روشهایی برای تدریس ریاضی با بیشترین بازدهی


4- ۴- اولویت با افرادی است که دارای سابقه تدریس بیشتری (در دانشگاههای آزاد، پیام نور یا موسسات آموزش عالی) بوده و فارغ التحصیل دانشگاههای معتبر دولتی باشند. 🔴 برای تهیه این محصول حداقل ۱۲ نفر شبانه روزی تلاش کرده اند ، اول استاد شاکریان که تجربه ۲۰ ساله خود در زمینه تدریس ریاضی تجربی را در قالب این فیلم به شما می دهد و بعد افرادی که برای انتخاب سوالات ، تایپ ، فیلم برداری ، تدوین ، بازاریابی ، فروش و … این فرصت را به دانشآموز میدهد تا درک کند که چگونه به بهترین شکل یاد میگیرد، اختیار یادگیری خود را فراهم میکند و به فضا اجازه میدهد تا رویکردهای مختلف برای حل مسائل ریاضی را تمرین کند. شما میتوانید از کتابهای درسی مختلف کمک بگیرید و دائما نمونه سوالهای متعدد را برای دانشآموز تهیه کنید تا تمرین و تکرار کند. 6- ارائه مفاهیم ریاضی و تدریس توام با بازی و سرگرمی به یادگیری ریاضی کمک می کند.

آموزش ریاضی ابتدایی با بازی دسترسی به فرایند کامل آموزشی را به طور یکسان بین همه دانش آموزان فراهم میسازد. Prodigy بصورت بازی طراحی شده که طی مراحل آن دانستههای ریاضی فرد را به چالش میکشد. نکته مهم و قابل توجه دانش آموزان و معلمین خصوصی ریاضی اینه که کتاب ریاضی پایه هشتم به دنبال تغییرات ریاضی پایه هفتم با هدف اصلی درگیر شدن دانشآموزان تغییر کرده درنتیجه معلمین این پایه هم باید بصورت تخصصی میزان توانایی و ابتکار خودشون رو در افزایش خلاقیت و یادگیری دانشآموزان در حل مسائل بالا ببرن، کتاب ریاضی هشتم از 9 فصل با زیربخش های مشابه شامل فعالیت، کار در کلاس و تمرین تشکیل شده که در هر صفحه یکی از موضوعات درسی مورد توجه قرار گرفته تا دانش آموزان با مفاهیم درسی بهتر آشنا بشن و بتونن مفاهیم و آموزش های جدید را در کتاب درسی از طریق حل فعالیت های مطرح شده در شروع هر فصل که به نوعی یک مسئله هستند آموزش ببینند، به طور خلاصه 5 فصل اول کتاب با عناوین عددهای صحیح و گویا، عددهای اول، چندضلعی ها و جبر و معادله هشتمی هارو در یادگیری محاسبه اعمال اعداد گویا، تجزیه عدد به شمارنده های اول، درک زوایای داخلی خارجی قوی میکنه.

تعداد بازدیدها در یوتیوب از آنچه که پیشبینی کرده بود بیشتر شد و استقبال از ویدئوهای آموزشی او به حدی رسید که امروز آکادمی خان درسنامههای ویدئویی خود را برای همه دانشآموزان از طریق اپلیکیشن و وبسایت، بصورت رایگان ارائه میدهد. با طرح مسئله به این صورت، دانشآموزان میتوانند زاویه دید خود را به یادگیری ریاضی عوض کرده و در نتیجه، نتایج بهتری در این زمینه کسب کنند. 2- اجرای تدریس خلاق در جریان این فراخوان نیز تعداد60نفر از همکاران خواهر و تعداد10نفر از برادران اعلام آمادگی نمودند که کمیسیون یاددهی و یادگیری موفق به بازدید از تعداد21 تدریس خلاق گردیددر این زمینه بیش از 400دانش آموز توانستند از یک تدریس موفق و خلاق بهره مند گردند و در این راستا تعداد20درصد از صاحبان برترین روشهای خلاق تدریس شناسایی و مورد تشویق قرار گرفتند. 4-برپایی مسابقه "آنچه یاد می دهیم - آنچه یاد می گیرند "در تاریخ19/10جهت مدارس شیفت 1 و 26/10جهت مدارس شیفت 2.که در این مسابقه تعداد 60نفر از همکاران شرکت کردند و تعداد23برگزیده و سه نفر اول موفق به دریافت تقدیر نامه و 20نفر بعد به اداره کل جهت شرکت در المپیاد استانی معرفی گردیدند .

