این طرح نابغه امارات مال را امتحان کنید


Rio 2016 Wrestling 139505251913126418391774 همچنین، شما میتوانید به استودیو اسمورف ها و سایر فضاهای جذاب دیگر نیز سر بزنید.در این هتل، هدف ما ایجاد فضایی است که شما را درگیر کند و به چشم و گوش هایتان بترسد، همانطور که شما در حال تماشای ترسناکترین تجربهها هستید. این برف ها با فن آوری های مهندسی و شیمی تولید می شود؛ بر روی سقف پیست، برف پاش هایی نصب شده است، این برف پاش ها چند کاره هستند و علاوه بر پاشیدن برف، قطرات ریز آب را نیز در هوا اسپری می کنند و بعد از آن، ذرات بسیار ریزی از یخ که با چشم غیر مصلح دیده نمی شود را در فضا پخش می کنند. شهر مدرن دبی را با لقب عروس خلیج فارس نیز می شناسند. سند بوردینگ و شن اسکی نیز از دیگر تفریحات ماجراجویانه صحرایی است که وجودتان را از آدرنالین پر خواهد کرد و در این تجربه، شما بر روی تپههای شنی مرتفع با ابزاری خاص اسکی خواهید کرد و لذت خواهید برد. برای تزیین فضای داخلی، هر بخش از مسجد جمیرا را با ظرافت طراحی کردهاند. این موزه یک لابی در بخش همکف دارد. این نمایشگاه چهار بخش اصلی دارد که عبارتند از: بخش رویدادها و کنسرتها، بازیهای تفریحی، بخش خوراکیها و مراکز خرید. یکی از محبوب ترین بخش های هر مال، فودکورت ها و رستوران ها هستند. تعداد زیادی فروشگاه در این بازار، پارچه های رنگارنگی ساخت هند، تایلند، اندونزی و کره را در معرض فروش قرار داده اند. این فروشگاه خدمات تعمیرات را نیز ارائه می دهد.

گنبد مسجد جمیرا ارتفاع 16 متری داشته و مناری های آن نیز تقریبا 40 متر نیز ارتفاع دارد. کل تجربه باید تقریباً یک ساعت و نیم طول بکشد، از جمله ورود و زمان برای تعویض لباس های مرطوب ارائه شده. سرعت 35 کیلومتر بر ساعت این سرسره و گذر از تونل تاریک و پیچ و تاب های غیر منتظره و نهایتا سقوط درون استخری عمیق، تجربه ای مهیج و پر از هیجان را برایتان رقم خواهد زد. گردشگران می توانند همه روزه از ساعت 10 صبح تا 7 عصر از امکانات پارک آبی آتلانتیس استفاده نمایند. هنگامی که از دور به این هتل نزدیک می شوید، اولین چشم انداز ای که توجه شما را جلب خواهد نمود، پارک آبی آتلانتیس خواهد بود. فاصله هتل داماک میسون دبی مال استریت تا دبی مال را می توانید در عرض 6 دقیقه پیاده روی بپیمایید. پیاده روهای چوبی و خیابان های پوشیده از درخت نخل نیز به جذابیت این مکان می افزاید. این موزه یکی از جدیدترین سازه های شهر دبی بوده است. این هتل یکی از نوآورانهترین و جذابترین مقصدهای گردشگری در دبی است. همچنین در این بلوار شبحهای کارتون هتل ترانسیلوانیا قرار دارند که مناظر واقعا وحشتناکی هستند. نکته جالب توجه اینجاست که در موزه سکه، هر سکهای تاریخ خود را داشته که به صورت مختصر توضیحاتی دارند. جالب است بدانید که این مرکز خرید، شش حیاط مختلف دارد که هر کدام دارای طراحی مخصوص و منحصربهفردی هستند و شما را غرق در تماشا میکنند. با استفاده از فناوری پیشرفته، صحنه های زنده، نمایشگاه های تعاملی و عناصر ویژه دیگر، ما سعی می کنیم تا تخیل شما را در محیطی فراگیر فرا بگیریم.با هنرمندان استعدادمند و تجربه ای که آنها در انجام این نمایش دارند، ما تلاش می کنیم تا شما را در دستاوردهای هنری بینظیر خود غرق کنیم.

