خدمات نگهداری از کودکان در منزل


چگونه با یک پرستار بچه خصوصی رفتار کنیم؟

از جمله مهم ترین اموری که والدین باید مستقیماً به آن رسیدگی کنند، شستن کودک است و دیگری غذا دادن به کودک، زیرا تأثیر بد این دو امر زمانی که توسط شخص دیگری انجام می شود و با مهربانی و مهربانی انجام نمی شود. پدر و اگر مادر در کنار شما باشد می تواند مشکلات و مشکلاتی ایجاد کند. برخی از کارشناسان معتقدند که اگر پرستار خصوصی کودکی هم سن و جنس فرزند شما داشته باشد و او را همراه خود بیاورد، به نحوی و به دلیل احساس خوبی که دارد و امنیت و آرامشی که خود مادر دارد، می تواند ایجاد کند. رابطه بهتر با فرزندتان بیشتر است اما از طرف دیگر وقتی موضوع مقایسه و گاهی اوقات بازی یا دردسر کودکانه به حدی می رسد که انسان وقتی دانش و تجربه کمی دارد و از طرف دیگر به نوعی با فرزندش طرف می شود و ایجاد می کند. نوع خاصی از رابطه با فرزندش، ما آن را توصیه نمی کنیم.

پرستار کودک خصوصی را به عنوان عضوی از خانواده خود در نظر بگیرید!

سوال مطرح شده این خطر و احتمال را دارد که از یک طرف فرزند شما در اختلافات و مشکلاتی که به وجود می آید احساس بدی کند و حقوق و منافع کودک آنطور که باید رعایت نشود و از طرف دیگر این احتمال وجود دارد که کودک، فرزند یک پرستار خصوصی، به کودک خود تعرض کند. در این صورت ممکن است پرستار خصوصی به دلایل زیادی از فرزند خود دفاع نکند و رابطه آنها را به درستی اداره نکند و مشکلی پیش بیاید. بنابراین، به جای نتیجه، کودک شما ممکن است آسیب ببیند. اگر دایه ای که انتخاب می کنید عضوی از خانواده شما باشد و فرهنگ شما را بشناسد، بدون شک نسبت به فردی از فرهنگ دیگری که می خواهد از فرزند شما مراقبت کند، برتری خواهد داشت.

پرستار خانگی چگونه در خانه کار می کند؟

پرستار در منزل شما از دو طریق می تواند از کودک مراقبت کند.

1. مراقبت از کودک در شبانه روز: اگر پرستار در آنجا زندگی می کند و همیشه در خانه شما می ماند. در این صورت ارتباط عمیق تر خواهد شد.

2. کانگورو روزانه: در این صورت کانگورو می تواند به صورت پاره وقت یا چند ساعت در روز بیاید و برود.

البته پرستار خصوصی روزانه یا 24 ساعته می تواند برای فرزند شما بسیار متفاوت باشد. بسیاری از کودکان ترجیح می دهند در طول روز و عصر هنگام ورود شما کسی را در خانه نداشته باشند، و بسیاری هنوز هم ترجیح می دهند که یک پرستار بچه خصوصی در شب همراه خود داشته باشند. همچنین نباید از تاثیر روزهای تعطیل و روزهای کاری روی کودک غافل شوید، اگر قرار است کودک مثلا پنجشنبه و جمعه برود تماس او با فرزندتان محدود شود وگرنه این دو روز می تواند به کودک آسیب برساند. . .

هنگام استخدام پرستار خصوصی چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

از یک پرستار خصوصی انتظار می رود که بین دو جنبه مهم و اساسی فرزند شما یکی را انتخاب کند: تربیت، آموزش، والدین و شیردهی، به این معنی که کودک شما به طور سطحی علاقه ای ندارد. کاندیداهایی که نباید جزو زندانیان، ضعیفان و فراریان از جامعه باشند. بپذیرید که فردی که به عنوان معلم خصوصی خود انتخاب می کنید مانند یک مادر پاره وقت برای فرزندتان است، بنابراین اگر چیزهایی را در او نمی بینید و او را دوست ندارید، هرگز چنین نقشی را انتخاب نکنید و به دنبال آن نگردید. معلم خصوصی خود را تغییر دهید یا راه حل دیگری پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:  https://avalsafiresalamat.com/پرستار-کودک/

[ بازدید : 117 ]

[ شنبه 3 تير 1402 ] [ 11:28 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]