فرض کنیم میخواهیم بدون استفاده از تعریف، به صورت شهودی مثلث بودن یک شکل هندسی را آموزش دهیم. آنگاه چند شکل هندسی دیگر توام با چند مثلث روی تخته سیاه رسم می کنیم و از دانش آموزان میخواهیم که مثلث ها را علامت بزنند. در این میان، ریاضیات عمومی نقش مهمی را در دانش ریاضی ایفا می­کند. این بسته امسال یه محتوی دیجیتال داره که روی آی پد پیاده سازی شده.این بسته اونقدر خوب شده که امسال 2 تا جایره کشوری برده. سال دیگه یعنی پایه ی نهم، باید دوباره تلاش کنی و یک مدرسه ی خوب مثل نمونه دولتی و تیزهوشان قبول شی. در ادامه بسیار خوب است مثال های متعددی حل نماید، به دانش آموزان تمرین بدهد تا حل کنند و حتی از یکی دو نفر از شاگردهایش بخواهد به زبان ساده هر چیزی را که یاد گرفته اند توضیح دهند. معلمها میتوانند پیشرفت دانش آموز را در این برنامه ببینند و حتی نقاظ ضعف و قوت دانشآموزش را شناسایی کنند. ریاضی از جمله مهارتهای اساسی است که دانش آموز باید از همان ابتدا آن رابه خوبی یاد بگیرد. تلاش معلم ریاضی باید این باشد که دانش آموزان فعال باشند و مشارکت داشته باشند. 6- برای موفق شدن شاگردهایی که دارید تمام تلاش خودتان را به کار ببندید: رمز موفقیت در کار تدریس خصوصی ریاضی همین است.

10- تلاش در ایجاد تغییر نگرش مثبت نسبت به درس ریاضی به یادگیری کمک می کند. پاسخ ساده و اما مهم آن این است که کلکیولس تغییرات را مدلبندی میکند (Calculus models changes) و ازآنجاکه دنیا و هر آنچه درون آن است به طور مداوم و پیوسته در حال تغییر است، ریاضیاتی که این تغییرات را شرح دهد بسیار مفید خواهد بود. اما بهتر است هر چه زودتر این روش به سمت روش های دیگر تغییر داده شود. هدف از این دوره آموزشی، ارائه مفاهیم و حل مسائل کاربردی در ریاضیات عمومی 1 با پرهیز از بیان مطالب اضافی برای مدیریت در زمان دانشجویان است. پس بعد از هر ویدیوی آموزشی، نکات طلایی فصلها را یادداشتبرداری کنید و خودتان را به چالش بکشید. در ویدیوی زیر نحوه محاسبه حاصل جمع یک سری از اعداد آموزش داده میشود. مطالعات نشان داده که بسیاری از دختران جوان روی خوش به یادگیری ریاضی نشان نمیدهد و همین موضوع باعث میشود که تعداد کمی از آنها به سمت رشتههای مهندسی بروند، این درحالی است که هوش ریاضی دختران نسبت به پسرها بسیار قویتر است.