سفر به شهر دبی خاطرهای فراموشنشدنی را برای شما رقم خواهد زد؛ چراکه در دبی تفریحات و مکانهای گردشگری بسیار زیادی وجود دارند و تمامی مسافرانی که به دبی سفر میکنند به منظور استفاده و بهرهوری از این امکانات اقدام به مسافرت مینمایند. وجود دارند که هرکدام لذتی وصفناپذیر را برای شما خلق میکنند. این ساحل، آسمانخراشهای پرزرقوبرقی وجود دارند که تقریبا تا چشم کار میکند، همهجا دیده میشوند. دبی، شهر مدرن و لوکسِ امارات، دارای سواحل زیادی است که اکثر آنها اختصاصی بوده و تنها برای افرادی که در هتل یا ویلا اقامت دارند قابل استفاده است. دبی. قایق های بادی این پارک آبی دارای پایه ستون لگو هستند که با استفاده از آن می توانید هر شکل کابینی را که می خواهید در قایق خود بسازید و رودخانه را در لگولند پارو بزنید. یک سر به این پارک زیبا بزنید و تبدیل به قهرمان داستان هایی شوید که تا به حال تنها در صفحه نمایش دیده بودید! وجود این مسجد به منطقه جمیرا خیر و برکت داده و باعث شده ناحیه جمیرا به یکی از مناطق ثروتمند تبدیل شود. اینجا شما میتوانید جزئی از جهان فیلمهای محبوب خود شوید و در حالتی که همیشه تنها در صنعت سینما تماشاگر بودهاید، نقش اصلی را بازی کنید.با الهام از ۱۳ فیلم هالیوود مختلف، پارک موشن گیت بیش از ۲۷ تفریح سرگرم کننده و جذاب را در ۵ ناحیه مختلف به میهمانان خود ارائه میدهد. و در خلال جهان ورزشی دبی (Dubai Sports World)، ورزشکاران با پیراهن های راه راه می توانند در فوتبال، بسکتبال، دو، راگبی، والیبال، تنیس، مسابقات کریکت، و مسابقات قهرمانی در عرصه گسترده شرکت کنند.

از دیگر امکانات تفریحی موجود در دبی مال می توان به زمین اسکی این مجموعه اشاره کرد که گردشگران تور دبی می توانند با تهیه بلیط در این زمین اسکی ساعاتی مملو از شادی و هیجان را تجربه کنند. خیابان جمیرا یکی از خیابان های مورد علاقه مردم در شهر دبی است، علاقه مندان به خوردن غذاهای خوش مزه و لذت بخش عربی می توانند از این خیابان دیدن کنند و طعم این غذاها را در رستوران های لوکس و مجلل آن، بچشند، البته که وجود مراکز خرید و سرگرمی به زیبایی این مکان افزوده است. نشانی سرکنسولگری: نبش خیابان السیف و خیابان شیخ خلیفه بن زاید، دبی، امارات متحده عربی. مسجد جمیرا (Jumeirah Mosque) در خیابان جمیرا در نزدیکی ساحل خلیج فارس در شهر دبی واقع شده که از نظر خیلی ها، زیباترین مسجد دبی هست. عوارض بارانداز لنج در ساحل خور دبی یا نهر دبی، در شمال پل آل مکتوم (Al-Maktoum Bridge) قرار دارد و هنوز هم توسط معامله گران کوچک در سرتاسر خلیج استفاده می شود، برخی از لنج ها در اینجا بیش از صد سال قدمت دارند. شما به طور کامل در داستان فیلم فرو میروید و با استفاده از جلوههای صوتی، تصویری و حتی حسی که در زمان پخش فیلم ایجاد میشود، به حقیقتی نزدیکتر از هرگز خواهید شد.با ورود به سینما ۴ بعدی لگولند دبی، شما به دنیایی از تکنولوژی پیشرفته و جذابیت بینظیر فرو میروید. موشن گیت دبی، پارکی است که با ترکیب فضاها و واحدهای مختلف، تمام اجزای لذتبخش هالیوود را در یک مکان به شما ارائه میدهد.

