پمپ کارواش صنعتی و حوزه های مختلف کاربرد آن را بشناسید


شاید شما هم دیده باشید که آبی که در کارواش ها هنگام شستن ماشین ها استفاده می شود، برخلاف جریان معمولی آب، بسیار متراکم، فشرده و فشار زیادی دارد. این مشکل با استفاده از واتر جت های صنعتی که به پمپ های کارواش نیز معروف هستند میسر می شود. با استفاده از این پمپ ها می توان فرآیند شستشو را به بهترین شکل ممکن انجام داد. اگرچه این پمپ ها اغلب به عنوان پمپ های کارواش صنعتی شناخته می شوند. اما جالب است بدانید که کاربرد آن تنها در زمینه شستشوی خودرو نیست و می توان از آنها در شرایط و موقعیت های مختلف استفاده کرد.

از کاربردهای این پمپ می توان به شستشوی خودرو، شستشوی محیط، شستشوی قطعات مشاغل و به طور کلی هر مکانی که برای شستشو به آب زیادی نیاز است اشاره کرد. در این قسمت پمپ کارواش به خصوص پمپ کارواش اینتر را از نزدیک بررسی می کنیم و کاربرد آن را بررسی می کنیم. با ما بمان.

پمپ کارواش چیست؟

پمپ واتر جت یا پمپ کارواش وسیله ای است که به منظور شستشو و نظافت طراحی و ساخته شده است. این دستگاه در واقع انرژی مکانیکی یک موتور الکتریکی را وارد آب می کند و آن را فشرده و متراکم می کند و در نقطه ای با فشار بسیار بالا رها می کند، به طوری که پس از ورود به لوله، محصول می تواند توسط اپراتور زیر کار یا شستشو شود. فشار قوی آب در این دستگاه یک موتور الکتریکی با یک پمپ جت آب ترکیب می شود تا یک پیستون را در یک سیلندر بچرخاند و جریانی از آب را تحت فشار بالا پمپاژ کند. به این ترتیب می توان به جریان های آب تحت فشار بالا دسترسی داشت.

از کارواش استفاده کنید

به طور کلی استفاده از پمپ کارواش برای شست و شوی ماشین ها با فشار بالا می باشد و این مورد چندان سخت نیست. اما از آنجایی که جت کاربردهای زیادی دارد و به کارواش محدود نمی شود، برای مکان هایی که نظافت در اولویت است یا کارخانه ها و صنایعی که تمیزی تجهیزات مکانیکی برای کارکرد آنها بسیار مهم است، شاید بتوان فهمید که این دستگاه مهم است. در امور نظافت مفید است و حمام جایگاه مهمی دارد.
https://ni3movie.com/news/%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81-%d8%a2%d9%86-%d8%b1/نکته جالب در استفاده از این پمپ ها این است که دستگاه های مذکور می توانند به دلیل فشار بالای آب، تمیزی بیشتری را بدون آسیب رساندن به محیط و ماشین آلات ارائه دهند. به طور معمول از پمپ های کارواش برای شستشوی خودرو، ساخت و ساز ساختمان و شستشوی خودروهای خارجی، کارواش و محیط های صنعتی، استخرها و صنعتی، اتاق ها، پارکینگ ها، راهروها، بالکن ها، پشت بام ها، لباسشویی های حرفه ای و بررسی ابزار و غیره استفاده می شود. برای از بین بردن رسوب و تمیز کردن عمیق آن را انجام دهید. در موارد دیگر همانطور که هست استفاده می شود.

مزایا و معایب استفاده از پمپ کارواش

بسته به نوع استفاده، واتر جت ها مزایای جانبی زیادی نیز دارند که آنها را به بهترین ابزار برای شستشو و نظافت تبدیل می کند. در زیر به برخی از مزایای این پمپ ها اشاره می کنیم.

قدرت تنفس افزایش می یابد

پمپ کارواش به دلیل جریان آب تحت فشار بالا قدرت بیشتری برای شستشوی محیط یا قطعات به شما می دهد. همانطور که می دانید قطعات زیادی در صنایع مختلف وجود دارد که به مواد شوینده شیمیایی حساس هستند. پس تنها گزینه آب خالی است. فشار بسیار بالای این دستگاه در هنگام پمپاژ آب بیش از 99 درصد کثیفی و آلودگی را بدون نیاز به پاک کننده های شیمیایی پاک می کند.

مصرف آب را کاهش دهید

این روزها در دوران کم آبی زندگی می کنیم و باید در مصرف این ماده حیاتی حساسیت بیشتری داشته باشیم. پمپ کارواش علاوه بر تامین جریان آب با فشار بالا، نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف آب نیز دارد. اگر می خواهید مناطق بزرگ یا قسمت های زیادی را بشویید، بدون شک به هزاران لیتر آب نیاز خواهید داشت. پمپ های کارواش با فشرده سازی جریان آب به طور معجزه آسایی مصرف این ماده حیاتی را کاهش می دهند.

انواع پمپ کارواش صنعتی

پمپ های کامیون صنعتی انواع مختلفی دارند. مهمترین مراحل طراحی و ارزیابی این دستگاه ها عبارتند از:

فشار آب

حجم پمپ آب

نوع پمپ

طراح

نوع و عملکرد برنامه

ثابت یا متحرک

اما اینها همه معیارهای طبقه بندی و قیمت پمپ های کارواش صنعتی نیستند و بسیاری می توانند در قیمت نهایی نقش داشته باشند.

اخرین حرف

واتر جت یا پمپ های کارواش صنعتی یکی از مهمترین ابزارهای صنعتی در شستشو و نظافت می باشد. استفاده از این ابزارها به دلیل کاربردهای متنوع و مزایای بی شماری که ارائه می دهند به یک ضرورت تبدیل شده است و می تواند در درازمدت به کاهش هزینه یک کیت کمک زیادی کند.

مرکز مهندسی تجاری آب نرو یکی از تامین کنندگان پیشرو در انواع تجهیزات صنعتی و کشاورزی و همچنین پمپ های کارواش صنعتی به ویژه پمپ کارواش اینتر می باشد. این مجموعه با تکیه بر توان متخصصین مجرب می تواند مشاوره تخصصی و کمکی را در انتخاب و خرید پمپ های مناسب کارواش ارائه دهد.

[ بازدید : 162 ]

[ سه شنبه 17 بهمن 1402 ] [ 20:49 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]