7 عارضه قرص های اختلال نعوظ


قرص های تقویت کننده جنسی یا قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی نوعی مکمل هستند که به افزایش میل جنسی، بهبود عملکرد جنسی و رسیدن به نعوظ کامل کمک می کنند. طبق گفته سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)، اکثر قرص های تقویت کننده مردانه عوارض جانبی ایجاد می کنند.

آیا قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی واقعاً مؤثر هستند؟

بهترین قرص کلفت کننده دائمی عموماً از گیاهان گرفته می شوند و اغلب از ترکیب چند مکمل گیاهی به دست می آیند. برخی از تولیدکنندگان ادعا می کنند که این محصولات می توانند آلت تناسلی را بزرگ کنند یا مشکلات سلامتی مرتبط با عملکرد جنسی مانند اختلال نعوظ و کاهش میل جنسی را درمان کنند. هنوز ثابت نشده است که یک داروی مقوی می تواند به اندازه داروهای تجویزی موثر باشد.


این داروها می توانند مانند دارونما عمل کنند، به این معنی که یک فرد ممکن است افزایش میل جنسی را تجربه کند زیرا احساس می کند تحت درمان است. از آنجایی که داروهای اختلال نعوظ داروهای مورد تایید نیستند، ایمنی و اثربخشی آنها مانند داروهای قانونی ثابت نشده است.

مطمئن ترین راه برای افزایش سریع سایز مردانه، مراجعه به متخصص اورولوژیست مجرب در این زمینه است.

7 چالش تابه کیسه تبلت

طبق گفته انجمن غذا و داروی آمریکا (FDA)، تمام داروهای بدون نسخه با دوز بالا و قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی دارای عوارض جانبی هستند. موارد زیر را به خاطر بسپارید:

1_ سردرد

این به دلیل تغییر ناگهانی در جریان خون ناشی از سطوح بالای اسید نیتریک ایجاد می شود.

اگر قرص‌های تقویت‌کننده مردانه باعث سردرد می‌شوند، با پزشک خود در مورد راه‌حل‌ها و جایگزین‌ها صحبت کنید.

2_ درد در بدن

هنگام استفاده از این داروها ممکن است درد در تمام عضلات بدن ایجاد شود.

برخی از افراد ممکن است کمردرد مداوم داشته باشند.

3. می تواند باعث مشکلات گوارشی شود.

تهوع و اسهال شایع ترین علائم هستند.

برای کاهش ناراحتی معده، رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

اگر تغییر در رژیم غذایی به شما کمک نکرد، برای درمان مناسب با پزشک خود مشورت کنید.

4. سرگیجه

برخی از داروها ممکن است باعث کاهش فشار خون و سرگیجه شوند.

حتی سرگیجه خفیف می تواند در طول فعالیت های روزانه آزاردهنده باشد.

سرگیجه ناشی از مصرف این داروها گاهی اوقات منجر به بیهوشی می شود که یک خطر جدی برای سلامتی است.

اگر مردی هنگام مصرف قرص های ضد بارداری احساس سرگیجه کرد، باید به پزشک خود در این مورد اطلاع دهد.

5. مشکلات بینایی

قرص های تقویت کننده مردانه می توانند بینایی را تحت تاثیر قرار دهند. این قرص می تواند باعث تغییر در دید و تاری دید شود.

در صورت داشتن مشکلات بینایی یا اختلالات شبکیه، مصرف این قرص ها توصیه نمی شود.

از دست دادن کامل بینایی یا مشکلات مزمن بینایی نشانه مشکل جدی تری در مصرف این قرص ها است. اگر فردی هر یک از این علائم را داشت، باید به دنبال مراقبت های اورژانسی باشد.

6. درد شکم

گرگرفتگی دوره های کوتاهی از پوست داغ و قرمز است. بثورات معمولاً از صورت شروع می شود و به سایر نقاط بدن گسترش می یابد. گرما می تواند خفیف یا شدید باشد و باعث خارش یا لایه برداری پوست شود. اگرچه این وضعیت آزاردهنده است، اما به ندرت خطرناک است. علائم ممکن است پس از خوردن غذاهای گرم یا تند، نوشیدن الکل یا پیاده روی در هوای گرم بدتر شود.

7. گرفتگی بینی و آبریزش بینی

احتقان بینی یکی از عوارض جانبی رایج داروهای اختلال نعوظ است. در بیشتر موارد، این عوارض خود به خود از بین می روند. در صورت تداوم این علائم به پزشک مراجعه کنید.

