از پودر و برنز استفاده کنید.

از یک اسفنج مرطوب استفاده کنید. چیزی که با فونداسیون مایع خوب کار می کند لزوماً با فونداسیون رنگی خوب کار نمی کند. پودر + مایع = لایه برداری

از پودر زیاد زیر چشم استفاده کنید. مصرف بیش از حد محصول می تواند باعث پوسته پوسته شدن و چین و چروک شود. با لایه های نازک شروع کنید و در صورت لزوم پوشش را افزایش دهید.

4 نکته برای استفاده از کرم پودر

از پودر رنگی برای مناطق چرب و کاهش تابش خیره کننده در طول روز استفاده کنید.

زیر چشم یا پیشانی خود را با پودر هایلایت روشن کنید.

آیا پوست ترکیبی دارید که در برخی نواحی خشک و در برخی دیگر چرب است؟ پودر را فقط روی نواحی چرب بمالید.

برای استفاده سریع و سبک، پودر را مانند یک برنزه کننده با یک برس کرکی بمالید. سپس با استفاده از برس فونداسیون را روی پیشانی، استخوان گونه، بینی، چانه، گردن و پشت خود بمالید.

حتی اگر پودر ستاره روتین زیرسازی شما نباشد، واقعا به عنوان یک تکیه گاه می درخشد. کرم پودر با کیفیتی همه کاره است و برای آرایش، شب و استفاده از پودر موثر است. به ما بگویید چگونه دوست دارید از پودر در روال خود استفاده کنید!

مشاهده متن کامل:  https://moorashin.com/product/کرم-پودر-مات-۲۴ساعته-بورژوا-bourjois-air-mat-foundation/

[ بازدید : 105 ]

[ سه شنبه 21 شهريور 1402 ] [ 12:49 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]