پس، آماده باشید تا در موشن گیت دبی، به دنیایی از هنر و تخیل پا بگذارید و تجربه ای فراموش نشدنی را به دست آورید! این سایت با ارائه اطلاعات جامع و بهروز، شما را در انتخاب و برنامهریزی سفرتان به دبی یاری میکند.با لگولند و موشن گیت دبی، به دنیایی از هیجان، سرگرمی و تجربههای خیرهکننده خوش آمدید. سلام وقت بخیر، کشتی کروز لزوما با نوشیدنی الکلی و رقص و آواز هست؟ الان زمان این است که در کوچههای این محله دبی هم گشتی بزنیم و ببینیم جز بافت دوگانه سنتی و مدرن خاص محله دیره، دیگر چه چیزی هست که بتواند یک گردشگر را سرِ ذوق بیاورد. ✅ شاید برای بسیاری این سوال پیش آید که وقتی فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را تغییر می دهد، دقیقا چه چیزی تغییر می کند. ممکن است این سوال برای بسیاری از افراد پیش آید که چطور ممکن است روزانه حجم عظیمی از برف در این پیست اسکی مصنوعی تولید شود! چطور به اوت لت مال دبی برویم؟ اوت لت یکی از بهترین پاساژهای دبی است که در جاده العین قرار دارد. اولین مرکز تفریحی دبی که امروزه نیز توانسته جایگاه بسیار ویژه ای در بین گردشگران و افراد علاقه مند تور دبی به دست آورد شهربازی آی ام جی ورلد دبی ( IMG Worlds Dubai ) نام دارد ، این پارک سرپوشیده که در 15 اوت سال 2016 میلادی در دبی افتتاح شده است توانسته مساحتی بالغ بر 140 هزار متر مربع از شهر دبی را به خود اختصاص دهد و البته نا گفته نماند شهربازی آی ام جی ورلد که توسط گروه الیاس و مصطفی گلادری طراحی شده در مهم ترین خیابان دبی یعنی خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است . بهطور مثال در این ساحل دبی خبری از رختکن، صندلی مخصوص آفتاب گرفتن، و یا دوش حمام نیست و به گفته گردشگران همین بکربودنش باعث افزایش جذابیت آن شده است!

اولین پارک برفی دبی در این مرکز خرید ساخته شده که دیدنش خالی از لطف نیست. برخی از پارکهای آبی در دبی، سامانههای آنلاین رزرو را برای خرید بلیط ارائه میدهند. این مقصد فراوانی از جذابیتها و سرگرمیهای دیدنی را به همراه دارد که باعث میشود به یکی از محبوبترین مقصدهای تفریحی در دنیا تبدیل شود.برای تهیه بلیط لگولند و موشن گیت، میتوانید از طریق سایت تفریحات تهران دبی اقدام کنید. همه این عوامل دست به دست هم میدهند تا بازدید از این مرکز خرید را به امری واجب در سفرتان به دبی تبدیل کنند. اجراهای زنده موسیقی، شهربازی و پردیس سینمایی مجهز دلایلی هستند که این پاساژ را به جایی برای تفریح کردن تبدیل میکنند. اینجا جایی است که شما میتوانید حس هیجان و ترس را به صورت کامل تجربه کنید. پاین سایت، به شما امکان میدهد به راحتی و با توجه به شرایط خود، بلیط مورد نظرتان را تهیه کنید. اینجا شما میتوانید به تجربه فراموشنشدنی یک فیلم ۴ بعدی روی بپیچید و به عنوان یکی از ستارگان آن شرکت کنید.فیلمهایی که در سینما ۴ بعدی لگولند دبی پخش میشوند، با شگفتی و جذابیت خاصی طراحی شدهاند. خرید کردن از پاساژها به عنوان یکی از امروزیترین شیوههای خرید، هم راحت است و هم میتواند از نظر اقتصادی برای شما مقرون به صرفه باشد. با همکاری DXB Entertainments و گروه UK’s Merlin Entertainment Group، در سال ۲۰۲۱ افتتاح شد و هم اکنون به عنوان هفتمین هتل تم دار در جهان شناخته میشود.هتل لگولند دبی برخلاف هتلهای معمولی، دارای ۲۵۰ اتاق تم دار است که دکوراسیون آنها با استفاده از قطعات لگو صورت گرفته است. قابل ذکر است که در این پیست بالغ بر پنج هزار تن برف خالص به کار رفته که با استفاده از سیستمهای خنک کننده و بسیار پیشرفته نه تنها مانع آب شدن برف ها میشود، بلکه امکانی را به وجود آورده که همواره فضا سردسیر باشد.