3 عارضه جانبی نادر اما جدی داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی

عوارض جانبی هنگام استفاده از قرص های تقویت کننده مردانه رایج است. با این حال، برخی از عوارض جانبی نادر هستند اما می توانند شدید باشند. این مسائل عبارتند از:

پریاپیسم (نعوظ که بیش از 4 ساعت طول می کشد)

تغییرات ناگهانی در شنوایی

از دست دادن شدید بینایی

اگر فردی هر یک از این عوارض جانبی را تجربه کرد، باید فوراً با پزشک خود تماس بگیرد. برخی افراد بیشتر از دیگران مستعد ابتلا به این عوارض هستند. این عوارض جانبی ممکن است با سایر مشکلات پزشکی یا داروها همراه باشد. اگر فردی نتواند این داروها را تحمل کند، پزشک ممکن است جراحی یا پمپ خلاء را به عنوان جایگزین پیشنهاد دهد.

قرص های تقویت کننده مردانه با تجویز پزشک

فرد مبتلا به اختلال عملکرد جنسی حتی ممکن است از مراجعه به پزشک برای معاینه خودداری کند. اختلال عملکرد جنسی را می توان با کمک داروهای انتخاب شده به درستی از بین برد. این داروها برای افزایش قدرت و فعالیت جنسی استفاده می شوند. برای خرید دارو می توانید خرید اینترنتی دارو داشته باشید.


پس از بررسی وضعیت جسمی و روحی شما، متخصص اورولوژی تصمیم به تجویز داروهای تایید شده می گیرد. 3 دلیل که پزشکان قرص های تقویت کننده مردانه را توصیه می کنند:

یکی از پیامدهای منفی اختلال عملکرد جنسی از دست دادن اعتماد به نفس است.

این می تواند منجر به عدم علاقه یا کناره گیری از رابطه جنسی شود، زیرا افراد احساس شرم می کنند که از نظر جنسی مانند گذشته قوی نیستند.

انزال زودرس می تواند یک مشکل برای همه کارگران جنسی باشد. اگر این بیماری درمان نشود، عزت نفس پایین فرد بر زندگی جنسی، اجتماعی و حرفه ای او تأثیر می گذارد.

در بدترین حالت، برخی از افراد ممکن است علاقه خود را به زندگی از دست بدهند، از معاشرت با دوستان خودداری کنند و بهره وری خود را در محل کار از دست بدهند.

عملکرد جنسی را می توان با داروهای تقویت کننده مردانه بهبود بخشید. استفاده از این داروها ریشه مشکل را پیدا می کند و در نتیجه فرد عزت نفس از دست رفته را به دست می آورد.

تستوسترون حفظ کیفیت و ویژگی های مردانه را تضمین می کند. این عملکردها برای سلامت کلی فرد بسیار مهم هستند.

از آنجایی که قرص های اختلال نعوظ باعث افزایش سطح تستوسترون می شوند، بدن بهتر می تواند با استرس مقابله کند.

این قرص ها به افزایش توده عضلانی و کاهش ذخیره چربی در بدن کمک می کنند.

بهترین قرص بزرگ کننده چیست؟


از آنجایی که قرص‌های اختلال نعوظ تایید نشده‌اند، نمی‌توان گفت کدام یک بهترین است. با این حال، برخی از آنها خطرناک تر از دیگران هستند. اگر فردی تصمیم به مصرف قرص های تقویت جنسی دارد، باید آن را از یک فروشنده معتبر تهیه کند.

اگر مردی بخواهد مشکل جنسی خاصی مانند انزال زودرس یا اختلال نعوظ را درمان کند، داروهای تجویزی بهترین راه حل هستند. افراد ممکن است بخواهند اختلال نعوظ خود را بدون مشورت با پزشک درمان کنند. آنها می توانند داروهای اختلال نعوظ را بدون نسخه دریافت کنند. بنابراین باید خطر عوارض را نیز بپذیرند. در زیر نمونه هایی از داروها آورده شده است:

سیلدنافیل

تادالافیل

واردنافیل

آوانافیل.

داروهای بیهوشی لیدوکائین و پریلوکائین

به جای محرک ها از چه داروهایی می توان استفاده کرد؟

اضطراب و استرس می تواند تأثیر زیادی بر زندگی جنسی شما داشته باشد. صحبت با یک درمانگر یا مشاور می تواند به حل مشکلات و ارائه راه حل هایی برای علل اصلی استرس کمک کند. تغییرات زیادی می تواند بر زندگی جنسی شما تأثیر بگذارد.

علل جسمی باید بررسی شود و علائم مشکلات روانی باید توسط پزشک برطرف شود. مشکلات زناشویی می تواند منجر به مشکلات جنسی شود و باید با شریک جنسی صحبت شود. مشورت با پزشک یا درمانگر می تواند به شما در شناسایی منبع مشکلات و یافتن راهی برای بهبود رابطه کمک کند.

[ بازدید : 40 ]

[ سه شنبه 10 بهمن 1402 ] [ 9:28 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]