کتاب ریاضی یازدهم انسانی از جمله دروسی است که در سه فصل ارائه میشود. حسابان 1، حسابان 2، هندسه 1 و 2 و 3 و آمار و احتمال و دروس ریاضی انسانی. کلکیولس یا همان ریاضی عمومی، بخشی از ریاضیات است که نسبت به سایر موضوعات ریاضی مانند جبر، هندسه و مثلثات که در زمان یونان قدیم ظهور پیدا کردند، جدیدتر است. آیا اساتیدی که هزینه کلاس درس آنها نسبت به سایر اساتید پایین تر است و یا دارای ستاره کمتری هستند کیفیت تدریس خوبی دارند؟ در وب سایت تدریس ریاضی (همین سایت) اساتید، معلمان و دبیران زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی در منزل و یا در آموزشگاه ها و موسسه های تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز، یزد، اهواز، رشت، ساری، کرمان، ارومیه، تورنتو، اروپا و سایر شهرهای کشور و سایر کشورها به صورت حضوری و یا اینترنتی و آنلاین فعالیت دارند. تدریس خصوصی تحقیق در عملیات پیشرفته ( آنلاین و حضوری) پژوهش عملیاتی مهرگان. تدریس خصوصی ریاضی و آمار پایه و کنکور به صورت آنلاین و حضوری فوق لیسانس آموزش ریاضی از دانشگاه تربیت مدرس هستم. معمولا برای برگزاری تدریس خصوصی ریاضی منزل شخصی دانش آموز در نظر گرفته می شود و برای کلاس های گروهی یا یکی از خانه های شاگردان و یا در محل دیگری مثل آموزشگاه، کلاس حضوری برگزار می شود.

تا افراد ذی نفع درون سازمانی مثل مدیران سازمان و یا برون سازمانی مثل بانک ها، مجمع عمومی سازمان مورد نظر و یا مقامات مالیاتی بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند. اگر هنوز معلم مورد نظر خود را پیدا نکردید، میتوانید با پیشنهاد استادبانک استاد موردنظر خود را بیابید. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید. بازدید از تدریس خلاق همکاران داوطلب: ین کمیسیون با ارسال فراخوان به مدارس اعلام آمادگی نمود تا از تدریس همکارانی که به نوعی در امر تدریس خلاقیت دارند را در فضای کلاس و مدرسه مشاهده نماید . از همکاران در گروه قرآن با ارسال طرح درس اعلام آمادگی نمودند . 5-مسابقه "گسترش روشهای نوین تدریس " در این مسابقه همکاران روشهای تدریس خود را به شکل مکتوب به محل گروههای آموزشی ارسال می کردند و روشهای جالب و خلاق در هر رشته درسی به وبلاگ منتقل می گردید . در سال 89- 90 تعداد 5 مورد شکایت از سوی مدیران محترم در خصوص نحوه تدریس همکاران به گروههای آموزشی ارسال گردید که در این رابطه ضمن حضور در مدارس یاد شده به بررسی و حل مشکلات یاد شده اقدام گردید.

به0 2در صد از همکاران شرکت کننده در این مسابقه تقدیر نامه تعلق گرفت .مجموع تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه بیش از 150نفر بوده است. در این مسابقه تعداد 100نفر از همکاران شرکت کردند و تعداد9نفر .موفق به در یافت جایزه گردیدند. لازم به ذکر است که در جریان این طرح بیش از 180نفر از همکاران تحت بوشش قرار گرفتندکه البته همه ی شرکت کنندگان موفق به اخذ گواهینامه دانش افزایی گردیدند . شرکت در شورای دبیدارس3 کمیسیون یاددهی - یادگیری در ابتدای سال جاری تحصیلی اعلام آمادگی نمود تا در صورت تمایل مدیران محترم در شورای آموزشی مدارس حضور یافته و جلسه را با محوریت موضوع :بهبود فرآیند یاددهی- یادگیری اداره نماید. همه دانشآموزان میتوانند رایگان در این تستها شرکت کنند. در این جلسات گواهی دانش افزایی جهت همکاران حاضر صادر گردید . در سال تحصیلی 89- 90 کمیسیون یاددهی - یادگیری در روز های 16/8/89 و 15/ 12/89 ضمن دعوت از سرگروههای مدارس جلساتی را با حضور استد پاک و جناب آقای طهماسبی برگزار نموده است در این جلسات تعداد 60نفر از همکاران حضور یافتند. دانش آموز نباید به استفاده از حل المسائل عادت کند و باید یاد بگیرد روی تمرینات فکر نموده و راه حل ارائه نماید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین معلم خصوصی ریاضی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

[ بازدید : 4829 ]

[ دوشنبه 1 آبان 1402 ] [ 22:07 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]