بازی کردن در این مکان فوق العاده به کودکان شما امکان می دهد تا با شخصیت های دوست داشتنی و جذاب خود در موقعیت های ماجراجویانه قرار بگیرند. شن های سفید و درخشان، همراه با تعداد بیش از 1000 درخت نخل در منطقه، باعث شده تا احساس ورود به یکی از سواحل استوایی را داشته باشید. همچنین، شما با ماهیها، کوسهها و گونههای دیگر از حیات دریایی آشنا میشوید و درباره زندگی آنها یاد میگیرید.بخش زیر دریایی لگولند دبی، علاوه بر سرگرمکننده بودن، به صورت آموزشی نیز طراحی شده است. این مجموعه و ساحل همچنین بواسطه منطقه شیخ نشین بودنش نیز شناخته شده، محبوب و بسیار پرتردد و پر طرفدار می باشد. این جواهرفروشی شمش ها، دستبندها و انگشترهای طلا را در مجموعه های خود ارائه می کند و آنها 100% از طلا و جواهرات خود را خودشان می سازند. از رقص به صورت گروهی و تکنفره تا اجراهای تئاتری با داستان های هیجان انگیز و دراماتیک، هر لحظه از این رویداد حاکی از خلاقیت و استعداد برتر هنرمندان خواهد بود. منبع عکس: nypost- طبق اطلاعات وبسایت رسمی موزه آینده دبی، موزه طوری طراحی شده که بازدید از نمایشگاههای آن در یک توالی خاص و زمان مشخص، با مدیریت زمان ورود گردشگران، امکانپذیر است. مسجد جمیرای دبی از تماشاییترین جاذبههای گردشگری در دبی است و بازدید از آن را به شما پیشنهاد میکنیم.

این مسجد را در سال ۱۹۷۶ میلادی در محله جمیرای دبی ساختند. سران دولتی در سال ۱۹۹۵ میلادی طرح توسعه مسکن در جمیرا را اجرا کردند. همچنین از آن جا که در این بخش بازی خطرناکی وجود ندارد، کودکانی که سن آن ها 14 یا پایین تر است، باید در حضور افرادی که سن آن ها بیشتر از 16 سال است، بازی کنند. به طور کلی در این خیابان همه امکانات لازم برای گذراندن یک بعدازظهر دل انگیز وجود دارد. از همه جذابتر و هیجانانگیزتر، آکواریوم و باغوحش زیر آب در دبی مال است که لقب بزرگترین آکواریوم خاورمیانه را دارد. قسمتی از این پارک آبی به ساخت قایق لگویی اختصاص دارد. به منظور بهتر شدن و زیباسازی باغ گل و دهکده جهانی ، قسمتی نیز به عنوان محل بازی کودکان در نظر گرفته شده است. پاساژ دراگن به عنوان یکی از مراکز خرید ارزان در دبی اجناس خوبی برای فروش به مشتریانش عرضه میکند. مسجد جمیرا دبی یکی از مساجد برگزیده شهر دبی می باشد که شهرت خاصی در بین عموم دارد. بچه ها و بزرگسالان برای تمام بلیط های اسکی دبی قیمت یکسانی پرداخت می نمایند و لزوماً بچه ها از تخفیف خاصی برخوردار نیستند. در هنگام اقامه نماز از گلدسته های مناره های صدای دلنشین اذان منطقه جمیرا را به اوج معنویت می رساند.

این مسجد در همجواری دریای خلیج فارس بوده و مناره هایی رو به دریا دارد. بر روی مناره ها و گنبد مسجد اشکال هندسی حک شده که به زیبایی بنا افزوده است. دبی مال در فضایی بسیار وسیع در نزدیکی برج خلیفه، بنا شده است. بعد از خروج از هانتد هتل می توانید فضایی ترسناک و شبح وار را نقاشی کرده و به منزل ببرید و آنها را بترسانید. در دل این پارک شهر کودکان جلب توجه می کند فضایی که کودکان می توانند در آن بازی و از آن لذت ببرند. بازى هاى منحصر به فـرد و جذاب براى کودکان در اینجا طراحی شده است. با بیش از ۴۰ سواری و نمایشهای مبتنی بر تم لگو، این پارک به شما فرصتی برای تجربه دنیایی خیالی و جذاب ارائه میدهد.یکی از جاذبههای برجسته پارک لگولند دبی، شهر لگو است که به صورت کامل با آجرهای اسباببازی ساخته شده است. از طرفی رستوران های زیبای خیابانی با میزهای چیده شده در فضای باز اتمسفری را فراهم کرده که یک شب بی نظیر را با خانواده و عزیزانتان تجربه کنید. مصرف برق زیاد و خطر آتش سوزی و بسیاری دیگر از موارد جزء چالش های پیش روی ساختمان بودند که به صورت خلاصه در ذیل مطلب شرح داده ایم. بین مراکز خرید مختلف این شهر، به احتمال زیاد اسم پاساژ دبی مال را شنیده باشید. از این رو نیازی نیست نگران تهیه سوغاتی باشید. احتمالاً وقتی اسم کالاهای چینی را میشنوید، تصویری از یک جنس بی کیفیت در ذهنتان رقم میخورد؛ اما همیشه این طور نیست. هر چند جمیرا پلاز به اندازه دیگر بازارهای دبی پرزرق و برق نیست ولی آرامش و قیمت پایینتر اجناس این مجموعه، مطمئناً ارزش یکبار دیدن را دارد. شناسایی بازارهای عمده فروشی دبی یکی از مهمترین مراحل واردات کالا از دبی بوده و لازم است مورد توجه قرار گیرد.

این مقصد جذاب، جایی است که شما میتوانید به دنیای فیلمهای مورد علاقهتان بپیوندید و در ماجراجوییهای هیجانانگیزی شرکت کنید. ساحل مورد نظر به خاطر اینکه استانداردهای لازم را کسب کرده موفق شده تا تاییدیه بین المللی پرچم آبی را به خود اختصاص دهد. پس از اینکه شرکت اتکینز گوی سبقت را از دیگر شرکتهای معماری بینالمللی برای ساخت سازه العرب ربود، طراحی این برج به تام رایت واگذار شد. سبک معماری این مسجد الهام گرفته از مساجدی است که در دوره حکومت فاطمیان در مصر ساخته بودند. عربها به این سبک معماری علاقه زیادی داشتند و از آن برای ساخت ساختمانهایشان الهام میگرفتند. گنبد و صحن این مسجد کاشی های سنتی آبی رنگ داشته و معماری شبیه به طراحی داخلی بیمارستان ایرانیان دارد. این روش بهترین روش خرید به ویژه برای تولیدی های است تا بتوانند بهترین پارچه ها را به متراژهای بسیار بالا ولی با قیمت پایین از واردکننده ها و به صورت مستقیم خریداری نمایند. آقایان هم نباید با شلوارک یا بلوزهای بدون آستین به داخل مسجد بروند. زیباییهای پرشمار ساختمان این مرکز خرید از جمله آبنماها و فوارههایش هم در جذب بازدیدکنندگان تاثیرگذار است. همچنین بازدیدکنندگان میتوانند روی یک پل شیشهای راه بروند و از زاویهای جدید بر منظرهی دبی مسلط شوند. آنتالیا دارای جاذبه های ناشناخته مانند غار داملاتاس، آبشار کورسونلو، موزه اسباب بازی ، موزه خانه آتاتورک، کلیسای بابانوئل پل آراپسو، موزه قوم نگاری کیزیلکول نیز می باشد. همانطور که توضیح داده شد پارک لگولند از پارک های موضوعی این منطقه است که سالانه توریست های بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می کند. بر حسب درآمد سرانه، ابوظبی بالاترین درآمد سرانه را در جهان دارد و ثروت ابوظبی به تنهایی، مقام منحصر به فرد آن را در حکومت فدرال توجیه میکند.

این هتلها با طراحی و خدمات منحصر به فرد خود، اقامتی لذتبخش و یک تجربه بینظیر را برای مهمانان فراهم میکنند. دهکده جهانی دبی در جاده محمد بن زاید (E311) واقع شده است و به راحتی با حمل و نقل عمومی یا با خودروی شخصی قابل دسترسی است. بعدها عالیجناب شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی، طرحی را برای راه اندازی باشگاه گلف و یات خور دبی ارائه کرد. میشود بخشی از تاریخ و شکوه این سرزمین عربی را در مسجد جمیرا دبی دید. در بین این دو بخش نیز بخشی ۵۵ هزار متری وجود دارد که پوشیده از چمن و درختان نخل است. این پارک برفی یکی از بزرگترین مراکز اسکی خاورمیانه را در بر گرفت است؛ دیدن برف در بخشی از کره زمین که آب و هوای گرم و خشک دارد کمی عجیب و غریب است. ساحل، روزها به روی بازدیدکنندگان بسته است؛ بنابراین برای دسترسی به آن باید کمی هزینه کنید و یک روز در این منطقه اقامت کنید. با توجه به فعالیت چهار استخر، رستورانهای عالی و اقامتگاههای عربی-مدرن با ظاهر آراسته که در این منطقه بهوفور یافت میشوند، پرداخت هزینه برای اقامت در ساحل اصلا غیرمنطقی بهنظر نمیرسد. لگولند دارای مجموعهای از بازیها و سرگرمیهای متنوع است که همگی به طور کامل با استانداردهای ایمنی رعایت شدهاند. لگولند دارای مجموعهای از جذابترین و هیجانانگیزترین بازیها و سرگرمیهای فعال است که برای همه افراد، بزرگان و کودکان، تجارب منحصر به فرد را فراهم میکند. در کنار همه اینها چندین فست فود، فود کورت و رستورانهای مختلف از سراسر جهان هم در امارات مال واقع شدهاند که با هر سلیقه غذایی میتوانید از آن لذت ببرید.

در روزهای داغ و آفتابی دبی می توانید به این پارک جذاب و هیجان انگیز رفته و سوار تیوپ هایی شوید که با سرعت بسیار زیادی شما را از آبشارهای مصنوعی به پایین انداخته و در جریان رودخانه هایی که در یک فضای کوچکتر از طبیعت طراحی شده اند به دست آب می سپارند. انواع سرسرههای بلند و پیچ در پیچ، تونلهای آبی، استخر موج، آبشارهای مصنوعی و … استخر روباز برج العرب در طبقه همکف قرار دارد و در هنگام استفاده از آن و محوطه اطراف می توانید خلیج فارس را هم تماشا نمایید. در این شهر، شما میتوانید ساختمانهای مشهور و جاذبههای دنیا را با استفاده از قطعات لگو بسازید و تخیل خلاقانه خود را به اثبات بگذارید. نمایش کودکان: در گلوبال ویلیج دبی میتوان کودکان را با نمایشهای کارتونی مانند پیتر خرگوشه و پی جی ماسک سرگرم و اوقات خوشی را برای آنها فراهم کرد. از جمله جاذبههای این پارک میتوان به ساختمانها، نمایشگاهها، بازیها و لگوهای بزرگ اشاره کرد که همه باعث شگفتی و هیجان در میان بازدیدکنندگان میشوند.علاوه بر این سه پارک موضوعی، پارک “لگولند واترپارک” (Legoland Waterpark) نیز در دبی وجود دارد که یک پارک آبی بسیار جذاب است و مناسب برای لذت بردن از آب و آببازیها در آبپارک است. فرقی نمیکند اهل چه دین و آئینی باشید؛ درِ مسجد جمیرا به روی همه افراد، از هر دین و آئینی باز است. این مسجد از نمای داخلی و بیرونی باشکوهی برخوردار بوده که سبب شده توریست ها چه مسلمان چه غیر مسلمان از مسجد جمیرا دبی دیدن نمایند. نمای داخلی مسجد جمیرا زیبایی برجستهای دارد. ویژگیهای برجسته این مسجد فقط به همینها ختم نمیشود. هتل، آپارتمان مبله، رستورانهای معتبر، مرکز اداری، مجموعهی کودکان و مرکز نمایش بزرگ بازار جمیرا از دیگر ویژگیهای منحصر به فرد این مرکز خرید هستند. این بازار بیشتر بر روی هنر و مد تمرکز دارد.

[ بازدید : 1990 ]

[ يکشنبه 16 مهر 1402 ] [ 12:33 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]